![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 April 2014 ![]() |
Myślę żeby kupić nową K04-064 zamiast robienia hybrydy z obecnej/seryjnej turbiny IHI.
Czy K04-064 pasuje p&p zamiast IHI? Ktoś robił taką zamianę? Silnik 2.0TFSI CPMB |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Niestety k04-064 nie pasuje p&p
Do zmiany jest kołnierz w downpipe na taki jak ma Audi S3 Dodatkowo trzeba przeniesc gdzieś dv bo turbo S3 nie ma go na turbinie tak jak jest to w IHI Woda olej jest do ogarniecia z tego co wiem Podobno kołnierz z turbo k04 minimalnie chaczy o głowice i trzeba trochę podszlifowac Tutaj co nieco piszą https://www.audizine.com/forum/showthread.p...-0-Tfsi-DIY-ish Bardzo trudno znaleźć jakieś fajne info oraz zdjęcia jak to przerobić wszystko |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Będę robił hybryde do B8, wałek wydechowy w wymiarach zbliżonych do is38 z s3 8v, koło większe+ wzmocniony aktuator, jak będą wyniki, to dam znać. W teorii powinno być w okolicach 400hp.
Co do samej k0464, wyjście z turbo do ich trzeba przerobić/odciąć i dostawać mufe+ tak jak poprzednik wspomniał relokacja DV. -------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Dsturbo - gdzie robisz hybryde? (może u siebie?)
Chciałem iść w hybryde na bazie IHI ale straszna z tym loteria jedne działają inne nie i różne cyrki wychodzą Dlaczego piszesz o dospawaniu mufy skoro trzeba zmienić kołnierz na taki jak jest w turbo k04 Czyli kołnierz od downpipe trzeba zmienić poprostu Dlatego chciałem założyć k04 wiem że większą rzeźba ale będę robił to sam więc trochę kasy może uda się zaoszczędzić Tylko kwestia dorwania k04 w dobrym stanie Nawet nie w dobrym stanie ale żeby wogule były w uzywce |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 31 October 2012 ![]() |
Leonarl4x4 poszukaj na ebay-kleinanzeigen można wyrwać w dobrych pieniądzach ja kupiłem za 350 euro.
A co do hybrydy od siebie nie polecam peruna u mnie zrobił takie gowno ze szkoda gadac k04-023 wstawało przy 3500 dopiero przy 4300 był bar, a od początku zaznaczyłem ze ma wstawać szybko... perun powiedział ze to normalne ze tak wstaje i nic więcej nie da się zrobić. Do tego dwa razy padło i było u nich na naprawie W końcu nie wytrzymałem wysłałem zdjęcia do geremi vag garage powiedział ze to nie ma prawa dobrze wstawac przy tej klapce od wg, wysłałem mu swoje turbo i zrobił cudo, wstaje jak wściekła praktycznie bez laga. Z czystym sumieniem polecam geremiego kontakt zdecydowanie lepszy idzie się dodzwonić i wszystkiego dowiedziec, podejście do klienta, cena sporo niższa za ogarnięcie mojego turbo płaciłem 1700 zł z wymiana membrany środka i żeliwa, u peruna za zrobienie hybrydy zapłaciłem jakieś 4 lata temu 2300 i uważam ze były to pieniądze wyrzucone w błoto |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Dsturbo - gdzie robisz hybryde? (może u siebie?) Chciałem iść w hybryde na bazie IHI ale straszna z tym loteria jedne działają inne nie i różne cyrki wychodzą Dlaczego piszesz o dospawaniu mufy skoro trzeba zmienić kołnierz na taki jak jest w turbo k04 Czyli kołnierz od downpipe trzeba zmienić poprostu Dlatego chciałem założyć k04 wiem że większą rzeźba ale będę robił to sam więc trochę kasy może uda się zaoszczędzić Tylko kwestia dorwania k04 w dobrym stanie Nawet nie w dobrym stanie ale żeby wogule były w uzywce U siebie będę to robił, na razie czekam na wałki i czy z klientem wyjdzie. Co do mufy pisałem o wyjściu z strony ziemnej do ic. -------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Dzwoniłem wczoraj do geremi vag garage
Dowiedziałem że są 2 możliwości przeróbki ihi 1 tańsza na zwykłych łożyskach oraz druga drozsza na łożyskach kulkowych Pierwsza opcje nie bardzo polecał z racji na większą zezbe wewnątrz Druga natomiast na kulkach jest lepsza że względu na wstawanie jak i mniejsze szanse na jakies usterki Jeszcze była opcja 3 na k04 która posiadał przerobiona pod silnik wzdłużny ale póki co jest zarezerwowana. Także są jakieś opcje odnośnie turbo Mówił też że największy potencjał ma właśnie turbo na kulkach Max 370ps Ale na bezpiecznych nastawach 330-340ps |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Bez sensu, 3 paczki na seryjnym się robi ihi.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Ale jak na seryjnym ihi 300?
Bez przeróbek? Ja mam program na 260ps Celuje w okolice 340-350 ps więc na seryjnej nie ma szans na takie moce Mam już na oku k04 Tylko prosił bym kogoś kto ogarniał temat żeby opisal jak i gdzie przenieść dv |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
No normalnie, czyścisz kanały, robisz remont z eliminacją problemu z braniem oliwy, porządne fmic, wydech przelot bez kata, benzyna 98 i masz realne 290-300hp 440-450nm.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Branie oleju mam zrobione jak tylko kupilem auto
Kompletny remont nowe tłoki pierścienie itp. Ale jakoś nie wierzę w takie moce jak piszesz 290ps na ihi seryjnej Może i da się tyle wycisnąć ale za długo to nie pochodzi |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 December 2019 ![]() |
Cześć , nie chce zaczynać nowego tematu jak tu jest wzmianka o turbinie IHI . Czy jest możliwość i sens montowania turbiny hybrydowej z IHI 06J145702K z Passata 2.0 tfsi do A4 B5 1.8T quattro . Bo mogę dostać wręcz za darmo . Przepraszam autora że się wcinam z swoim pytaniem
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Branie oleju mam zrobione jak tylko kupilem auto Kompletny remont nowe tłoki pierścienie itp. Ale jakoś nie wierzę w takie moce jak piszesz 290ps na ihi seryjnej Może i da się tyle wycisnąć ale za długo to nie pochodzi Nie jest to nic zaskakującego, odezwij się na PW to Ci logi dam ze strojenia, wiadomo, że n75 na 95% puszczone górą, a gruszka ma tam jedno ustawienie bez możliwości regulacji, więc ciśnienie spalin odrobinkę ją uchyla, jeżdżą te auta i robią kilometry. Nie jestem przeciwnikiem k04-064 to fajne turbo, ale czasem dla 40KM więcej miliard kombinacji jest głupotą. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
W takim razie co byś proponował zamiast k04?
Jakas hybryda na bazie IHI czy coś podobnego? Ja te k04 montował bym sam więc dochodzi tylko koszt zakupu turbo. Gregor też robi sporo tych aut ale nie wiedziałem na żadnym wykresie więcej jak 270 ps A skoro teraz mam 260ps a gdyby dało się ugrać te 330ps to to jest to różnica już 70ps więc już całkiem sporo A wiem że k04 jakoś lepiej reaguje na gaz z dolu Chyba że jestem w błędzie to mnie popraw |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
1) Mając takie auto wolałbym 290KM na seryjnym turbo, niż lawinę modów i kasy na 330KM.
2) Dopytaj tu i tam jaka jest oferta hybrydy IHI w kilku firmach, poproś o wykresy może jaką jakieś od tunerów, przemyśl czy seria turbo nie lepsze zostawić. 3) Koszt zakupu turbo tylko? A gdzie masz koszty części/przeróbek i koszt strojenia wyższy na k04 przez to, że nie jest fabryczną turbosprężarką? 4) Na Stage1 robi się z tego po 260-270KM jak zdrowy egzemplarz na PB98 jest, a Ty chcesz mi powiedzieć, że luźny wydech bez kata i większe IC nie podniesie tego wyniku? Jeśli wszyscy kłamią, a jedyną wiarygodną osobą jest dla Ciebie Gregor to nie zakładaj tematów na rf tylko pytaj bezpośrednio jego i jedź do niego na strojenie, to proste. 5) To super prosta matematyka, policz sobie ile wydasz na 290KM, a ile na 330KM, nie wspominając potem o tym, że pod maską połowa rzeczy niefabryczne, a potem przelicz ilość PLN na 1KM przyrostu. 6) No bez jaj, 064 reaguje lepiej na gaz z dołu od IHI fabrycznego? Porównaj sobie logi, nie posiadasz to mogę Ci podesłać na PW. ![]() P.S. W 3 minuty znalezione wykresy i moce Stage1 i Stage2, wykresy nie ode mnie. ![]() Stage2 CompSport: ![]() Stage1 TurboDiesel.pl: ![]() Stage2 Gregor10: ![]() https://a4-klub.pl/topic/352776-cpmb-20-tfs...fcie-u-gregora/ Mogę wrzucić jeszcze kilkanaście moich wykresów CPMB, dla mnie temat jest wyczerpany, jedynie Ty odpowiedz sobie czy dla 40KM warto pchać się w wymianę turbo, które nie jest plug and play, a na dodatek ciągnie za sobą inne mody. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Jak możesz to poczekaj jeszcze z 2 tygodnie. Będzie hybryda na bazie fabrycznej ihi z maks wirnikami, będą wykresy, będzie film u coobcia na kanale, turbo dostępne w fmic. Jak " bozia" da będzie 380-400hp, ale zobaczymy.
Pozdr -------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Dsturbo - akurat traf chciał że rozmawiałem wczoraj z coobciem o tym turbo z fmica
I mówił że dodatkowo dojdzie wtrysk przed przepustnice dla dołożę ia tych 60-70ps które będą brakować w wyższych partiach obrotów Bo seryjna pompa hp wydała do 350okolo Czy turbo od fmica Ty robisz czy jak to wygląda? Miś-wszystko się zgadza o tym o czym piszesz tylko ja mam silnik cndc cztli seria 211 a nie 220ps dlatego też koncowe wyniki wyższe Może faktycznie rozważę opcje hybrydy na bazie IHI będzie p&p |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
370KM na samym kole kompresji i jeżeli wierzyć wielkości is38 jest nie możliwe. Ktoś pierd@li głupoty albo Tc, albo reszta, w tym i ja.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Akurat jest możliwe i nie tylko w tym przypadku. IS20 z GTI USA tez po zmianie kółka wychodzi 360-370, a V2 tej sprężarki zrobiło 410 koni
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:05 |