![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Witam .
Chciałbym kupić małżonce Bmw 318d g20 . Bazowo 150 ps . Czy różnią się silniki w wersji 150 i 190 ps ? Jak wychodzą po programie ? Rozumiem , ze w czasie gwarancji odbijamy się seria ? Czy można jakoś temat ogarnąć ? Box ? W okolicach 130/140 kpln można dostać albo „ demówke „ roczna ze znikomym przebiegiem , albo od brokera jakiegoś golasa nówkę . Auto ma mieć grzane przednie siedzenia i możliwość puszczenia muzyczki przez BT ![]() ![]() Kupiłbym juz ta wersje 150 ps , ale widzę , ze 190 ps robi wysoka 6 do setki ... , kurde nieźle ![]() Czy Bmw Polska ma tak jak Audi gdzieś możliwość podejrzenia jakie maja używki w sieci dealerskiej ? Nie bede dzwonił do każdego przedstawiciela w PL ... . Chodzi mi tez po głowie 320/330 ( 330 / tu sie z budżetem nie zmieszczę) benzyna podobno identyko silniki 184/258 ps po programie pewnie z 310 ps ? Sam bym chętnie takim popykał ... Z benzyna pewnie będzie słabiej przy odsprzedaży ... Rocznie max 15 kkm . Budżet 150kpln , ale nie jest sztywny ![]() Pozdrawiam i dzięki . -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Odpowiem tylko od strony turbin. Nie wiem, czy w dieslu 150 i 190 są te same turbiny, w 190 jest na lozyskach kulkowych 230/240 dają radę. Co do benzyn na hybrydzie można podjeść pod prawie 400KM, także osiągami robi sie nam m340i za połowę ceny.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Auto kupione "Trójeczka" G20 / 2.0 D całe 150 PS .
Od czwartku pierwsze jazdy ... W piątek pierwszy post , co wymienić ,żeby zrobić chociaż 230/460 ![]() -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 June 2008 ![]() |
Podepnę się pod temat, bo sam się tym modelem zainteresowałem, za 130-140k po rabatach mamy podstawowe kombi 318i z 8smio biegowym zf, kiedyś było to marne 1,5 ale teraz dostajemy 2,0 wykastrowane programem, słyszałem o wynikach tego silnika po strojeniu w okolicach 300koni, bardzo ciekawa alternatywa dla octavii dsg
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
Swojego czasu rozglądałem się za 320i - różnic w silniku vs 330i praktycznie nie ma - zakładam że 318i to to samo.
Jedyną istotna różnicę którą znalazłem to skrzynia - w 318i pewnie jest ta sama co w 320i - ciekawe ile ona wyrzyma i jak się ma do tej z 330i? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
318i nie widziałem jeszcze po programie.
320i mam po DP i programie, wyszło 305 KM i 415 NM, przy ładnym przebiegu momentu/ mocy. Podobno silniki różnią się tłokami i co za tym idzie stopniem sprężania 11:1 w 320i i 9.5-:1 lub 10:1 w mocniejszych wariantach. Skrzynia jest na 99% ta sama we wszystkich pb r4. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
Jako wlasciciel G20 330e powiem tak - 320i 330i i 330e maja bardzo podobny potencjał nie wazne jaka moc seryjna > Silnik B48 potrafi podac ok 300-310KM na Pb98 i ciut wiecej na Vpower 100
W hybrydzie 410KM/550Nm nie jest niczym szczególnym ![]() Co do G20 318i znajomy szuka wlasnie i rozkminial temat wychodzi na to ze to jest blizniak mocniejszych wersji wiec....150KM >> 300KM ![]() BMW można dłubać bez takiego ryzyka jak grupa VW ale zalecam tylko po pinoucie by nie bylo sladu po OBD ![]() P.S jak by ktos chcial bede swoja hybryde G20 sprzedawac (cesja leasingu) auto jest naprawdę szybkie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Rob , a powiedz takie 2.0 d 150 ps mozna jakoś na gwarancji dłubnać czy tylko box ?
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Jako wlasciciel G20 330e powiem tak - 320i 330i i 330e maja bardzo podobny potencjał nie wazne jaka moc seryjna > Silnik B48 potrafi podac ok 300-310KM na Pb98 i ciut wiecej na Vpower 100 W hybrydzie 410KM/550Nm nie jest niczym szczególnym ![]() Co do G20 318i znajomy szuka wlasnie i rozkminial temat wychodzi na to ze to jest blizniak mocniejszych wersji wiec....150KM >> 300KM ![]() BMW można dłubać bez takiego ryzyka jak grupa VW ale zalecam tylko po pinoucie by nie bylo sladu po OBD ![]() P.S jak by ktos chcial bede swoja hybryde G20 sprzedawac (cesja leasingu) auto jest naprawdę szybkie ![]() ![]() Jeśli aktualne, to prośba o ofertę. Możesz ew. wrzucić do mnie na forum, to złapie zasięg: https://forum.gurumotive.com/t/cesje -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sat, 03 October 2009 Skąd: Oświęcim ![]() |
Podepnę się pod temat.
Myślę nad zakupem BMW G20 M340d lub M340i. Robię >20kkm rocznie - stąd pomysł na M340d (no i jest tańszy ![]() Ale tu Panowie piszecie, że 320i można prawie na M340i przerobić. Wiadomo - główna różnica to R4 vs R6 ale czy pomijając ten aspekt jest sens kupować M340i? Sam preferuję auta lżejsze, stąd R4 mi nie przeszkadza a na pewno będzie lżejsze. Jeździłem G20 330i RWD i całkiem spoko auto - podobało mi się prowadzenie ale moc mnie jakoś nie urzekła. Ewentualnie co innego w tym budżecie? Myślałem o Mercedesie ale obecna C klasa to model schodzący (?) - kiedy nowa? Lubię trochę gadżetów w aucie stąd AR Giulia odpada. Siedziałem, dotykałem - nie chcę. Audi też nie bo po prostu Audi nie chcę. Dziękuję za sugestie. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 03 October 2009 Skąd: Oświęcim ![]() |
No dobra - przejadę się - mam niedaleko do BB. Choć wiem, ze to auto to inna epoka...
No i musza mieć cos do jazdy... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Podobno po lifcie poprawili wnętrze.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 15 May 2003 Skąd: Starachowice/Kielce/Krakow ![]() |
150KM jeszcze nie robilem reszte bez problemu na gwarancji mozna robic na pinoucie ![]() skoro bez problemu to bierzesz na siebie koszta naprawy w razie odmowy naprawy gwarancyjnej przez aso z powodu chipa?? daj mi to na piśmie i jutro jestem u Ciebie na modyfikację g20 330ix (akurat mam projekt w Lęborku) wszystko jest dobrze dopóki nic się nie sp..oli.. przy obecnym poziomie zbierania danych przez bmw mocno obawiam się modyfikacji sterownika... -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: LBN ![]() |
Odgrzeję temat-czy z 320d da radę zrobić coś więcej, niż 230KM? Jakiś DP i stage 2, czy stage 1-soft zamyka temat w tym silniku i lepiej szukać 320i/330i?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 10:04 |