dominozx
Sun, 21 Oct 2018 - 22:33
Witam. Mam problem z moim 1.8t, na zamiast bić 1b bije 0.7b i czuć delikatne falowania ciśnienia. Szczelność jest, dV sprawny n75 również..
Mógłby ktoś zerknąć na logi?
002+007
http://vaglogi.pl/log-002_007_56c9ok6.html
002+013
http://vaglogi.pl/log-002_013_w1DJ76.html 003+025
http://vaglogi.pl/log-003_025_k87B410.html
Mis
Sun, 21 Oct 2018 - 23:19
Link do logów nie działa.
Nie napisałeś jakie oznaczenie silnika, czy seria czy nie (seria raczej to nie jest, czas wtrysku w kosmosie, więc niesprawny wóz z programem albo sprawny wóz z kijowym programem).
Jak masz problemy z niedoładowywaniem to wrzuć najpierw loga 1500-6500rpm na 2 biegu z z kanału 115 z odpiętą kostką od N75.
dominozx
Mon, 22 Oct 2018 - 14:22
A4 b5 1.8t AEB zrobione na 192km.
Linki to logow już poprawione. Grupa 115 nie jest dostępna
Mis
Mon, 22 Oct 2018 - 16:01
Ile ładuje turbo po odpięciu kostki od N75?
Kto robił ten soft?
Na 90% masz dziurawy układ dolotowy na odcinku turbo-ic-przepustnica.
Pokaż log statyczny 007+008 kanału.
dominozx
Mon, 22 Oct 2018 - 18:25
Po odpięciu kostki od n75 jakieś 0.3b
Program robiony kilka lat temu w Goodhope.
Link do logu 007+008
http://vaglogi.pl/log-007_008_18ko6d.html
emtees
Mon, 22 Oct 2018 - 19:51
Sprawdź wężyk od n75 do gruchy wg.
dominozx
Tue, 23 Oct 2018 - 11:58
Wężyk sprawdzony, wg trzyma ciśnienie
emtees
Tue, 23 Oct 2018 - 14:50
A podciśnienie idące do N75 ewentualnie? Bo to taki bardzo typowy objaw na usterkę N75 lub właśnie problemy z podciśnieniem. N75 już wykluczyłeś, przewód między N75 a WG też, no to tylko by jeszcze został ewentualny problem z podciśnieniem przed N75.
Mis
Fri, 02 Nov 2018 - 17:45
Według mnie dziura w dolocie na odcinku turbo-ic-przepustnica.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.