![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Cześć.
Wpadł mi w ręce pug z silnikiem 1.6 HDi 75KM i przy okazji głupi pomysł wsadzenia tego silnika do 205 ![]() Kwestie mechaniczne ogarnę bez problemu. Czarną magią jest natomiast elektryka. Zastanawiam się jakich sygnałów potrzebuje ECU, żeby odpalić i nie sypać błędami i jak te sygnały emulować, żeby nie wsadzać całego CANa do 205 ![]() Dawca to partner bez ABSu, kompa pokładowego i innych bajerów, więc potencjalnie tych trudności widzę mniej. Kwestia zegarów to mniejszy problem. Mogę wstawić czujniki z 205 i spiąć z ory zegarami. Pozostaje jedynie problem w postaci obrotomierza. Ma ktoś widzę jak to można rozwiązać bez nakładu tysięcy PLN? Jeśli nie ma prostego sposobu, to po prostu porzucam ten głupi pomysł ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Przekładaj śmiało, BSI nie potrzebujesz, usuń immo ze sterownika silnika i finał.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
mozesz wrzucic cale bsi z immo albo immo wywalic programowo i wtedy bez bsi
a jak obrotomierz w takim wypadku? Ja przerzucilem silnik z bsi (2.0 16v) i z kpl immo do 106 ale nie mam skad wziac obrotomierz, bo z czujnika polozenia walu nie dziala (nie wiem czemu w sumie). |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Dzięki za odpowiedzi
![]() Wygląda na to, że pomysł wcale nie był taki głupi na jaki wyglądał ![]() Dysponuje ktoś schematem elektrycznym dla tego silnika? Szukam i znaleźć nie mogę ![]() Arkadiusz, wsadziłeś do 106 silnik EW10? To już chyba niezły hardcore ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
na tym forum nie ma glupich pomysłow, tu co drugi uzytkownik robi cos co wyglada na bez sensu wg normalnych użytkowników aut
![]() ja wsadzilem do 106 xu10 z xsary vts. jakie masz oznaczenie silnika? bo do 75hp ciezko o jakis schemat silnika, nawet w autodacie nie ma. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Silnik to 9HW czyli DV6BTED4
XU10J4RS? I było z CANem? Czyli pewnie polift z kompem 3 kości. Sam mam taki motor w 205, ale na starym kompie Magneti. Odpalenie tego cuda to kwestia 3-4 kabelków ![]() A obrotek mam na patencie. Z każdej cewki przez diodę sygnał puszczony do obrotomierza. Jak chcesz, to poszukam schematu, który krąży gdzieś na forum 205gtidrivers ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 March 2008 Skąd: W-wa ![]() |
tak, polift na 3 kosci, jako ze mialem cala wiazke razem z wszystkimi modulami z xsary to wywalilem co niepotrzebne i przelozylem z bsi.
schemat orotka z cewek bylby dla mnie bardzo pomocny jesli mozesz to podrzuc. |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
Podeslij vin na @ z tego partnera. Cos Ci wyczaruje
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
mat13por, wysłałem PW
![]() A teraz inny temat ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
75KM i 90KM roznia sie mapa.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Swapa nie będzie
![]() Zastanawiałem się dlaczego nie mogę znaleźć 205 z tym silnikiem. Okazuje się, że silnik się nie zmieści ![]() ![]() Niby można coś z mocowaniami kombinować ale nie chce mi się z tym bawić. Miał być w miarę szybki i prosty swap ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Zrób tak jak w t16, na pewno wejdzie
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:22 |