Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bmw 318d / 320d / 320 g20
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
nandoz
Witam .

Chciałbym kupić małżonce Bmw 318d g20 . Bazowo 150 ps . Czy różnią się silniki w wersji 150 i 190 ps ? Jak wychodzą po programie ? Rozumiem , ze w czasie gwarancji odbijamy się seria ? Czy można jakoś temat ogarnąć ? Box ? W okolicach 130/140 kpln można dostać albo „ demówke „ roczna ze znikomym przebiegiem , albo od brokera jakiegoś golasa nówkę .
Auto ma mieć grzane przednie siedzenia i możliwość puszczenia muzyczki przez BT smile.gif- , tak poza tematem ... smile.gif-
Kupiłbym juz ta wersje 150 ps , ale widzę , ze 190 ps robi wysoka 6 do setki ... , kurde nieźle wink.gif , a po programie juz musi fajnie jechać ...
Czy Bmw Polska ma tak jak Audi gdzieś możliwość podejrzenia jakie maja używki w sieci dealerskiej ? Nie bede dzwonił do każdego przedstawiciela w PL ... .

Chodzi mi tez po głowie 320/330 ( 330 / tu sie z budżetem nie zmieszczę) benzyna podobno identyko silniki 184/258 ps po programie pewnie z 310 ps ? Sam bym chętnie takim popykał ...

Z benzyna pewnie będzie słabiej przy odsprzedaży ...
Rocznie max 15 kkm .

Budżet 150kpln , ale nie jest sztywny smile.gif

Pozdrawiam i dzięki .
DSTurbo
Odpowiem tylko od strony turbin. Nie wiem, czy w dieslu 150 i 190 są te same turbiny, w 190 jest na lozyskach kulkowych 230/240 dają radę. Co do benzyn na hybrydzie można podjeść pod prawie 400KM, także osiągami robi sie nam m340i za połowę ceny.
nandoz
Auto kupione "Trójeczka" G20 / 2.0 D całe 150 PS .

Od czwartku pierwsze jazdy ...

W piątek pierwszy post , co wymienić ,żeby zrobić chociaż 230/460 tongue.gif
Puco
Podepnę się pod temat, bo sam się tym modelem zainteresowałem, za 130-140k po rabatach mamy podstawowe kombi 318i z 8smio biegowym zf, kiedyś było to marne 1,5 ale teraz dostajemy 2,0 wykastrowane programem, słyszałem o wynikach tego silnika po strojeniu w okolicach 300koni, bardzo ciekawa alternatywa dla octavii dsg wink.gif miał ktoś styczność z tym silnikiem po programie?
lazik
Swojego czasu rozglądałem się za 320i - różnic w silniku vs 330i praktycznie nie ma - zakładam że 318i to to samo.
Jedyną istotna różnicę którą znalazłem to skrzynia - w 318i pewnie jest ta sama co w 320i - ciekawe ile ona wyrzyma i jak się ma do tej z 330i?
kinko
318i nie widziałem jeszcze po programie.
320i mam po DP i programie, wyszło 305 KM i 415 NM, przy ładnym przebiegu momentu/ mocy.
Podobno silniki różnią się tłokami i co za tym idzie stopniem sprężania 11:1 w 320i i 9.5-:1 lub 10:1 w mocniejszych wariantach.
Skrzynia jest na 99% ta sama we wszystkich pb r4.
Rob555
Jako wlasciciel G20 330e powiem tak - 320i 330i i 330e maja bardzo podobny potencjał nie wazne jaka moc seryjna > Silnik B48 potrafi podac ok 300-310KM na Pb98 i ciut wiecej na Vpower 100
W hybrydzie 410KM/550Nm nie jest niczym szczególnym tongue.gif
Co do G20 318i znajomy szuka wlasnie i rozkminial temat wychodzi na to ze to jest blizniak mocniejszych wersji wiec....150KM >> 300KM tongue.gif
BMW można dłubać bez takiego ryzyka jak grupa VW ale zalecam tylko po pinoucie by nie bylo sladu po OBD smile.gif

P.S jak by ktos chcial bede swoja hybryde G20 sprzedawac (cesja leasingu) auto jest naprawdę szybkie biggrin.gif i ma znikomy przebieg tongue.gif
nandoz
Rob , a powiedz takie 2.0 d 150 ps mozna jakoś na gwarancji dłubnać czy tylko box ?
szybciutki
CYTAT(Rob555 @ Fri, 04 Sep 2020 - 15:19) *
Jako wlasciciel G20 330e powiem tak - 320i 330i i 330e maja bardzo podobny potencjał nie wazne jaka moc seryjna > Silnik B48 potrafi podac ok 300-310KM na Pb98 i ciut wiecej na Vpower 100
W hybrydzie 410KM/550Nm nie jest niczym szczególnym tongue.gif
Co do G20 318i znajomy szuka wlasnie i rozkminial temat wychodzi na to ze to jest blizniak mocniejszych wersji wiec....150KM >> 300KM tongue.gif
BMW można dłubać bez takiego ryzyka jak grupa VW ale zalecam tylko po pinoucie by nie bylo sladu po OBD smile.gif

P.S jak by ktos chcial bede swoja hybryde G20 sprzedawac (cesja leasingu) auto jest naprawdę szybkie biggrin.gif i ma znikomy przebieg tongue.gif


Jeśli aktualne, to prośba o ofertę. Możesz ew. wrzucić do mnie na forum, to złapie zasięg: https://forum.gurumotive.com/t/cesje
Rob555
CYTAT(nandoz @ Tue, 08 Sep 2020 - 19:11) *
Rob , a powiedz takie 2.0 d 150 ps mozna jakoś na gwarancji dłubnać czy tylko box ?


150KM jeszcze nie robilem reszte bez problemu na gwarancji mozna robic na pinoucie wink.gif
ap2
Podepnę się pod temat.
Myślę nad zakupem BMW G20 M340d lub M340i.
Robię >20kkm rocznie - stąd pomysł na M340d (no i jest tańszy smile.gif )
Ale tu Panowie piszecie, że 320i można prawie na M340i przerobić.
Wiadomo - główna różnica to R4 vs R6 ale czy pomijając ten aspekt jest sens kupować M340i?
Sam preferuję auta lżejsze, stąd R4 mi nie przeszkadza a na pewno będzie lżejsze.
Jeździłem G20 330i RWD i całkiem spoko auto - podobało mi się prowadzenie ale moc mnie jakoś nie urzekła.
Ewentualnie co innego w tym budżecie? Myślałem o Mercedesie ale obecna C klasa to model schodzący (?) - kiedy nowa?

Lubię trochę gadżetów w aucie stąd AR Giulia odpada. Siedziałem, dotykałem - nie chcę.
Audi też nie bo po prostu Audi nie chcę.

Dziękuję za sugestie.
Honada
CYTAT(ap2 @ Wed, 30 Sep 2020 - 16:15) *
Lubię trochę gadżetów w aucie stąd AR Giulia odpada. Siedziałem, dotykałem - nie chcę.


Szkoda, że nie zrobiłeś najważniejszego - nie przejechałeś się wink.gif
ap2
No dobra - przejadę się - mam niedaleko do BB. Choć wiem, ze to auto to inna epoka...
No i musza mieć cos do jazdy...
kompot
Podobno po lifcie poprawili wnętrze.
lorak
CYTAT(Rob555 @ Wed, 23 Sep 2020 - 09:27) *
150KM jeszcze nie robilem reszte bez problemu na gwarancji mozna robic na pinoucie wink.gif


skoro bez problemu to bierzesz na siebie koszta naprawy w razie odmowy naprawy gwarancyjnej przez aso z powodu chipa??
daj mi to na piśmie i jutro jestem u Ciebie na modyfikację g20 330ix (akurat mam projekt w Lęborku)

wszystko jest dobrze dopóki nic się nie sp..oli.. przy obecnym poziomie zbierania danych przez bmw mocno obawiam się modyfikacji sterownika...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.