Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bmw 550d
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Bmw330D
Witam wszystkich szukam informacji na temat silnika w modelu 550d jego usterek
Taffarel
co sie stalo ?? paneweczka ??
MadeInPoland
Tłok się stopil?
Kefirsky
Mam taki na stojaku z dziurą w bloku...
MS13
Szanowni.
Czy da się coś zrobić z tymi panewkami i dziurami w tłokach.
Myślałem o taki, na parę lat( 100 tyś km) czy lepiej wziąć 35d?
Wymiana panewek jak w emkach co 100 tyś załatwi temat?
Pozdro i Szczęśliwego Nowego Roku.
Mis
Dziury w tłokach od wtryskiwaczy i za mocnych softów.
Panewki od rzadkich zmian oleju i jeżdżeniu na niskim stanie.
Dbane 50d robi 200-250tys km na ori panewach i wtryskach.
MS13
Dzięki za info.
Czyli zmiana oleju co 8-10 tyś( jak mam w zwyczaju) i oryginalny soft. Powinno być ok?
Co z 3 turbinami i elektroniką?
Czy nie zaczepiać i kupić na 2 turbinach i zrobić soft?
Wybaczcie że tak dopytuję ale mam do kupienia w dobrych pieniądzach z przebiegiem 90 tys. Trochę mnie znajomy nastraszył że ten motor jest strasznie problematyczny.
Jeszcze pytanie czy słupek silnika można podmienić na inny czy tylko ten?
KrisC
to jest najlepszy diesel ze wszystkich w gamie BMW, tylko jak każde N57 wymaga jednak zaglądania pod maskę profilaktycznie żeby potem nie musieć się martwić
MS13
Właśnie o to mi chodzi, jakiej profilaktyki wymaga?
hubi91
CYTAT(MS13 @ Wed, 30 Dec 2020 - 18:17) *
Dzięki za info.
Czyli zmiana oleju co 8-10 tyś( jak mam w zwyczaju) i oryginalny soft. Powinno być ok?
Co z 3 turbinami i elektroniką?
Czy nie zaczepiać i kupić na 2 turbinach i zrobić soft?
Wybaczcie że tak dopytuję ale mam do kupienia w dobrych pieniądzach z przebiegiem 90 tys. Trochę mnie znajomy nastraszył że ten motor jest strasznie problematyczny.
Jeszcze pytanie czy słupek silnika można podmienić na inny czy tylko ten?

Nie wiem o którym m550d piszesz, ale w g30 to tam są 4 turbiny. Dla mnie kupowanie 400 konnego 3 litrowego diesla to przejaw... Po prostu sto razy wolę benzynę a jak ktoś mi mówi o oszczędności to mnie pusty śmiech ogarnia (to są totalnie pomijalnie wartości przy tak drogich samochodach), ale jedno muszę przyznać, że np w 750d tego diesla po prostu nie słychać, ani nie czuć ze to diesel więc to na plus (ale nadal wolalbym tam widzieć pod maską 6.6 v12 biturbo benzin smile.gif)
jacof4i
Po zakupie tego motoru trza zrobić rewizje panewek i nie ważne czy przelot 100 czy 200 . Wymienić rozrząd bo cienki łańcuszek z trzech na pokładzie się naciąga. Start stop ubija pierścienie a w przypadku softu dać wtryski do gruntownego sprawdzenia i wyszczenia
GrzesiekK.
CYTAT(jacof4i @ Thu, 31 Dec 2020 - 11:13) *
Po zakupie tego motoru trza zrobić rewizje panewek i nie ważne czy przelot 100 czy 200 ....


To tylko leczenie syfa pudrem, problem tych bloków jest inny. Po prostu mocno pracują podpory główne na osadzeniu w bloku, do tego liche śruby podpór głównych nie pomagają. Jak się weźmie w rękę średnicówkę to oczy krwawią jak się widzi jak to nie trzyma wymiarów i się rozbija w trakcie normalnej eksploatacji.
ledziu
CYTAT(GrzesiekK. @ Thu, 31 Dec 2020 - 12:47) *
To tylko leczenie syfa pudrem, problem tych bloków jest inny. Po prostu mocno pracują podpory główne na osadzeniu w bloku, do tego liche śruby podpór głównych nie pomagają. Jak się weźmie w rękę średnicówkę to oczy krwawią jak się widzi jak to nie trzyma wymiarów i się rozbija w trakcie normalnej eksploatacji.

Taką opinie słyszałem od pracownika bmw. Do tego podobno jak coś się zaczyna dziać z osprzętem ręce opadają bo dochodzenia są kosztowne i długotrwałe.
GrzesiekK.
Problem ze stopami idzie ogarnąć wrzucając ARP, poprawiając/stabilizując osadzenie podpór głównych w bloku i na nowo osiując blok - ale to już coś więcej niż rewizja z podmianą panewek ...
MS13
Dzięki wszystkim za info.
Zastanawiałem się dlaczego ten sam rocznik 2015 550d nie wiem jaki to model jest w tej samej cenie co 530d( teraz już wiem)
Życzę szczęśliwego Nowego Roku. I jak mi pożyczył ostatnio pewien sympatyczny starszy pan Szczęścia , Zdrowia, Kapitału.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.