![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Kolejny pacjent z serii interesujący przypadek.
VW Scirocco 1.4 TSi 2010rok z fabryczną mocą deklarowaną na 160 koni a wiec dosc sporo jak na tą pojemność. Auto Wyposazone w sterownik MED17 z procesorem tricore i zabezpieczniem antytuningowym co uniemożliwiło flash przez obd i konieczne bylo wyjecie sterownika na stół. Poniżej efekty prac z zastrzeżeniem, że nie jest to max z tego wozu ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
Te silniki w serii padaja jak mrowki, ciekawe co bedzie po modach
![]() Gratulacje -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Nie no fajnie, ale czy o to chodzi w tym dziale, żeby wrzucić dwa zdjęcia z rolek i wykres?
Rozumiem, że każdy chce się reklamować, ale bez przesady, to chyba nie ten dział. -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
lubię wkleić info jak coś sie uda fajnie zrobić - i chyba nie chodzi tu do końca o reklamę. To nowe silniki i nie do końca jeszcze zgłębione tuningowo wiec warto poznać ich mozliwości - chyba ze jest inaczej, ja przesady nie dostrzegam.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
Mam Scirocco 1.4 TSI 2008r z dolotem Forge i po programie u Masters'ów -> 229KM 304NM. W serii z dolotem miałem chyba 182KM i 252NM. Jakby zrobić komplety wydech i IC od Audi S3 na pewno kilka koni jeszcze by się ugrało
![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
bardzo fajny wynik jak na 1.4!
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
na cholerę sterownik ma 3 rdzenie? (jeśli dobrze rozumiem tricore) kurde aktualnie bez i5 2500k to nawet samochodu nie odpalę... jakieś chore wymagania i konfiguracje co ten sterownik robi...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
eee z fiatowskich t-jetów 1.4, klepią po 300ps wiec 230 koni szauuuu nie robi
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Thu, 27 May 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
eee z fiatowskich t-jetów 1.4, klepią po 300ps wiec 230 koni szauuuu nie robi na serii??;] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
Te silniki w serii padaja jak mrowki Coś więcej na ten temat? -------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Pewnie chodzi o sławetny rozrząd + płynące tłoki w wersjach turbo+kompresor. Było swego czasu o tym głośno.
-------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
Coś więcej na ten temat? Rozrzady, hydronapinacz pada, problemy ze smarowaniem. Kumpel w ASO co chwile silniki na gwarancji wymienia na nowe, zdarzalo sie ze auta mialy po 6tys przebiegu i nowy silnik wjezdzal -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie ![]() |
Rozrzady, hydronapinacz pada, problemy ze smarowaniem. Kumpel w ASO co chwile silniki na gwarancji wymienia na nowe, zdarzalo sie ze auta mialy po 6tys przebiegu i nowy silnik wjezdzal pierwsze jednostki 1.4 tsi koncernu nie są szczęśliwe. Awarie tego silnika zaczynają sie od cofania i wypadania zaplonu. Stopione tłoki to ekstremalne przypadki. Bardzo często awarii ulega w furach pierwszej generacji napinacz rozrządu. Konstrukcja jego została zmieniona od 2010roku. Producent w miedzyczasie dostarczył wiele zmian oprogramowania na usterki dotyczacego wypadania zaplonu. Z doświadczenia silniki 122-126Km z pojedynczym doladowaniem sa o wiele bardziej trwałe od silników turbo-kompresor. Osobiscie widziałem silniki CAXA po przebiegach 100 tys + i chodziły bez zarzutu. Z ciekawostego nowinek jest nowy rodzaj usterki dotyczacy turbosprężarek w obu rodzajach silników. Sam osobiście używam takiego 1.4tsi 122KM i powiem ze całkiem sypatyczny wóz na miasto. Dla ciekawskich powiem że w zależności od marki/modelu jest roznie ustawiony limiter prędkości. W golfie VI 205km/h i koniec ![]() -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SGL / M / GAP ![]() |
Rozumie, że to 1.4 w scirocco MY2010 jest wolne od tych wad czy nie? 215Km po programie z takiej pojemności to juz cos.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
O co biega z sterownikiem tricore?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
O co biega z sterownikiem tricore? Antitune: http://www.sharkperformance.co.uk/news/article.asp?id=129 Opis procesora: http://www.infineon.com/dgdl/TriCore_TechP...112b40f8ec2142f -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mi sie wydaje ze po takim programie polata dluzej jak sucha seria, na ktorej wypalaja sie zawory gniazda a nie kiedy tloki.
Tutaj widac ze podlane zostalo z samego dolu dzieki czemu lepiej idzie i jest bezpieczniej jak w serii. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Zajebiste to zabezpieczenie antytuningowe skoro większość firm już je rozpracowała i modzi te silniki
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
a widziales takie zabezpieczenie ktorego nie idzie zlamac? bo ja chyba nie, predzej czy pozniej wszystko da sie rozpracowac beda jakies dalsze mody w tym rocco ?
-------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:01 |