![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Witam
mam szybkie pytanko - jak w temacie, silnik X20XEF (wychodzi ze chodzilo o pewnie o XEV) - co jest on wart? brat ma propozycje wsadzenia takiego do swojego dupowozu ale ciekawi jestesmy jak jest z tymi silnikami - czy sa awaryjne, na co zwracac uwage, jak moze zareagowac na male dmuchniecie? ostatni punkt bedzie, ale na razie trzeba wiediec jak seria daje rade. swap ma byc raczej nietypowy. z gory dziekuje za odpowiedzi -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
A nie x20xev czyli 2.0 16v 136km ecotec ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
pewnie tak
bratu mechanior dyktowal przez tel i moze brat zle zrozumial. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Zasadniczo maja dwie wady, padajacy czujnik polozenia walka, i dosyc czesto w tych motorach korby lubialy wyjsc bokiem (problem ze srubami korbowodowymi) . Taki ulomny brat c20xe
![]() Lepszy jest z Nubiry / Leganzy 2.0 x20sed. Moc ta sama, natomiast nie ma powyzszych wad. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
silnik wmiare ale nie nadający sie kompletnie to tuningu lepiej swapować na xe lub let
-------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
dziekuje koledzy za podpowiedz
czyli lepiej pojsc z c20xe a jak ma sie sprawa z chlodzeniem? silnik ma byc docelowo w Fiescie od razu uprzedze sceptykow - ciezko znalezc w PL 1.6 Turbo zeby wsadzic. a Fordowski 2.0 nie jest w tej chwili u majstra do przeszczepu dostepny. a LET jest nieosisgalny cenowo. Jadzwin - ale mowisz ze korby wychodza jak sie go dmuchnie tak? czyli zakladajac ze byloby 0.5 b doladowania trzeba by zaaplikowac lepsze korby albo sruby ARP? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
No i seryjna elektronika nie jest jakas chetna do wspolpracy. Ale zdaje sie chyba latwo mozna do tego elektronike z XE/let zamontowac.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mozna by jeszcze probowac elektronike z nubiry zapodac. MAP sensor i tylko czujnik walu.
Z tego co kojarze to GEKO mialo takiego xeva na 200 cos koni. Jakkolwiek sruby w korbach bym wymienil na ARP dla swietego spokoju. No i seryjna elektronika nie jest jakas chetna do wspolpracy. Ale zdaje sie chyba latwo mozna do tego elektronike z XE/let zamontowac. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
z x20sed 200km zrobisz spokojnie.Klonek ładował męsko w serie ja tyż i motory dawały rade...Fakt ze mi tlok pękł ale to w okolycy bara na Td04-16...Xev na większy stopień i elekryke inną
Pzdr -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Wlasnie tez o klonku chcialem napisac. On tez mial awarie, ale zdaje sie, ze okolice 300km.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Klonek utopił tłoki poprostu...
-------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
Klonek utopił tłoki poprostu... Klonek pod koniec życia silnika ładował ile popadnie i zakończyłem na 1,4bara - innych efektów niż pęknięte tłoki się nie spodziewałem - no może że szybciej korby się poddadzą ![]() -------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Klonek pod koniec życia silnika ładował ile popadnie i zakończyłem na 1,4bara - innych efektów niż pęknięte tłoki się nie spodziewałem - no może że szybciej korby się poddadzą ![]() A niewypadaly Ci zapłony? U mnie przy 1.4bar juz zaczeło przerywać -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
A niewypadaly Ci zapłony? U mnie przy 1.4bar juz zaczeło przerywać nie miałem problemu z wypadaniem zapłonu DIS wystarczał i odpowiednie świece. co innego ze spalaniem stukowym - nie wystarczyło czasu żeby wystroić ew. znaleźć przyczynę ![]() -------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 10:01 |