![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Modyfikacje to zestaw kompresora Vortech V3 w podstawowym setupie, bez intercoolera.
Silnik: M62B44 bez vanosa, seryjny Modyfikacje głowicy: brak Modyfikacje bloku: brak Układ dolotowy: Orurowanie z zestawu Vortech Układ wydechowy: Kolektory Supersprint + przelot MG Motorsport Układ wtryskowy: 350 cc Elektronika: EMU Układ chłodzenia: Seryjny Układ napędowy: Szpera Quaife Zawieszenie: H&R, amortyzatory, sprężyny, stabilizatory. Podziękowania: ZibiSoft oraz Apis Power Miałem okazję stroić kolejne E39. Tym razem M62B44 bez vanosa z oryginalnym kitem Vortech V3. Pomimo problemów udało się ogarnąć zapłon oraz skrzynię automatyczną razem z EMU. Na desce i w sterownikach zero błędów. Samochód zachował charakter cywilnego auta w 100%. EMU jest niezauważalne w każdym aspekcie codziennego użytkowania. Silnik seria. W planach podniesienie doładowania + dalsze mody. ![]() ![]() ![]() Po kilku dniach udało się poprawić wynik ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Fajna sprawa, mocniejsze od seryjnego M5
Skrzynia seryjne 5HP24? Nie ugotuje się? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Fajne kreski i projekt.
Układ wydechowy: Kolektory Supersprint - chyba kosztowały więcej niż cały zestaw V3 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
co takiej skrzyni automatycznej potrzebne żeby działała w tym przypadku ?? sprzegło uciąga??
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Bez filmu z dobrym dźwiękiem sie nie liczy!
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Jakie doładowanie?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ten dołek przy ~3000 RPM to czym spowodowany - chwilowe przelanie???
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Dołek spowodowany charakterystyką skrzyni biegów. Skrzynia na razie daje rade bez problemu. Doładowanie to 0.45b jednak klient zakupił już kółka pod wyższe doładowanie.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie rozumiem co ma charakterystyka skrzyni do zmierzonego dołka... Nie trzyma lock? Może po prostu trzeba to "odhamować" od odcinki w dół?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Sporo mocy i niuta jak na takie doładowanie i to bez IC.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 ![]() |
bardzo ładny projekt. Jednak wydaje mi się że skrzynia może nie wytrzymać takiego niuta. 5hp24 nie jest najmocniejszą skrzynia. Ale po cichu liczę jednak na to że da radę
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Była już ustawka ze zdrowym M5? Skrzynie bym zmienił na manual 6 biegów i będzie pięknie
![]() Filmy dawać!:) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Odhamowywane było jak należy, pomiarów było 20, albo więcej, dołek jest zawsze w tym samym miejscu, niezależnie od zapłonu.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Kolejne ciekawe E39 do jeżdżenia po bułki.
![]() -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nie rozumiem co ma charakterystyka skrzyni do zmierzonego dołka... Nie trzyma lock? Może po prostu trzeba to "odhamować" od odcinki w dół? Konwerter się uślizguje, pełne jego zblokowanie nastapuje od 3000obr.min, poniżej tych obrotów nie należy brać pod uwagę wartości mocy i momentu... Fajne wartości mocy i momentu, ps. cicho pracuje ten komrpessor, nie świszczy ?? Do tych silników są jakieś agresywniejsze wałki, tą górę tak podciągnać i obrotów trochę dodać byłby mega kot no i w połączeniu z autoamtem nic nie zamula przy zmianie biegów ![]() Z chęcią sprawdził bym ta bunię np. z lekko dłubaną wolnossącą Zetką też w automacie -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Ile takie sprzegło jest w stanie przenieść niutona??
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
co takiej skrzyni automatycznej potrzebne żeby działała w tym przypadku ?? sprzegło uciąga?? Komunikacja po CAN. Procz tego auto ma nadal dzialajaca klime i kontrole trakcji. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2006 ![]() |
Była już ustawka ze zdrowym M5? Skrzynie bym zmienił na manual 6 biegów i będzie pięknie ![]() Filmy dawać!:) Jeśli te kreski są miarodajne to porównywać można, ale z e60 m5 ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Czy jest zauważalna różnica względem serii, po paru przyspieszeniach takich autostradowych typu 120-220km/h, w nagrzewaniu się bez IC ? Tego też jestem ciekaw bo w moim przypadku wszyscy mówili, że bez IC to lipa. A tu wynik całkiem niezły tylko ciekawe jak z temperaturą w dolocie. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Tego też jestem ciekaw bo w moim przypadku wszyscy mówili, że bez IC to lipa. A tu wynik całkiem niezły tylko ciekawe jak z temperaturą w dolocie. hondy na kitach jrsc generuja po 100-120st i silniki to znosza, wiec tutaj nie powinnoi byc problemu. Tylko jak sie walnie blok wodny do chlodzenia, to dojdzie z 15% mocy w calym zakresie bez zwiekszania temperatury spalin. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:14 |