![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
jak w temacie. moze ktos wie czy wałki z 1.8 20V 125PS ADR daja jakies przyrosty w 1.8T? gra warta swieczki (chocby z 5 koni) czy lepiej nie zaprzatac tym sobie glowy?
dzieki za wszelkie info. pozdrawiam -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
dają przyrost gra warta świeczki , a ile to niepowiem , po montażu niebył ponownie hamowany
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
dzieki za odpowiedz. jakas zmiana w charakterystyce. lepszy top-end obrotow?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Więcej może napisze GTO. Podobno moment przy 7000 szedł jeszcze w górę...
Generalnie trzeba modlić sie o zawory i przesunąć odcinkę na 7400-7500 rpm... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
7500 rpm troche duzo jak na ta glowice
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
dlatego modlitwa pomaga...
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
haha
zmiana wałków jest odczuwalna, mam 2 takie samochody z tymi walkami - silniki AGU i AEB , jednak oba są na wiekszych turbinach, w przypadku seryjnej turbiny nie zmieniał bym tych wałków gdyż i tak po 5500 samochód przestaje jechać. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
motor na gt28rs podlubany na ok 320km zastanawia mnie na ile i jak zmienia sie charakterystyka po wałkach z ADRa wlasnie. rozumiem ze calosc przenosi sie troche wyzej i moment rosnie do odciecia?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
zakładaj, bedziesz zadowolony, tylko na seryjnej glowicy nie zmianiaj odcinki na wyższą bo prawdopodobieństwo urwania zaworu w tej głowicy rosnie do potęgi.
glowice masz na szerokich kanałach czy wąskich ? -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
GTO ale czy w całym zakresie rpm moment idzie w górę ? Czy tylko przy wyższych obrotach ?
Tak jak u Zoltara u mnie jest Gt28rs więc podobna sprawa. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
a zapytam się jeszcze tylko czy po włożeniu wałków od ADR taką poprawę uzyskuje sie po ustawieniu wałków według znaków czy trzeba jeszcze nimi pokręcić?
![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
tu jeszcze dane wałków
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
do AWT chcesz to wrzucac?
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Ja bym zapodał do AVJ...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
to trzeba zasadzić wałeczki bo widze ladne przebiegi
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
Czy do A4 tylko te od ADR podejdą? Czy jeszcze jakieś ?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
AGN też
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
Może się przyda
CYTAT not guaranteed to be complete! Intake shaft 058109021 = ADR AFY (with tensioner) 8.78 mm, 210 °, 4 ° n.OT 058109021.B = APX, ANB, AEB, APU, AJL, AGU, AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AUL 7.67 mm, 190 °, 18 ° n.OT 058109021.K = ADR, APT, ARG, AVV 8.41 mm, 202 °, 16 ° n.OT 058109021.M = AWT, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM, AUL, APP 7.67 mm, 190 °, 18 ° n.OT 058109021.F = AGN, APG 8.41 mm, 202 °, 18 ° after OT 058109021.E AWB = 8.6 mm, 207 °, 9 ° n.OT OT 058109021.D = ADR, AGN 8.41 mm, 202 °, 12 ° after OT Outlet 058109022.B = AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AEB, APU, ANB, AJL, AWT, AGU, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM 9.3 mm, 210 °, 10 ° v.OT 058109022.C = ADR, AFY, APT, ARG, AVV 10.25 mm, 210 °, 8 ° v.OT 058109022.D = AGN, APG 10.4 mm, 210 °, 8 ° v.OT |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Dziwne były dwa rodzaje ADR ? Myślałem że ADR to tylko jeden typ, a tu jakby rozgraniczenie na 210 i 202 stopnia.
Ciekawe jakby ktoś to włożył do 150/210 i jakie daje przyrosty na seryjnej turbinie k03/k04. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:33 |