Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> uturbienie SDI
giza323
post Fri, 18 Jan 2013 - 19:55
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Witam.

Mam pytanie czy warto uturbiać golfa 1.9 sdi czy łatwiej wymienić silnik na TDI ?

A jeśli warto robić SDi to co trzeba dokładnie wymienić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Jan 2013 - 19:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
maron_d
post Fri, 18 Jan 2013 - 20:15
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2010
Skąd: wlkp





Najłatwiej i najsensowniej sprzedać samochód i kupić coś w tdi


--------------------
29256
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Fri, 18 Jan 2013 - 20:41
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





Tylko że to fajna sztuka w dobrym stanie troche go szkoda
Ponoć ma chipa na 82 km jak go kumpel kupowal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sada
post Fri, 18 Jan 2013 - 20:50
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 15 January 2013





jak juz byś chciał mu założyć turbine z kolektorem od tdi IC to co z sterowaniem tego wszystkiego nie wspominając o dole silnika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 18 Jan 2013 - 21:39
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, poczytaj to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=238748 wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rondell86
post Sat, 19 Jan 2013 - 23:50
Post #6


Rookie
Dołączył: Wed, 16 January 2013
Skąd: Wawa





Giza323 wszystko zalezy w jakim stanie jest Twoje sdi jeśli jest w bardzo dobrym to możesz pomysleć o uturbieniu, wtryski dadzą rade, pompa też, nie wiem jak ze sprzeglem, ktos moze sie wypowie. Ogólnie kupując jakiegos tdi nigdy nie wiesz co to za motor i w jakiej jest kondycji, ale nie oszukujmy jest to o wiele tańsze rozwiązanie niz uturbic sdi. pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misiekemeryt160
post Sat, 19 Jan 2013 - 23:52
Post #7


User
Dołączył: Sat, 13 October 2012
Skąd: Katowice





CYTAT(giza323 @ Fri, 18 Jan 2013 - 20:41) *
Tylko że to fajna sztuka w dobrym stanie troche go szkoda
Ponoć ma chipa na 82 km jak go kumpel kupowal



Co to znaczy , że SDI ma chipa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Sat, 19 Jan 2013 - 23:57
Post #8


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





CYTAT(Misiekemeryt160 @ Sat, 19 Jan 2013 - 23:52) *
Co to znaczy , że SDI ma chipa?


To samo co w przeciętnej, wolnossącej benzynie - kompletnie NIC.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misiekemeryt160
post Sun, 20 Jan 2013 - 09:50
Post #9


User
Dołączył: Sat, 13 October 2012
Skąd: Katowice





CYTAT(Macius @ Sat, 19 Jan 2013 - 23:57) *
To samo co w przeciętnej, wolnossącej benzynie - kompletnie NIC.


Właśnie do tego chciałem nawiązać smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
usuniety
post Sun, 20 Jan 2013 - 11:20
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Katowice





CYTAT(giza323 @ Fri, 18 Jan 2013 - 19:55) *
Witam.

Mam pytanie czy warto uturbiać golfa 1.9 sdi czy łatwiej wymienić silnik na TDI ?

Nie warto. najtaniej i najrozsądniej będzie sprzedać golfa sdi i kupić tdi.
p.s. Już nie turbisz tico ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 20 Jan 2013 - 11:55
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Tak jak każdy Ci pisze, kup dobry egzemplarz TDI, najlepiej PD 130 KM i masz potencjał
A SDI ma 68 KM i wyciągnięcie z tego 82 KM to bajka, miałem kiedyś FSO 1500 i on też podobno miał 82 KM tak samo jak to SDI
Realnie po chipie masz73-75 KM i to w bardzo dobrym scenariuszu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Sun, 20 Jan 2013 - 14:49
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





Ja mam golfa 3 sdi uturbionego i jakoś daje rade a łatwego życia nie ma bo to auto do jazdy na warsztacie i nikt go nie oszczędza.
Koszt też był niewielki turbina kkk14 leżała w garażu kolektor też był więc założyłem i na takim setapie zrobiłem 60tyś.
Elektronikę ogarnąłem w prosty sposób zamontowałem przełącznik ciśnieniowy i opornik wpięty w obwód nastawnika pompy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fighter001
post Sun, 20 Jan 2013 - 15:38
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: wrocław





Sdi ma natrysk na denka tlokow wiec sie nie rozleci po uturbieniu, najlatwiej i najtaniej jest kupic pompe wtryskowa mechaniczna np. od audi 80 1.6td SB lub RA do tego turbina t3 lub k24 no i koncowki wtryskow od sb albo od starego merca no i mamy jakies 130km oczywiscie do tego jakis cooller. Wiadomo ze sie nie oplaca ale jak komus takie graty leza w garazu albo na pobliskim zlomie to czemu nie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giza323
post Sun, 20 Jan 2013 - 18:33
Post #14


Frequent User
Dołączył: Thu, 29 March 2012





CYTAT(usuniety @ Sun, 20 Jan 2013 - 11:20) *
Nie warto. najtaniej i najrozsądniej będzie sprzedać golfa sdi i kupić tdi.
p.s. Już nie turbisz tico ?



Turbie zbieram graty narazie

A to SDI to kumpla jest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Mon, 21 Jan 2013 - 06:02
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(Fighter001 @ Sun, 20 Jan 2013 - 15:38) *
Sdi ma natrysk na denka tlokow wiec sie nie rozleci po uturbieniu, najlatwiej i najtaniej jest kupic pompe wtryskowa mechaniczna np. od audi 80 1.6td SB lub RA do tego turbina t3 lub k24 no i koncowki wtryskow od sb albo od starego merca no i mamy jakies 130km oczywiscie do tego jakis cooller. Wiadomo ze sie nie oplaca ale jak komus takie graty leza w garazu albo na pobliskim zlomie to czemu nie.



sdi to silnik na bezpośrednim wtrysku a ty chcesz wtryski pakować z silnika z komorą wstępną?
chciałbym to zobaczyć wtryski z merca w sdi laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Mon, 21 Jan 2013 - 08:25
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





Lukas313, widocznie nie słyszałeś o czymś takim jak m-tdi.


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Mon, 21 Jan 2013 - 16:48
Post #17


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(MArcin91 @ Mon, 21 Jan 2013 - 08:25) *
Lukas313, widocznie nie słyszałeś o czymś takim jak m-tdi.


a co ma mtdi ma wspólnego z wtryskami marcedesa?
mtdi to silnik z bespośrednim wtryskiem na mechanicznej pompie zazwyczaj przerobionej z pompy turbo diesla
a mercedes ma wtrysk pośredni i nie da się go założyć do sdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Mon, 21 Jan 2013 - 16:57
Post #18


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





Fakt, mój błąd. Nie doczytałem dokładnie w czym jest problem wink.gif


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fighter001
post Mon, 21 Jan 2013 - 17:53
Post #19


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: wrocław





Troche tych sdi bylo np w vw caddy sdi mial wtryski takie jak stare TD i pompe lucasa na jakiejs tam elektomechanice, wiec nalezy sprecyzowac o jaki silnik chodzi. Fakt w golfie 4 byl juz na bezposrednim wtrysku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas313
post Mon, 21 Jan 2013 - 18:06
Post #20


Super User
Dołączył: Tue, 06 November 2007
Skąd: Siem-ce śl.





CYTAT(Fighter001 @ Mon, 21 Jan 2013 - 17:53) *
Troche tych sdi bylo np w vw caddy sdi mial wtryski takie jak stare TD i pompe lucasa na jakiejs tam elektomechanice, wiec nalezy sprecyzowac o jaki silnik chodzi. Fakt w golfie 4 byl juz na bezposrednim wtrysku


w caddy był montowane dwa różne silniki sd i sdi pierwszy na pompie lucasa i starego typu wtryskami drugi sdi wykastrowane tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:51