Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> wypadek na Nurbie
piwo
post Wczoraj, 10:09
Post #1


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





pewnie juz widzieliscie sad.gif
https://www.facebook.com/share/v/1AFdUHLwiY/


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wczoraj, 10:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Tom-Lee
post Wczoraj, 10:33
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 May 2017
Skąd: Krk





Ten gosc od 911tki to jest amator, w sensie takim, ze o ile sie orientuje to on jakiegos wielkiego doswiadczenia w jezdzeniu nie ma. Akurat tu bylo wiecej czynnikow niz jeden, ale jak nie jestes Misza Czarudinem to zluzuj majty.


--------------------
IXgen-TypeR K20C
M240iX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wczoraj, 11:07
Post #3


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no nieciekawie ten wypadek wyglada. mega cud ze seryjne auta a kabiny wytrzymaly i nie zmiazdzylo ich. ciekawe jak zebra i kregoslupy. pewnie porschak mial polklatke to go to uratowalo. ogolnie nie chcialbym byc na miejscu tych kierowcow. ogolnie widocznosc w aucie sportowym to nie jest nigdy mocna strona. ja zawsze staram sie puszczac osoby co mnie dochodza ale lusterka srodkowego nie mam, a zewnetrzne tez ledwo cos widac i zawsze odwracam az glowe za siebie by dostrzec z ktorej kto mnie bedzie bral., ale jak sie jedzie 200 czy wiecej to chyba na takie odwracanie glowy to czasu nie ma.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Wczoraj, 11:07
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Beemką zajechał mu drogę. Od początku niechciał go puścić. Miał miejsce zamiast się obsrać pójść szeroko.


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Wczoraj, 12:41
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





czyja wina w takiej sytuacji?


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Wczoraj, 13:19
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Nie ma co, współczesne auta naprawdę są kurcze bezpieczne ! . Ta kabina Porsche nie jest zakleszczona jakby można bylo drzwi otworzyć jeszcze. I te słynne drogie w naprawie bariery też robią robotę.
A co do 'winy', nie wiem , ja na TD wyprzedzam tylko i wyłącznie gdy poprzednik daje jasny sygnal że mnie widzi i że trzyma się jednej strony (jeden kierunek włączony i jedzie tą stroną) , bez tego to proszenie się o kłopoty, masa ludzi rzadziej bywających na torze jeździ przecież na raz z doświadczonymi i już przed wozem się tyle dzieje, że na tył nie ma dość uwagi i nie patrzy nonstop, zwłaszcza zbliżając się do zakrętu a nie na prostej, wyprzedający musi mieć pewność że da radę, tu się przecenił nieco. To BMW jedzie swoją linią, z jakiej racji można zakładać że odpuści apex. i z jakiej racji miałby to robić o ile faktycznie widział Porsche.

Ale nie wiem, na NR nie byłem może tam są inne zasady - że jadąc swoje trzeba patrzeć kogo by tu jeszcze puścić.

Tak jak Piwo pisze - do tyłu nie ma tyle widoczności co do przodu, i wyprzedzany nie ma żadnego obowiązku puszczać, nawet jak widzi (a mam wątpliwości czy widział / umiał oszacować prędkość zbliżania się ) . Może jak widzi i ogarnia, jak nie ogarnia lepiej niech jedzie swoje i wyprzedzać można dopiero po zaprezentowaniu się mu jednoznacznym.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Wczoraj, 14:52
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Tom-Lee @ Mon, 07 Jul 2025 - 10:33) *
Ten gosc od 911tki to jest amator, w sensie takim, ze o ile sie orientuje to on jakiegos wielkiego doswiadczenia w jezdzeniu nie ma. Akurat tu bylo wiecej czynnikow niz jeden, ale jak nie jestes Misza Czarudinem to zluzuj majty.

nie przesadzajmy z Mischą, bo ten na socjalach wrzucił podobną sytuację, gdzie na trzeciego wbijał się za zakrętem Sabine biggrin.gif


CYTAT(kornat @ Mon, 07 Jul 2025 - 12:41) *
czyja wina w takiej sytuacji?


Policja pewnie da współwinę 911, bo pomimo że na TF'ie masz się trzymać prawej strony, jak lecisz ponad 130km/h to zaczynasz brać na klatę odpowiedzialność za wypadek.
https://www.nuerburgring.de/info/company/gt...ing-regulations


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nanab
post Wczoraj, 16:06
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 December 2021





CYTAT(piwo @ Mon, 07 Jul 2025 - 11:07) *
no nieciekawie ten wypadek wyglada. mega cud ze seryjne auta a kabiny wytrzymaly i nie zmiazdzylo ich. ciekawe jak zebra i kregoslupy. pewnie porschak mial polklatke to go to uratowalo. ogolnie nie chcialbym byc na miejscu tych kierowcow. ogolnie widocznosc w aucie sportowym to nie jest nigdy mocna strona. ja zawsze staram sie puszczac osoby co mnie dochodza ale lusterka srodkowego nie mam, a zewnetrzne tez ledwo cos widac i zawsze odwracam az glowe za siebie by dostrzec z ktorej kto mnie bedzie bral., ale jak sie jedzie 200 czy wiecej to chyba na takie odwracanie glowy to czasu nie ma.

Nie myślałeś o zainwestowaniu w kamerkę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wczoraj, 16:43
Post #9


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Kamerka byłaby ok jakby ekran był duży i w widocznym miejscu. Np na auto gauge nigdy nie zwracałem uwagi bo 6cm ekranik w trakcie ścigania to zdecydowanie za malo

A jak myslicie Nawrocki okaże się obywatelski i nie podpisze tego gniotu?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pszczelaszkov
post Wczoraj, 18:06
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 08 February 2016
Skąd: Piła





CYTAT(piwo @ Mon, 07 Jul 2025 - 11:07) *
no nieciekawie ten wypadek wyglada. mega cud ze seryjne auta a kabiny wytrzymaly i nie zmiazdzylo ich. ciekawe jak zebra i kregoslupy. pewnie porschak mial polklatke to go to uratowalo. ogolnie nie chcialbym byc na miejscu tych kierowcow. ogolnie widocznosc w aucie sportowym to nie jest nigdy mocna strona. ja zawsze staram sie puszczac osoby co mnie dochodza ale lusterka srodkowego nie mam, a zewnetrzne tez ledwo cos widac i zawsze odwracam az glowe za siebie by dostrzec z ktorej kto mnie bedzie bral., ale jak sie jedzie 200 czy wiecej to chyba na takie odwracanie glowy to czasu nie ma.

Ja polubiłem na torze monitor martwej strefy, może niezbyt precyzyjne, ale jednak jak zgubie kogoś to kątem oka widzę pomarańczową lampke w lusterku. Nawet kupiłem jakiś chiński i będe montował do gruza na próbe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 00:35