![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 March 2010 ![]() |
Po krótce opiszę oco chodzi
![]() Chcę zakupić VW POLO 6N2 w wersji GTI, i potrzebna mi pomoc osób które miały już styczność z tym samochodem, bo nie chcę kupić skarbonki ani szrota ![]() Załączę fragment opisu aukcji: CYTAT Po przyjeździe do Polski w aucie zostały zrobione następujące rzeczy : Wymiana oleju 5W/40 + filtr , wymiana filtra powietrza , wymiana filtra paliwa i pompki paliwowej (dość głośno już chodziła ), wymiana filtra pyłkowego + sprawdzenie i odgrzybienie klimatyzacji , wymiana sondy lambda , wymiana akumulatora ( 62Ah gwarancja 2 lata ) , sprawdzony też został rozrząd ( pasek jak nowy org. VW ) oraz olej w skrzyni biegów , kupiłem także nowe radio Pioneer DEH cd/mp z podświetleniem niebiesko czerwonym org. VW ( pudełko gwarancja ). Klocki i tarcze są praktycznie nowe , opony przód nowice Falken 195/45/15 tył Michelin w dość dobrym stanie , sprzęgło działa elegancko skrzynia biegów również , pod Vagiem nie wyrzuca żadnych błędów, samochód jeżdżony na Motulu ( są stare metki z wymian ). Samochód jest już zarejestrowany , ubezpieczenie i przegląd ważne do stycznia 2011 roku. Pakiet GTI obejmuje bardzo dużo rzeczy od zmienionych zderzaków po lampy silnik i zawieszenie , jest to naprawde bardzo żadki okaz i ciężko dostępny. Nie ma żadnych ukrytych wad !!! Jedyne mankamenty jakie ma to lekko zarysowany próg z prawej strony na odcinku niecałych 10cm oraz leciutka przycierka na tylnym zderzaku z prawej strony ok. 5cm , posiada też pare odprysków od kamyków ale są to szczegóły w 10 letnim i niemalowanym aucie i można by przepolerować ranty w felgach bo lakier bezbarwny się utlenia. Wszystkie szyby są z 2000 roku łącznie z przednią w kodzie dziesiąta cyfra to 1 czyli auto jest już kodowane na 2001 rok. Posiada komplet kluczyków , oryginalne etui z książką serwisową , instrukcją i innymi dokumentami dołączonymi w salonie podczas zakupu. Do auta posiadam startę faktur na wszystkie części i zmiany także dokumentacja jest w 100% pełna. Dodam jeszcze że w aucie zaświeciła się kontrolka EPC po przyjeździe do polski i pojeżdżeniu... sprzedający podpiął po kompa i błąd sondy... wymienił na używkę, potem jeszcze raz błąd EPC i w efekcie wymiana czujnika położenia wału, wymienił także pompę paliwową na nową 4bar bo jak twierdził "stara głośno chodziła", przeczyścił także odmę i przepustnicę w związku z tym błędem EPC, autem jeździł tylko na 98, zalane 3 pełne zbiorniki w PL, przejechał ok 1000 km i stoi aktualnie na sprzedaż... sprowadził je w grudniu i teraz się zastanawiam czy to auto to "gruz" i chce się go pozbyć czy tak jak pisze potrzebuje $ na inne auto... nie chcę się wpakować w skarbonkę ale niepokoi mnie ta wymiana pompy paliwa... Pozdrawiam i będę wdzięczny za każdą pomoc |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:28 |