![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
Witam, jak w tytule przymierzam się do zakupu volvo s60 silnik V6 Turbo 303KM 400NM AWD. Martwi mnie skrzynia Geartronic (manetki przy kierownicy będą) ale jak ona znosi podnoszenie mocy, jak szybka jest (nie ma możliwości manual)
ewentualnie co innego budżet 200 tyś dupowóz tylko nowe z salonu pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
335i?
Na xdrive juz nie wystarczy ale musi 4x4? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Volvo cennikowo 200k mozna wyrwac za 140-150k
![]() -------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 Skąd: Żywiec ![]() |
A jakieś a4 2.0TFSI z S-tronic?
Od brokera z tego co widzę za 228tys można wyrwać S4 3.0TFSI s-tronic |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Widzialem rabat 30k na egzemplarz z poprzedniego roku.
155k na 125k. Tak czy inaczej bmw nie ma aspiracji do bycia najtanszym w segmencie. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
hmm s4 co prawda już miałem ale B6, nigdy nie kupowałem samochodu przez brokera, chociaż już teraz mam naciągnięty budżet bo generalnie wychodzi T6 214 tyś brutto chociaż nie ukrywam, że wyposażony jest dosyć solidnie i nie wiem czy w BMW lub Audi z takim wypo i mocniejszym silnikiem wyszedłbym poniżej 300K, nie byłoby mnie tu gdyby nie skrzynia automatyczna już raz na automata dałem się Hondzie nabrać (2.4 ) który to zabił 200 KM w moim accordzie.
na nie dla Audi to, że tego pełno i już było, przyznam że BMW jeszcze nie jeździłem ale jak wyżej z budżetem się nie zmieszczę ... japończyka już nie chcę |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Kolba_leon odezwij sie na PW
-------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
VW CC 3.6 4motion? Na DSG chyba mało kto narzeka
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Silnik to raczej R6 i generuje 440Nm w standardzie, a skrzynia to AWTF-80 SC, na wiki podają, że max co zniesie to 440Nm, ale sam czips od polestar'a, który można zamontować w ASO daje podobno 480Nm, więc myślę, że jest tak jak z tymi maksymalnymi 350Nm dla DSG
![]() Manualne zmiany przełożeń raczej średnio mi pasują, bo skrzynia reaguje ze sporym opóźnieniem, więc zazwyczaj zostawiam na "D" i tyle. Jest wtedy płynnie i w miarę szybko. Wyraźnie czuć, że zmiana biegów po przesunięciu dźwigni w tyb Sport, jest szybsza i bardziej agresywna (czuć delikatne szarpnięcie) Nie znalazłem żadnego info na temat poważniejszego dłubania niż ten czips polestar. Przez 110k km żadnych awarii. Tylko wymiany części eksploatacyjnych. Dosyć ciężkie bydle, więc szybko zjada tarcze (przód 770pln, tył 720pln) i klocki (przód 400pln, tył 300pln). Wywaliło też raz bezpiecznik i przestała działąć przednia kamera, ale to wina zepsutej przetwornicy, do laptopa. Wkurza brak jakiegokolwiek wskaźnika temperatury płynu chłodzącego lub oleju. Wszystko co napisałem dotyczy auta z roku 2012. Z tego co widzę właśnie wprowadzają MY2014 z delikatnymi zmianami. Widzę też, że zaczeli oferować dwusprzęgłową skrzynie Powershift dla tego silnika. Ciekawa opcja. -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
BMW 328i ?
Będzie wolniejsze niż Volvo, ale za to z pewnością lepiej się prowadzi i mniej pali ![]() Za 200 - 220k super wypasu nie będzie, ale da radę skonfigurować samochód, który będzie miał w wyposażeniu to, co faktycznie jest niezbędne. -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
. Z tego co widzę właśnie wprowadzają MY2014 z delikatnymi zmianami. Widzę też, że zaczeli oferować dwusprzęgłową skrzynie Powershift dla tego silnika. Ciekawa opcja. niestety nie dla silnika T6 jedyne co to geartronica można zamówić łopatki na kierownice, co do BMW to chyba podjadę i sprawdzę co można wyciągnąć w tym budżecie, chociaż zależało mi na AWD |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W tym budżecie z BMW brałbym 135iX - nie wiem, czy nie jest dla Ciebie za małe, ale jeśli nie - spełnia wszystkie założenia, wprawdzie nie będzie w tej cenie "pełne", ale w takim aucie to nie przeszkadza.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
niestety nie dla silnika T6 jedyne co to geartronica można zamówić łopatki na kierownice, Jestem pewny, że tak właśnie było jeszcze jakieś czas temu, ale rzuć okiem na cennik MY14 http://www.volvocars.com/pl/all-cars/Docum.../S60_cennik.pdf S60 T6 AWD Summum 3.0/304 Powershift automatyczna 6-biegowa 211 900PLN chyba, że to błąd w "druku", albo geartronica z łopatkami zaczęli marketingowo nazywać Powershift ![]() -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
W tym budżecie z BMW brałbym 135iX - nie wiem, czy nie jest dla Ciebie za małe, ale jeśli nie - spełnia wszystkie założenia, wprawdzie nie będzie w tej cenie "pełne", ale w takim aucie to nie przeszkadza. hm idąc tym tropem równie dobrze mógłbym zainteresować się A 45 w budżecie też bym się zmieścił. Obecnie mam kombi accord i w ogóle celowałem w skode RS ale coś nie tak, później XC70 a skończyło się na s60 T6 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
Jestem pewny, że tak właśnie było jeszcze jakieś czas temu, ale rzuć okiem na cennik MY14 http://www.volvocars.com/pl/all-cars/Docum.../S60_cennik.pdf S60 T6 AWD Summum 3.0/304 Powershift automatyczna 6-biegowa 211 900PLN chyba, że to błąd w "druku", albo geartronica z łopatkami zaczęli marketingowo nazywać Powershift ![]() jest to błąd w druku |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Thu, 14 May 2009 Skąd: Żywiec ![]() |
http://otomoto.pl/audi-s4-avant-3-0tfsi-qu...-C21958192.html
Po programie masz ~430KM i 510NM 7-biegowy s-tronic.. Wyposażenie masz wypisane |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 September 2007 ![]() |
Silnik i skrzynia na pewno znoszą więcej. Wersja Polestar na Australię ma 350 koni i 4,9 do 100 km/h. Czyli da się. Volvo na pewno mniej oklepane niż Audi. Dla mnie problemem jest odsprzedaż Volvo - bardzo leci z ceny.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 10 March 2012 ![]() |
http://otomoto.pl/audi-s4-avant-3-0tfsi-qu...-C21958192.html Po programie masz ~430KM i 510NM 7-biegowy s-tronic.. Wyposażenie masz wypisane Najpierw zadzwoń do nich i poproś o przesłanie kalkulacji. Cena podana na stronie jest liczona wg najniższego kursu z ostatnich miesięcy. Do tego dojdzie koszt transportu, rejestracja i prowizja dla brokera. W przypadku S5 cena wyszła tylko o 11 tys. zł niższa niż w salonie, więc chyba nie warto? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Jak dojdzie koszt transportu, jak wyraźnie napisali
CYTAT Podana w ogłoszeniu cena BRUTTO obejmuje cenę pojazdu, opłaty fiskalne w Polsce (akcyza, VAT) oraz prowizję, transport do klienta jak i tłumaczenia dokumentacji. Na życzenie klienta możliwy jest odbiór osobisty u dealera.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
temat do zamknięcia, może oszalałem ale wybór padł na nową Skodę Octavię RS III z dsg...
dzięki za rady pzdr |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:36 |