![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Witam.
Mam pytanie czy warto uturbiać golfa 1.9 sdi czy łatwiej wymienić silnik na TDI ? A jeśli warto robić SDi to co trzeba dokładnie wymienić |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2010 Skąd: wlkp ![]() |
Najłatwiej i najsensowniej sprzedać samochód i kupić coś w tdi
-------------------- 29256
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Tylko że to fajna sztuka w dobrym stanie troche go szkoda
Ponoć ma chipa na 82 km jak go kumpel kupowal |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 15 January 2013 ![]() |
jak juz byś chciał mu założyć turbine z kolektorem od tdi IC to co z sterowaniem tego wszystkiego nie wspominając o dole silnika
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 January 2013 Skąd: Wawa ![]() |
Giza323 wszystko zalezy w jakim stanie jest Twoje sdi jeśli jest w bardzo dobrym to możesz pomysleć o uturbieniu, wtryski dadzą rade, pompa też, nie wiem jak ze sprzeglem, ktos moze sie wypowie. Ogólnie kupując jakiegos tdi nigdy nie wiesz co to za motor i w jakiej jest kondycji, ale nie oszukujmy jest to o wiele tańsze rozwiązanie niz uturbic sdi. pozdro
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 13 October 2012 Skąd: Katowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Co to znaczy , że SDI ma chipa? To samo co w przeciętnej, wolnossącej benzynie - kompletnie NIC. -------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 13 October 2012 Skąd: Katowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Tak jak każdy Ci pisze, kup dobry egzemplarz TDI, najlepiej PD 130 KM i masz potencjał
A SDI ma 68 KM i wyciągnięcie z tego 82 KM to bajka, miałem kiedyś FSO 1500 i on też podobno miał 82 KM tak samo jak to SDI Realnie po chipie masz73-75 KM i to w bardzo dobrym scenariuszu |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Ja mam golfa 3 sdi uturbionego i jakoś daje rade a łatwego życia nie ma bo to auto do jazdy na warsztacie i nikt go nie oszczędza.
Koszt też był niewielki turbina kkk14 leżała w garażu kolektor też był więc założyłem i na takim setapie zrobiłem 60tyś. Elektronikę ogarnąłem w prosty sposób zamontowałem przełącznik ciśnieniowy i opornik wpięty w obwód nastawnika pompy. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Sdi ma natrysk na denka tlokow wiec sie nie rozleci po uturbieniu, najlatwiej i najtaniej jest kupic pompe wtryskowa mechaniczna np. od audi 80 1.6td SB lub RA do tego turbina t3 lub k24 no i koncowki wtryskow od sb albo od starego merca no i mamy jakies 130km oczywiscie do tego jakis cooller. Wiadomo ze sie nie oplaca ale jak komus takie graty leza w garazu albo na pobliskim zlomie to czemu nie.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Sdi ma natrysk na denka tlokow wiec sie nie rozleci po uturbieniu, najlatwiej i najtaniej jest kupic pompe wtryskowa mechaniczna np. od audi 80 1.6td SB lub RA do tego turbina t3 lub k24 no i koncowki wtryskow od sb albo od starego merca no i mamy jakies 130km oczywiscie do tego jakis cooller. Wiadomo ze sie nie oplaca ale jak komus takie graty leza w garazu albo na pobliskim zlomie to czemu nie. sdi to silnik na bezpośrednim wtrysku a ty chcesz wtryski pakować z silnika z komorą wstępną? chciałbym to zobaczyć wtryski z merca w sdi ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Lukas313, widocznie nie słyszałeś o czymś takim jak m-tdi.
-------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Lukas313, widocznie nie słyszałeś o czymś takim jak m-tdi. a co ma mtdi ma wspólnego z wtryskami marcedesa? mtdi to silnik z bespośrednim wtryskiem na mechanicznej pompie zazwyczaj przerobionej z pompy turbo diesla a mercedes ma wtrysk pośredni i nie da się go założyć do sdi |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Fakt, mój błąd. Nie doczytałem dokładnie w czym jest problem
![]() -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Troche tych sdi bylo np w vw caddy sdi mial wtryski takie jak stare TD i pompe lucasa na jakiejs tam elektomechanice, wiec nalezy sprecyzowac o jaki silnik chodzi. Fakt w golfie 4 byl juz na bezposrednim wtrysku
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Troche tych sdi bylo np w vw caddy sdi mial wtryski takie jak stare TD i pompe lucasa na jakiejs tam elektomechanice, wiec nalezy sprecyzowac o jaki silnik chodzi. Fakt w golfie 4 byl juz na bezposrednim wtrysku w caddy był montowane dwa różne silniki sd i sdi pierwszy na pompie lucasa i starego typu wtryskami drugi sdi wykastrowane tdi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:51 |