Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> wałki z ADRa w 1.8T, ktos robil jakies pomiary, doswiadczenia?
ZoLt4R
post Sat, 28 Jun 2008 - 23:33
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





jak w temacie. moze ktos wie czy wałki z 1.8 20V 125PS ADR daja jakies przyrosty w 1.8T? gra warta swieczki (chocby z 5 koni) czy lepiej nie zaprzatac tym sobie glowy?

dzieki za wszelkie info. pozdrawiam


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 Jun 2008 - 23:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 29 Jun 2008 - 11:39
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





dają przyrost gra warta świeczki , a ile to niepowiem , po montażu niebył ponownie hamowany


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 29 Jun 2008 - 12:04
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





dzieki za odpowiedz. jakas zmiana w charakterystyce. lepszy top-end obrotow?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Sun, 29 Jun 2008 - 12:40
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Więcej może napisze GTO. Podobno moment przy 7000 szedł jeszcze w górę...

Generalnie trzeba modlić sie o zawory i przesunąć odcinkę na 7400-7500 rpm...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 29 Jun 2008 - 12:46
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





7500 rpm troche duzo jak na ta glowice wink.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Sun, 29 Jun 2008 - 14:02
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





dlatego modlitwa pomaga... tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Mon, 30 Jun 2008 - 09:29
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





haha

zmiana wałków jest odczuwalna, mam 2 takie samochody z tymi walkami - silniki AGU i AEB , jednak oba są na wiekszych turbinach, w przypadku seryjnej turbiny nie zmieniał bym tych wałków gdyż i tak po 5500 samochód przestaje jechać.




--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 30 Jun 2008 - 09:31
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





motor na gt28rs podlubany na ok 320km zastanawia mnie na ile i jak zmienia sie charakterystyka po wałkach z ADRa wlasnie. rozumiem ze calosc przenosi sie troche wyzej i moment rosnie do odciecia?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Mon, 30 Jun 2008 - 11:10
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





zakładaj, bedziesz zadowolony, tylko na seryjnej glowicy nie zmianiaj odcinki na wyższą bo prawdopodobieństwo urwania zaworu w tej głowicy rosnie do potęgi.

glowice masz na szerokich kanałach czy wąskich ?





--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Mon, 30 Jun 2008 - 11:30
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





GTO ale czy w całym zakresie rpm moment idzie w górę ? Czy tylko przy wyższych obrotach ?

Tak jak u Zoltara u mnie jest Gt28rs więc podobna sprawa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Mon, 30 Jun 2008 - 11:58
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice







--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Mon, 30 Jun 2008 - 13:09
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





a zapytam się jeszcze tylko czy po włożeniu wałków od ADR taką poprawę uzyskuje sie po ustawieniu wałków według znaków czy trzeba jeszcze nimi pokręcić? smile.gif


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Mon, 30 Jun 2008 - 13:17
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





tu jeszcze dane wałków




--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Mon, 30 Jun 2008 - 13:34
Post #14


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





do AWT chcesz to wrzucac?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Mon, 30 Jun 2008 - 13:39
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Ja bym zapodał do AVJ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 30 Jun 2008 - 21:38
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





to trzeba zasadzić wałeczki bo widze ladne przebiegi smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Mon, 30 Jun 2008 - 23:44
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





Czy do A4 tylko te od ADR podejdą? Czy jeszcze jakieś ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Mon, 30 Jun 2008 - 23:45
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





AGN też


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Wed, 25 Apr 2012 - 15:28
Post #19


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





Może się przyda

CYTAT
not guaranteed to be complete!

Intake shaft

058109021 = ADR AFY (with tensioner) 8.78 mm, 210 °, 4 ° n.OT
058109021.B = APX, ANB, AEB, APU, AJL, AGU, AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AUL 7.67 mm, 190 °, 18 ° n.OT
058109021.K = ADR, APT, ARG, AVV 8.41 mm, 202 °, 16 ° n.OT
058109021.M = AWT, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM, AUL, APP 7.67 mm, 190 °, 18 ° n.OT
058109021.F = AGN, APG 8.41 mm, 202 °, 18 ° after OT
058109021.E AWB = 8.6 mm, 207 °, 9 ° n.OT
OT 058109021.D = ADR, AGN 8.41 mm, 202 °, 12 ° after OT

Outlet

058109022.B = AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AEB, APU, ANB, AJL, AWT, AGU, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM 9.3 mm, 210 °, 10 ° v.OT
058109022.C = ADR, AFY, APT, ARG, AVV 10.25 mm, 210 °, 8 ° v.OT
058109022.D = AGN, APG 10.4 mm, 210 °, 8 ° v.OT

Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 25 Apr 2012 - 15:33
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Dziwne były dwa rodzaje ADR ? Myślałem że ADR to tylko jeden typ, a tu jakby rozgraniczenie na 210 i 202 stopnia.
Ciekawe jakby ktoś to włożył do 150/210 i jakie daje przyrosty na seryjnej turbinie k03/k04.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:33