![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Od dłuższego czasu szukam auta, które spełniałoby następujące wymagania:
1. auto dla 4 os. rodziny (wakacje, narty, itp.) 2. 4 oddzielne fotele lub spory zapas miejsca na tylnej kanapie (dzieci plus pies) 3. szybkie, bez zadyszki pokonywanie autostrad, coś ok 300 koni, 30-40 tys km rocznie. Jedynie co przychodzi do głowy to wspomniane Audi a8 d3 po 2005 koniecznie long 4.2 benz lub diesel. Żadne kombi nie podchodzi bo mój „pitbul” dostaje świra w bagazniku ![]() Był pomysł z Mercedesem r-klasa, bo ma 4 fotele, ale wykonanie dla mnie tragiczne jak na Merca, poza tym buja się na zakrętach jak mój stary grand voyager. Audi ma wszystko co potrzebuje. Wersja long przy max. przestawieniu fotela pasażera ma 60cm przestrzeni od fotela do kanapy, co jest wystarczającą wartością. Wydaje mi się, ze w Mercedesie i BMW będzie mniej. Czy macie pomysł na inne auto, które spełnia powyższe wymagania??? Duże kombi już mam, ale nie sprawdza się. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Wydaje mi się, że właśnie sprzedaje samochód, który spełnia Twoje wymagania.
Mercedes w221 S600L V12 Biturbo, 5 osobowy, 4 fotele elektrycznie regulowane klimatyzowane, grzane i z masażami. Jakość wykonania wnętrza na najwyższym poziomie, tapicerka na zamówienie, topowa wersja Designo. Dodatkowo panorama dach, alcantara, skórzana deska rozdzielcza, tunel środkowy, a nawet tylna półka. Rolety elektryczne z tyłu. Podwójne klejone szyby i wygłuszenie podwozia dla poprawy wygłuszenia wnętrza itd itd... Do tego zawieszenie adaptacyjne hydrauliczne Active Body Control, które powoduje, że w zakrętach nadwozie nie wychyla się. Kompletnie inny komfort jazdy niż w S klasie z Airmatic. Mam porównanie do innych Mercedesów, Audi, BMW i wiele innych. S klasa zdecydowanie jest z nich wszystkich najbardziej komfortowa. Jakbyś był zainteresowany to pisz na pw. Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz...z-ID6A13XF.html -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Co do w221 to na prawdę fajna propozycja nie musi być nawet w tak grubej wersji jak ww wymieniona. Dla mnie największą wadą tej S-klasse jest wnętrze bo o ile z zewnątrz poliftowe w221 robi konkretną robotę to ten środek to jakieś nieporozumienie.
Napisz konkretnie jakie $$$ chcesz wydać na auto. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
W "zwykłym" w221 tak właśnie jest, wygląda to słabo. W topowej wersji Designo wnętrze jest bardzo dopracowane. Na 100% jest lepsze niż w Audi i BMW. Nawet w nowej S klasie w222 wnętrze nie jest dużo mocniej "dopieszczone" (pomijam Maybach).
Ten egzemplarz co sprzedaję nowy kosztował 1.000.000 PLN!!! Ktoś zaszalał... ale widać spore różnice względem "zwykłej" Ski. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Dla mnie akurat kształt deski rozdzielczej, a dokładnie jej środkowa część jest nie do zaakceptowanie, dokładnie chodzi mi o schowki pod nawiewami. Ten element od początku nie przypał mi do gustu, ale jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. Co do w222 to wnętrze to mistrzostwo, pomijam materiały bo nie jestem fanatykiem macania wszystkiego w samochodzie. Porównując w221 do w222 to jeśli chodzi o światła tylne to moim zdaniem Mercedes zrobił krok wstecz bo nowa eska ma ten tył taki nijaki, gdzie w221 w polifcie to było coś co się wyróżniało wyróżnia do dziś. EssiRS twój egzemplarz na prawdę na grubasie, ciekaw jestem następcy.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jeżeli chodzi o wielkość i przestrzeń wnętrza to królem jest e66. Miałem takiego 760 Li w individualu. Wielkie bydle, nie mieścił mi się w garażu. Kumpel raz postawił obok swojego w220L to przy wielorybie wyglądał jak szczupaczek.
Dorównać mu może jedynie stare W140 co daje jakiś obraz jak wielkie jest to auto. ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Właśnie e66 po lifcie mam jeszcze na oku 745d, pytanie jest takie, czy przebije te 60 cm przestrzeni między fotelami co jest w audi? Mercedes piękny, ale narazie po za budżetem.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Nie mierzyłem ale z tyłu jest miejsca bez liku, nawet jak się cofnie mocno przedni fotel i położy tylny na maksa.
Nie spotkałem nigdy 745d w longu. Wydaje mi się że nie było w ofercie takich. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Tommo w221 w longu jest jeszcze większe od e66
![]() Między w140 a w220 jest przepaść (pod każdym względem) między w220 a w221 jest też duża różnica, ale między w221 a w222 oprócz stylistyki to niewiele się różni, a ta z zewnątrz jest dla mnie nieporozumieniem, bo na ulicy nie umiem jej odróżnić od C klady i E klasy. Lukasz z tego co piszesz to masz czym jeżdzić. Sprawdz różnice między topowymi modelami różnych marek, bo różnice są zaskakujące. Z opisu oczekiwań wychodzi coś innego niż szukasz. Najciekawsze jest, że wiele z tych topowych modeli nie prowadzi się znacząco inaczej niż "przeciętne" sedany. I tak Audi A8 i A6 są bardzo zbliżone. BMW 5 i 7 są bardzo zbliżone. W Mercedesie czuć bardzo dużą różnicę między E i S klasą. Czuć, że to kompletnie inna liga. Pamiętajcie też że w221 S600L bardzo niewiele się różni od Maybacha (tego prawdziwego), ten sam silnik, ta sama skrzynia, te same zawieszenie hydrauliczne, jedynie nieco inna stylistyka z zewnątrz i wewnątrz. To o czymś świadczy. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Wracając do sedna sprawy, EssiRS możesz napisać jaki jest max wynik między fotelem pasażera i tylna kanapa w w221, tak z czystej ciekawości, bo jeżeli więcej niz w audi to może i warto się zastanowić. W220 napewno odpada bo za stare.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Jako ciekawostkę powiem, że wersje 600 mają w serii specjalne najdroższe grube skóry,
dodatkowe wygłuszenia, podwójne kleione szyby, specjalne komfortowe nastawy zawieszenia, ogólnie ma dodatki za 100000 zł względem np 500etki Do tego silnik m275 , skrzynia i most są stosowane wS65 AMG oraz różnych superautach. Są cholernie wytrzymałe. Niema co się bać że to V12. Spalanie jeżeli kogoś to interesuje to 19.5 średnia z kilkudziesieciu tysiecy Essi ? W audi S8 d3 jest to 25-26 litrów bez mydła. Wiem bo jeżdziłem a nie słyszałem. Do tego materiały mogą się schować przy 600'cie To właśnie 600 jest najlepszą wersją. Najbardziej dopracowaną. Rozmawiałem długo z prezesem mercedesa w wawie przed kupnem CL600 dla kolegi. Takie S600 (jak to brzmi ![]() Polecam takie auto. Wadą auta są bardzo drogie listwy zapłonowe 5koła sztuka. Są zespolone. Drogi jest też alternatoro rozrusznik ![]() Co do wnętrza to jest absolutnie wspaniałe. W wersji designo koniecznie. Bez designo bieda ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Łukasz mogę to zmierzyć. Daj znać tylko jak to mierzyć.
Ja mam 190cm i jak bardzo wygodnie ustawię fotel z przodu, to z tyłu nie dotykam kolanami do przedniego fotela. Silnik jest ten sam co w S65 AMG, SL65 AMG itd, w Maybachu i co najciekawsze w Pagani Huayra. Spalanie w mieście mi wychodzi z reguły około 16-18l. W trasie 12-13,5l (szybkiej jazdy około 120-130kmh i wiele wyprzedzeń). S600 jest szybsze od S63 AMG, 600tka ma sporo większy moment obrotowy. 63 byłem rozczarowany, do tego z reguły AMG jest w krótkiej wersji i bardzo ubogo wyposażony. Listwy i świece są w moim samochodzie wymienione. Kosztowało to około 15.000 PLN. Alternator i rozrusznik u mnie jest zwykły. Chłodzony cieczą na pewno jest w Maybach. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Chodzi o to by fotel pasażera w normalnej pozycji siedzącej, przesunąć max. do przodu. I teraz zmierzyć odległość między oparciem przedniego fotela, a początkiem siedziska kanapy. Jeśli ktoś mógłby tez sprawdzić jak to ma się w e66 to byłbym wdzięczny.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Żeby to miało walor porównawczy to musisz określić kat pochylenia fotela.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie jest około 55cm, ale drewniany stolik w oparciu przedniego fotela pasażera najpewniej zabiera te 5cm. Coś za coś.
Zapomniałem dodać, że do porównania tych samochodów warto wziąć jeszcze pod uwagę pompowanie boczków foteli przednich w zakrętach. Tylko Mercedes i tylko S klasa ma ten system i jest to rewelacja. Na wprost nic nie gniecie bez potrzeby, a w zakręcie trzyma jak sportowy kubełek. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
racingforum
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Nawet nie masz pojęcia jaki z niego racing.
Z kolegą mamy takie powiedzenie na wyprzedzanie "on zawsze zdąży" i uwierz mi zdąża ![]() Niema bata na wariata w trasie. A ćwiare robi 12.6 seryjnie. Bo po programie ten samochód kochasz od nowa. Do tego zawieszenie adaptacyjne i właśnie aktywne fotele w tym aucie pomagają wyjadać zakręty. -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Wszyscy zachwalają to s600 no i mają racje, kilka postów wyżej jechałem na wnętrze w221 i dziś nastał ten dzień, w którym zmieniłem zdanie. Będąc w komisie obejrzałem z bliska to cacko i faktycznie to zupełnie inne auto.
Mam pytanie czy V12 występowało tylko w Longu czy krotka wersja też była dostępna? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Mon, 01 June 2009 ![]() |
Po za sklasą w cl c216 też są te pompowane fotele. Jeździłem tym jak wyszło na początku produkcji, fakt wszystko razem z zawieszeniem sprawiało wrażenie samolotu na kołach, a to była tylko 500tka
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:09 |