![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2017 ![]() |
Witam. Mam problem z moim 1.8t, na zamiast bić 1b bije 0.7b i czuć delikatne falowania ciśnienia. Szczelność jest, dV sprawny n75 również..
Mógłby ktoś zerknąć na logi? 002+007 http://vaglogi.pl/log-002_007_56c9ok6.html 002+013 http://vaglogi.pl/log-002_013_w1DJ76.html 003+025 http://vaglogi.pl/log-003_025_k87B410.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Link do logów nie działa.
Nie napisałeś jakie oznaczenie silnika, czy seria czy nie (seria raczej to nie jest, czas wtrysku w kosmosie, więc niesprawny wóz z programem albo sprawny wóz z kijowym programem). Jak masz problemy z niedoładowywaniem to wrzuć najpierw loga 1500-6500rpm na 2 biegu z z kanału 115 z odpiętą kostką od N75. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2017 ![]() |
A4 b5 1.8t AEB zrobione na 192km.
Linki to logow już poprawione. Grupa 115 nie jest dostępna |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ile ładuje turbo po odpięciu kostki od N75?
Kto robił ten soft? Na 90% masz dziurawy układ dolotowy na odcinku turbo-ic-przepustnica. Pokaż log statyczny 007+008 kanału. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2017 ![]() |
Po odpięciu kostki od n75 jakieś 0.3b
Program robiony kilka lat temu w Goodhope. Link do logu 007+008 http://vaglogi.pl/log-007_008_18ko6d.html |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Sprawdź wężyk od n75 do gruchy wg.
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2017 ![]() |
Wężyk sprawdzony, wg trzyma ciśnienie
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
A podciśnienie idące do N75 ewentualnie? Bo to taki bardzo typowy objaw na usterkę N75 lub właśnie problemy z podciśnieniem. N75 już wykluczyłeś, przewód między N75 a WG też, no to tylko by jeszcze został ewentualny problem z podciśnieniem przed N75.
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Według mnie dziura w dolocie na odcinku turbo-ic-przepustnica.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:18 |