Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 1.8t niedoładowanie, falujący boost
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
dominozx
Witam. Mam problem z moim 1.8t, na zamiast bić 1b bije 0.7b i czuć delikatne falowania ciśnienia. Szczelność jest, dV sprawny n75 również..
Mógłby ktoś zerknąć na logi?

002+007

http://vaglogi.pl/log-002_007_56c9ok6.html



002+013

http://vaglogi.pl/log-002_013_w1DJ76.html



003+025

http://vaglogi.pl/log-003_025_k87B410.html
Mis
Link do logów nie działa.
Nie napisałeś jakie oznaczenie silnika, czy seria czy nie (seria raczej to nie jest, czas wtrysku w kosmosie, więc niesprawny wóz z programem albo sprawny wóz z kijowym programem).
Jak masz problemy z niedoładowywaniem to wrzuć najpierw loga 1500-6500rpm na 2 biegu z z kanału 115 z odpiętą kostką od N75.
dominozx
A4 b5 1.8t AEB zrobione na 192km.
Linki to logow już poprawione. Grupa 115 nie jest dostępna
Mis
Ile ładuje turbo po odpięciu kostki od N75?
Kto robił ten soft?
Na 90% masz dziurawy układ dolotowy na odcinku turbo-ic-przepustnica.
Pokaż log statyczny 007+008 kanału.
dominozx
Po odpięciu kostki od n75 jakieś 0.3b
Program robiony kilka lat temu w Goodhope.

Link do logu 007+008
http://vaglogi.pl/log-007_008_18ko6d.html
emtees
Sprawdź wężyk od n75 do gruchy wg.
dominozx
Wężyk sprawdzony, wg trzyma ciśnienie
emtees
A podciśnienie idące do N75 ewentualnie? Bo to taki bardzo typowy objaw na usterkę N75 lub właśnie problemy z podciśnieniem. N75 już wykluczyłeś, przewód między N75 a WG też, no to tylko by jeszcze został ewentualny problem z podciśnieniem przed N75.
Mis
Według mnie dziura w dolocie na odcinku turbo-ic-przepustnica.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.