![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 April 2009 Skąd: WWA ![]() |
czatuję na dbilasa dolot. co oprócz tego można dłubnąć i gdzie /Wwa/?, auto na codzień, ale może być mniej na codzień trochę
![]() proszę bez swapów |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 18 February 2009 Skąd: Sandomierz ![]() |
ja mam x20xev dolot dbilas + chip + wydech 2,5" friedrich motorsport z kolektorem 4-2-1 Irmscher sprawuje się super
więc może na początek taka droga ?? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 April 2009 Skąd: WWA ![]() |
a co to znaczy super?
![]() chip od dbilasa? kolektor dolotowy też założyłeś dbilasa?.....droga impreza kolektor wydechowy podobno w x20xer jest spoko.....w x20xev jest inny niż u mnie? końcówkę mam remusa i bez katalizatora |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 18 February 2009 Skąd: Sandomierz ![]() |
oryginalnie w VB (nie wiem jak w seryjnej Astrze) jest kolektor ze zmienną długością kanałów dolotowych, który powoduje dołek w okolicach 3-3,5 tys. obortów i ciut niższą moc
w astrze OPC czyli w silniku jest kolektor bez zmiennej długości kanałów u mnie tak jak napisałem jest kolektor dbilas + chip dbilas + kolektor wydechowy irmscher + układ wydechowy Friedrich Motorsport 2,5 " i auto dołu praktycznie nie ma ( VB x18xe w normalnej jeździe lepiej się zbiera) ale powyżej 4 tys. obrotów zaczyna się czuć przyrost mocy |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
IMO masz za luźny wydech...
-------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 07:41 |