![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Jak w temacie czy w tym silniku (M47N2) da się zrobić coś więcej niż 190-200KM i ~410Nm?
Ile w tym samochodzie zniesie seryjne sprzęgło? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Na dłuższą mete 400nm to taka bezpieczna granica dla tego sprzęgła. Żeby zrobić wiecej trzeba wzmocnić sprzegło i wymienić turbosprężarkę w celu uzyskania 240-250km do tego wydech.Seryjny intercooler przy mocy 195km chłodził znakomicie 10-15C więcej od otoczenia.
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
te parametry sa jak najbardziej do osiągnięcia, nie wiem skąd jesteś ale ja polecam Compsport
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
..ostatni zrobiliśmy 4 szt....przy niezbyt agresywnym modzie wychodzą całkiem fajnie..przy DPF programik troszkę inny..ale podobne efekty..tutaj wykresiki:
![]() ![]() ![]() ..ten drugi to jakiś belgijski przypadek...obcięty w serii -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
..ostatni zrobiliśmy 4 szt....przy niezbyt agresywnym modzie wychodzą całkiem fajnie..przy DPF programik troszkę inny..ale podobne efekty..tutaj wykresiki: swietnie tylko żaden z nich nie ma powyżej 200KM a o to pytałem -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
jeden miał.tylko wykresu nie znalazłem
![]() ...poza tym można zrobić ponad 200...ale różnica 195 a 210 nie jest powalająca...za to dla ukł. zasilania i ori turbinki zaczyna być zasadnicza...poza tym wszystkie robione były przy 30-stu paru st. C ( na hamowni pod 40!!)...więc nawet biorąc korektę DIN...wyniki nie są całkiem adekwatne...po schłodzeniu IC wywalały ponad 200 (choć ogólnie są dość skuteczne w e90)... ...chcesz więcej..hmm ok. ale nie narzekaj potem że turbinka popłynęła ![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
...chcesz więcej..hmm ok. ale nie narzekaj potem że turbinka popłynęła ![]() To że da się zrobić 190-200 to wiem bo w każdej tabeli przyrostów są takie liczby. W VAGu na gt22 bez problemu robi się 230KM. Takich samochodów jest masa. Pytanie czy da się (co trzeba zrobić) w bmw zeby miec tyle? Intercooler, turbo, wtryski, chłodnica oleju? Co wytrzyma a co trzeba poprawić. Jeżeli okaże się że na te 200KM trzeba 2tysie a na 230KM 12 tysi to oczywiscie nie ma to sensu. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
...praktycznie dla 230 wystarczy turbinka...bo ukł. wtryskowy wydoli...ale biorąc pod uwagę pogodę jaką mamy ostatnio...wypadało by pomyśleć o zwiększeniu chłodzenia oleju...i dolotu...bo przy org. fmic teraz potrafi być 60st....a to już będzie lekko 5...6tys...trzeba to jeszcze złożyć do kupy i zestroić...można jeszcze troszkę pomodzić...a 250 będzie...i wtedy 12 klocków będzie akurat
![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#9
|
![]() |
te parametry sa jak najbardziej do osiągnięcia, nie wiem skąd jesteś ale ja polecam Compsport Jak jesteś z ok. Kraków / Wrocław to śmigaj do Patryka. Na pewno zrobi tak, że będziesz zadowolony. Odnośnie tych parametrów co podałeś jedna kwestia jest pewna. Program powinna przygotować lub wgrać "odpowiednia" firma, bez testów i eksperymentów ![]() idziesz dalej z modyfikacjami czy też pozostajesz na tym co przygotował tuner i śmigasz bezproblemowo następne 50 czy 100.000km. Sprawdzałem u Nas Stage 2, który wgrywaliśmy i ma następujące parametry po modzie - 420nm/200km + usunięcie Vmax. Pozdrawiam, Paweł |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Napisałem co trzeba wymienić by uzyskać moc rzedu 240-250km: turbo+wydech plus możliwie intercooler. Jest to mniejsza kwota niż 12tys. "As tdi" za bardzo zwracasz uwagę na wyniki w tabelach, podany jest max moment i max moc w danym punkcie obrotów silnika, nie widząc całej charakterystyki zrobionej po modzie nie możesz porównywać 190-200km z 230,240 czy 250km gdzie auto całkowicie inaczej przyspiesza, zmienia się również elastyczność w dolnym zakresie obrotów co ma ogromny wpływ w wygodnym poruszaniu się na codzień.
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
Napisałem co trzeba wymienić by uzyskać moc rzedu 240-250km: turbo+wydech plus możliwie intercooler. Jest to mniejsza kwota niż 12tys. "As tdi" za bardzo zwracasz uwagę na wyniki w tabelach, podany jest max moment i max moc w danym punkcie obrotów silnika, nie widząc całej charakterystyki zrobionej po modzie nie możesz porównywać 190-200km z 230,240 czy 250km gdzie auto całkowicie inaczej przyspiesza, zmienia się również elastyczność w dolnym zakresie obrotów co ma ogromny wpływ w wygodnym poruszaniu się na codzień. Użytkownik sam się musi przekonać, nie ma co pisać w nieskończoność, ponieważ słowa nigdy tego nie przekażą. Ogólnie masz mieć banana na twarzy i tyle, czy to będzie 200 czy 250 nie ma znaczenia, ponieważ jest to wartość umówmy się względna i ważna dla tunera a Tobie poprawia samopoczucie. Lepiej liczyć to w ten sposób, że na dystansie 1km osiagniesz np.: 220 czy 240km/h. Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
...no i to brzmi najciekawiej...
...tak naprawdę z wykresów można wyczytać kiedy autko przyspiesza najlepiej...jest to pole powierzchni pod wykresem mocy obrotów użytkowych...czyli zawartych po między zmianami biegów ..albo inną przydatna funkcją niektórych hamowni jest pomiar średniej mocy i momentu... -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
...no i to brzmi najciekawiej... ...tak naprawdę z wykresów można wyczytać kiedy autko przyspiesza najlepiej...jest to pole powierzchni pod wykresem mocy obrotów użytkowych...czyli zawartych po między zmianami biegów ..albo inną przydatna funkcją niektórych hamowni jest pomiar średniej mocy i momentu... Reasumując jednym zadaniem - Moc mocy nie równa czyt. dalej Koń mechaniczny ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Moc mocy nie równa OK.
Więc pytanie jak wypadnie e90 320d po dobrym programie (ale bez dodatkowych modów typu turbo, cooler) vs seryjny e46 330d (204KM) i e46 325i -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 04 July 2008 ![]() |
nie wiem jak z e46 325i ale z 330d 204ps nie masz szans. te silniki w wiekszosci maja ~220ps bo to ta sama konstrukcja co 530d e60 218PS. no chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
te same ale E60 ma soft seryjny, który daje wiecej Nm w dolnym zakresie obrotów
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
ca sadzicie o tym wykresie ?-
![]() -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Z serii 177 to raczej żadna filozofia i normalny przyrost, szkoda, że każdy wykres jest idealnie gładki
Bad Boy jest dobrze, bez zbędnego żyłowania |
|
|
gość_B230FT_* |
![]()
Post
#20
|
![]() |
Mi wychodza bez problemu mniej wiecej tak:
![]() Heko wez ta zolta hybryde z avatara bo to naprawde wstyd ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 07:28 |