![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 September 2014 ![]() |
Witam wszystkich, ostatnio myślę nad kupnem lexusa is200 Igen z silnikiem 1G-FE 2.0 r6 155KM.
Generalnie nie mam przekonania do japońskich jednostek i na pewno nie kupię auta z 2jz'tem. I tu pojawia się pytanie o silnik 2.0, czy opłaca się coś z nim robić, jeśli tak to co? (turbo, sprężarka mechaniczna, ITB, czy cokolwiek) czy też wrzucać od razu jakiś motor z europy ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Kup BMW
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 16 June 2007 ![]() |
Google gryzie ? Silnik opanowany juz dawno. popatrz poszukaj, a nie liczysz na gotowca. A jak dla ciebie 2JZ zly silnik to ja nie wiem czego Ty szukasz/
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 January 2017 ![]() |
1g fe bez problemu robi 250 koni bez otwierania silnika
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 ![]() |
Tak, toyotowe motory to dno, zwłaszcza VZ'y, MZ'y, UZ'y, że o JZ'ach już nie wspomnę, bo cały tuningowy świat wie jaki to jest nieudany silnik
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Nie wiem skąd takie zdanie o silnikach Toyoty skoro to jedne z najlepszych o ile nie najlepsze jednostki do modzenia
![]() Co do IS200 turbo Kluczyk Garage robią tego na kopy |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Nie wiem skąd takie zdanie o silnikach Toyoty skoro to jedne z najlepszych o ile nie najlepsze jednostki do modzenia ![]() Co do IS200 turbo Kluczyk Garage robią tego na kopy Jak to skąd takie zdanie ?? Chłopie zejdź na ziemie... tym bardziej że is 1g miał seryjnie też 2jz przy którym 1g nawet nie stał... ![]() p.s. Tylko nie pisz o tych zacnych wynikach na hamowniach. No i jeszcze jak byłbym typowym zlecaczem (laikiem) szukającym rozwiązania na ciut grubsze tuny i jakaś firma poleciłaby mi 1g+t a ja bym wydał na to kasę to raczej nie byłaby moją ulubioną firmą... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Tylko nie pisz o tych zacnych wynikach na hamowniach. No i jeszcze jak byłbym typowym zlecaczem (laikiem) szukającym rozwiązania na ciut grubsze tuny i jakaś firma poleciłaby mi 1g+t a ja bym wydał na to kasę to raczej nie byłaby moją ulubioną firmą... Byku wybacz ale nie rozumiem, moje zdolności poznawcze chyba są tu zbyt małe by zrozumieć ten "język". Co do kluczyka. Dałem koledze namiar na firmę, która zajmuje się turbieniem IS200, to źle? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Byku wybacz ale nie rozumiem, moje zdolności poznawcze chyba są tu zbyt małe by zrozumieć ten "język". Co do kluczyka. Dałem koledze namiar na firmę, która zajmuje się turbieniem IS200, to źle? Sorki... odniosłeś się do silników wymienionych przez autora a ja konkretnie do jednego czyli 1g... porównując do 2jz który nie zdobył zaufania autora tematu. A co do namiarów super że to zrobiłeś na 100% uzyska rzetelną informację... osobiście pogrzebałbym więcej w necie i spróbował zasięgnąć jęzora w różnych miejscach bo średnio widzę te opisywane przez Ciebie "kopy" uturbionych 1g ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 08 February 2005 Skąd: lubuskie/Belgia ![]() |
Nie lepiej powiedzieć że jest forum lexa i tam niech szuka informacji.
-------------------- Lexus IS 200 SportCross Turbo (sold) , RX400h , IS220d , Yaris TS II(sold)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 October 2022 ![]() |
Trochę odkopię temat, ale zauważyłem ten wątek przypadkiem a wiele się zmieniło od 2017 - może ktoś rozważał is200 w 2023 i ten temat mu się przyda.
Są w sprzedaży zarówno na rodzimym rynku jak i za granicą turbo i kompresor kity do 1g-fe. W polsce na dużą skalę sprzedają dwie ekipy: - SU2 performance: Turbo kit na sprężarce z mazdy MPS, do wystrojenia na easy ecu (https://su2performance.com/en/product/turbo-kit-lexus-is200-1g-fe-stage-1/) - Top performance crew: Turbo kit na td04/td05 albo kompresor kit na eatonie m62, strojony na det3 (https://www.facebook.com/TPC.parts/) Ogólnie bez ruszania silnika można liczyć na około 240KM. Z przekładką odprężającą pod głowicę (którą obie ekipy mają dostępne od ręki) i dobrą obróbką 300 jest osiągalne (wtedy już przestaje być aż tak budżetowo, ale wciąż są to bardzo tanie konie). Na obu zestawach są ludzie którzy przejechali po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów bez awarii. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 08 February 2005 Skąd: lubuskie/Belgia ![]() |
Te modele są już leciwe i coraz mniej tego widać na drogach. Swoim IS-em na turbinie nakręciłem ponad 100kkm bez żadnego problemu i wiosną tego roku został sprzedany nowemu kierownikowi z Czech. Przyjechał, zobaczył, zrobił jazdę próbną z wielkim bananem na twarzy i bez targowania zabrał.
-------------------- Lexus IS 200 SportCross Turbo (sold) , RX400h , IS220d , Yaris TS II(sold)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 20:22 |