Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 1G-FE dłubać czy swap?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
zaqqaz
Witam wszystkich, ostatnio myślę nad kupnem lexusa is200 Igen z silnikiem 1G-FE 2.0 r6 155KM.

Generalnie nie mam przekonania do japońskich jednostek i na pewno nie kupię auta z 2jz'tem.
I tu pojawia się pytanie o silnik 2.0, czy opłaca się coś z nim robić, jeśli tak to co? (turbo, sprężarka mechaniczna, ITB, czy cokolwiek) czy też wrzucać od razu jakiś motor z europy smile.gif mam już parę typów smile.gif Jeśli ktoś miał z tym silnikiem do czynienia to proszę o wyrażenie opinii, pozdrawiam.
BeeMiX
Kup BMW wink.gif
kluczykpl
Google gryzie ? Silnik opanowany juz dawno. popatrz poszukaj, a nie liczysz na gotowca. A jak dla ciebie 2JZ zly silnik to ja nie wiem czego Ty szukasz/
Jarkacz124
1g fe bez problemu robi 250 koni bez otwierania silnika
marcinm
Tak, toyotowe motory to dno, zwłaszcza VZ'y, MZ'y, UZ'y, że o JZ'ach już nie wspomnę, bo cały tuningowy świat wie jaki to jest nieudany silnik laugh.gif
CaliforniaKid
Nie wiem skąd takie zdanie o silnikach Toyoty skoro to jedne z najlepszych o ile nie najlepsze jednostki do modzenia biggrin.gif

Co do IS200 turbo Kluczyk Garage robią tego na kopy
ledziu
CYTAT(CaliforniaKid @ Fri, 24 Mar 2017 - 09:13) *
Nie wiem skąd takie zdanie o silnikach Toyoty skoro to jedne z najlepszych o ile nie najlepsze jednostki do modzenia biggrin.gif

Co do IS200 turbo Kluczyk Garage robią tego na kopy


Jak to skąd takie zdanie ?? Chłopie zejdź na ziemie... tym bardziej że is 1g miał seryjnie też 2jz przy którym 1g nawet nie stał... biggrin.gif

p.s.

Tylko nie pisz o tych zacnych wynikach na hamowniach.
No i jeszcze jak byłbym typowym zlecaczem (laikiem) szukającym rozwiązania na ciut grubsze tuny i jakaś firma poleciłaby mi 1g+t a ja bym wydał na to kasę to raczej nie byłaby moją ulubioną firmą...



CaliforniaKid
CYTAT(ledziu @ Fri, 24 Mar 2017 - 17:13) *
Tylko nie pisz o tych zacnych wynikach na hamowniach.
No i jeszcze jak byłbym typowym zlecaczem (laikiem) szukającym rozwiązania na ciut grubsze tuny i jakaś firma poleciłaby mi 1g+t a ja bym wydał na to kasę to raczej nie byłaby moją ulubioną firmą...



Byku wybacz ale nie rozumiem, moje zdolności poznawcze chyba są tu zbyt małe by zrozumieć ten "język".

Co do kluczyka. Dałem koledze namiar na firmę, która zajmuje się turbieniem IS200, to źle?
ledziu
CYTAT(CaliforniaKid @ Sat, 25 Mar 2017 - 08:52) *
Byku wybacz ale nie rozumiem, moje zdolności poznawcze chyba są tu zbyt małe by zrozumieć ten "język".

Co do kluczyka. Dałem koledze namiar na firmę, która zajmuje się turbieniem IS200, to źle?


Sorki... odniosłeś się do silników wymienionych przez autora a ja konkretnie do jednego czyli 1g... porównując do 2jz który nie zdobył zaufania autora tematu.

A co do namiarów super że to zrobiłeś na 100% uzyska rzetelną informację... osobiście pogrzebałbym więcej w necie i spróbował zasięgnąć jęzora w różnych miejscach bo średnio widzę te opisywane przez Ciebie "kopy" uturbionych 1g laugh.gif
carinus
Nie lepiej powiedzieć że jest forum lexa i tam niech szuka informacji.
ptrr
Trochę odkopię temat, ale zauważyłem ten wątek przypadkiem a wiele się zmieniło od 2017 - może ktoś rozważał is200 w 2023 i ten temat mu się przyda.

Są w sprzedaży zarówno na rodzimym rynku jak i za granicą turbo i kompresor kity do 1g-fe. W polsce na dużą skalę sprzedają dwie ekipy:

- SU2 performance: Turbo kit na sprężarce z mazdy MPS, do wystrojenia na easy ecu (https://su2performance.com/en/product/turbo-kit-lexus-is200-1g-fe-stage-1/)

- Top performance crew: Turbo kit na td04/td05 albo kompresor kit na eatonie m62, strojony na det3 (https://www.facebook.com/TPC.parts/)

Ogólnie bez ruszania silnika można liczyć na około 240KM. Z przekładką odprężającą pod głowicę (którą obie ekipy mają dostępne od ręki) i dobrą obróbką 300 jest osiągalne (wtedy już przestaje być aż tak budżetowo, ale wciąż są to bardzo tanie konie). Na obu zestawach są ludzie którzy przejechali po kilkadziesiąt tysięcy kilometrów bez awarii.
carinus
Te modele są już leciwe i coraz mniej tego widać na drogach. Swoim IS-em na turbinie nakręciłem ponad 100kkm bez żadnego problemu i wiosną tego roku został sprzedany nowemu kierownikowi z Czech. Przyjechał, zobaczył, zrobił jazdę próbną z wielkim bananem na twarzy i bez targowania zabrał.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.