Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 535i e39, V8 na codzień?
gelon
post Fri, 21 Aug 2015 - 14:45
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Witam. Jako że szykuje mi się zmiana pracy i ilość kilometrów będzie o wiele mniejsza w ciągu miesiąca pomyślałem o czymś co da frajde podczas dojazdów do pracy i nie tylko.
Od dawna chodzi za mną jakieś zagazowane V8 i dlatego myśle o e39.
O ile o 540 tematów było troche,tyle o 535 za wiele nie wiem. Chciałbym poznać opinie ludzi,którzy mieli styczność z tym modelem.
Podobno są to bardzo podobne silniki,może ktoś mi wytłumaczyć czym dokładnie się różnią?
Ma być wygodnie i komfortowo więc wolałym automat,na osiągach mi nie zależy. Jak te silniki znoszą lpg? Skrzynie bardzo się sypią przy V8-kach?
Na co zwracać uwage przy kupnie i czy są jakieś różnice w poszczególnych rocznikach?
Interesują mnie wszystkie informacje na temat użytkowania tego modelu,głownie chodzi o skrzynie i motor,ale chętnie poczytam o wszystkim smile.gif


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 21 Aug 2015 - 14:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Fri, 21 Aug 2015 - 19:51
Post #2









To jest to samo co 540i, jedynie mniejsza pojemność. Najlepiej brać do 98, bo potem wprowadzili Vanosy i koszty utrzymania trochę rosną. Skrzynia automatyczna ZF nie do zabicia jeśli odpowiednio się o nią dba. Większość M62 jeździ na gazie i nic szczególnego im się nie dzieje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Fri, 21 Aug 2015 - 22:40
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





z tą skrzynią nie do zabicia to sie zupełnie nie zgodze - to nie Merc. Każdy kto ma automat w e39 i troche jeździ ma jakiś remont skrzyni za sobą.
535i to totalnie bezsensowany samochód, ale to kompletnie bezsensowny....
Identyczne ceny części, te same częsci i osprzęt, spalanie z 1-2 litry mniejsze niz w 540, a auto znacznie gorsze osiągami.
Po prostu 535i czy 735i to takie szczury niewiadomo po co wpyprodukowane.
Trzymaj sie z daleka od tej pomyłki.


--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Sat, 22 Aug 2015 - 11:37
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Nawet bym powiedział że spalanie identyczne jak w 540 smile.gif
Dużo lepszym wyborem jest 530i niż 535i.


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 22 Aug 2015 - 12:01
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Jak jest wybór to można tak rozważać. Ale jak w gąszczu śmiecia znajdzie się perełkę, to bym nie patrzył że słabszy, tylko brał.
W końcu to auto do komfortu a nie ścigania.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Sat, 22 Aug 2015 - 12:21
Post #6


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Niby tak no tylko takie V8 będzie bardziej problematyczne i droższe w serwisowaniu niż jakieś R6, jak autor tematu szuka auta komfortowego w automacie bez różnicy w osiągach to można też rozważyć 523-528 smile.gif
Chyba że naprawdę ma na oku 535i od znajomego w stanie super mint z przebiegiem 80tys bo jak nie to nie warto zawracać sobie głowy tą wersją.


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Sat, 22 Aug 2015 - 13:24
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Jezdzi jak 530 pali jak 540.
Jak nie musisz miec V8 w podpisie na forum to bierz 530.


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Sun, 23 Aug 2015 - 20:44
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Zapomniałem dodać,że chodzi również o dźwięk wink.gif R6-stki miałem,biturbo miałem więc teraz dlatego myślałem o V8. I nie chodzi mi o podpis na forum smile.gif
Martwie się jednak troszke kosztami związanym z V8 i nie mówie tu oczywiście o paliwie. Co prawda wiele lat jeździłem S4 i wiem ile kosztuje utrzymanie prawie 300 konnego auta na codzień,ale wtedy były inne priorytety. Akurat znajomy ma do sprzedania 530i w automacie,ale niestety touringa a ja celuje teraz dla odmiany w sedana. Chyba kontrolnie podjade się przejechać i zobacze czy taki zestaw będzie odpowiedni na codzień.
Jako,że będzie to mój pierwszy automat odrazu chciałbym wiedzieć jak on sobie radzi w tej budzie i ile kosztuje remont takiej skrzyni smile.gif
Co prawda auto będzie raczej dupowozem,ale pewnie czas przyjdzie ochota na lekkie pałowanie. Czy każdy mechanik od skrzyni sobie z nią poradzi czy szukać wtedy tylko "speców"? Taki czarny scenariusz przed zakupem smile.gif


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Sun, 23 Aug 2015 - 23:11
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Czyli jednak lekkie pałowanie wchodzi w gre tongue.gif Szukaj 540iA, zapomnij o 535...
W 20 letnim v8 może lać się z wielu miejsc: 2x uszczelka pod pokrywa rozrzadu, 2x pod pokrywami zaworów, simmeringi na wale przód i tył, często też z misy.
Mniej problemowe są wersje bez vanosa, odpada grzechotanie z silnika i późniejsza regeneracja (nie wiem jakie to koszty ktoś może powie).
Automat jest dość trwały (inny niż w 535) taki sam siedział w 400 konnej Alpinie Z8, daje rade też przy 450hp ,bardzo przyjemnie się napędza zdrowe 540iA smile.gif


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Tue, 13 Oct 2015 - 12:02
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Lexus LS400/430.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_asmo_
post Thu, 15 Oct 2015 - 15:40
Post #11


User
Dołączył: Fri, 10 December 2010





Jako posiadacz LS 400, jeśli szukasz wygodnego dupowoza to chyba nic lepszego nie znajdziesz wink.gif więc również jestem za LSem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Thu, 15 Oct 2015 - 18:08
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Jesli LS za duzy - GS430.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 01:01