![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Witam. Jako że szykuje mi się zmiana pracy i ilość kilometrów będzie o wiele mniejsza w ciągu miesiąca pomyślałem o czymś co da frajde podczas dojazdów do pracy i nie tylko.
Od dawna chodzi za mną jakieś zagazowane V8 i dlatego myśle o e39. O ile o 540 tematów było troche,tyle o 535 za wiele nie wiem. Chciałbym poznać opinie ludzi,którzy mieli styczność z tym modelem. Podobno są to bardzo podobne silniki,może ktoś mi wytłumaczyć czym dokładnie się różnią? Ma być wygodnie i komfortowo więc wolałym automat,na osiągach mi nie zależy. Jak te silniki znoszą lpg? Skrzynie bardzo się sypią przy V8-kach? Na co zwracać uwage przy kupnie i czy są jakieś różnice w poszczególnych rocznikach? Interesują mnie wszystkie informacje na temat użytkowania tego modelu,głownie chodzi o skrzynie i motor,ale chętnie poczytam o wszystkim ![]() -------------------- diesel power
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_Młody-Bydgoszcz_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
To jest to samo co 540i, jedynie mniejsza pojemność. Najlepiej brać do 98, bo potem wprowadzili Vanosy i koszty utrzymania trochę rosną. Skrzynia automatyczna ZF nie do zabicia jeśli odpowiednio się o nią dba. Większość M62 jeździ na gazie i nic szczególnego im się nie dzieje.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
z tą skrzynią nie do zabicia to sie zupełnie nie zgodze - to nie Merc. Każdy kto ma automat w e39 i troche jeździ ma jakiś remont skrzyni za sobą.
535i to totalnie bezsensowany samochód, ale to kompletnie bezsensowny.... Identyczne ceny części, te same częsci i osprzęt, spalanie z 1-2 litry mniejsze niz w 540, a auto znacznie gorsze osiągami. Po prostu 535i czy 735i to takie szczury niewiadomo po co wpyprodukowane. Trzymaj sie z daleka od tej pomyłki. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Nawet bym powiedział że spalanie identyczne jak w 540
![]() Dużo lepszym wyborem jest 530i niż 535i. -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jak jest wybór to można tak rozważać. Ale jak w gąszczu śmiecia znajdzie się perełkę, to bym nie patrzył że słabszy, tylko brał.
W końcu to auto do komfortu a nie ścigania. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Niby tak no tylko takie V8 będzie bardziej problematyczne i droższe w serwisowaniu niż jakieś R6, jak autor tematu szuka auta komfortowego w automacie bez różnicy w osiągach to można też rozważyć 523-528
![]() Chyba że naprawdę ma na oku 535i od znajomego w stanie super mint z przebiegiem 80tys bo jak nie to nie warto zawracać sobie głowy tą wersją. -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Jezdzi jak 530 pali jak 540.
Jak nie musisz miec V8 w podpisie na forum to bierz 530. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Zapomniałem dodać,że chodzi również o dźwięk
![]() ![]() Martwie się jednak troszke kosztami związanym z V8 i nie mówie tu oczywiście o paliwie. Co prawda wiele lat jeździłem S4 i wiem ile kosztuje utrzymanie prawie 300 konnego auta na codzień,ale wtedy były inne priorytety. Akurat znajomy ma do sprzedania 530i w automacie,ale niestety touringa a ja celuje teraz dla odmiany w sedana. Chyba kontrolnie podjade się przejechać i zobacze czy taki zestaw będzie odpowiedni na codzień. Jako,że będzie to mój pierwszy automat odrazu chciałbym wiedzieć jak on sobie radzi w tej budzie i ile kosztuje remont takiej skrzyni ![]() Co prawda auto będzie raczej dupowozem,ale pewnie czas przyjdzie ochota na lekkie pałowanie. Czy każdy mechanik od skrzyni sobie z nią poradzi czy szukać wtedy tylko "speców"? Taki czarny scenariusz przed zakupem ![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Czyli jednak lekkie pałowanie wchodzi w gre
![]() W 20 letnim v8 może lać się z wielu miejsc: 2x uszczelka pod pokrywa rozrzadu, 2x pod pokrywami zaworów, simmeringi na wale przód i tył, często też z misy. Mniej problemowe są wersje bez vanosa, odpada grzechotanie z silnika i późniejsza regeneracja (nie wiem jakie to koszty ktoś może powie). Automat jest dość trwały (inny niż w 535) taki sam siedział w 400 konnej Alpinie Z8, daje rade też przy 450hp ,bardzo przyjemnie się napędza zdrowe 540iA ![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Lexus LS400/430.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Fri, 10 December 2010 ![]() |
Jako posiadacz LS 400, jeśli szukasz wygodnego dupowoza to chyba nic lepszego nie znajdziesz
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jesli LS za duzy - GS430.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 01:01 |