Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> uszczelka pod kolektor wydechowy
Porszak
post Tue, 17 Jul 2007 - 23:05
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





z czego ja wykonac i jakiej grubsci?
miedz, cos twardszego lub bardziej miekkiego?, mam zmieniony ksztalt kanalow wylotowych w glowicy i kolektorze wiec seryjna uszczelka nie bardzo podchodzi
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f167ead002d91255.html:1wrf70bw][/url:1wrf70bw]
z glowicy i kolektora usuniety zostal ten wnikajacy w swiatlo kanalu dzyndzel, a wyciecie go z uszczelki chyba nie bedzie dobrym pomyslem bo zepsuje okucie i w jednym miejscu poprostu bedzie zaglebienie w uszczelce dodatkowo (ten otworek)

byc moze ktos ma jakies inne sugestie??


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Jul 2007 - 23:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
klonek78
post Tue, 17 Jul 2007 - 23:28
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





do ecoteców najlepiej sprawują się ori uszczelki opla z wielowarstowej blachy, ale tu to nie przejdzie więc chyba zostaje tylko najbliższy zakład dorabiający uszczelki


--------------------
Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej....
350HP + 450Nm coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Tue, 17 Jul 2007 - 23:41
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





chyba tylko pod wymiar, ciekawe jakby sprawowała sie uszczelka na wzor hondowskiej czyli stalowa z garbem, tylko jej wykonanie wymagałoby zrobienia wzoru pod prasę


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 18 Jul 2007 - 16:49
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





w nowszych eco tecsach uszczelki pod dolotowy i wydechowy sa wlasnie z przetloczonej blachy (tak jak pod czapke), z tym ze otwory pod sruby z dolnego rzedu nie pasuja, wiec nie wiem czy dobrym rozwiazaniem jest wiercenie czy tez przesuwanie otworow w tej stalowej uszczelce (fotka wieczorem)


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrSpike
post Wed, 18 Jul 2007 - 19:12
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: Warszawa





w intercars sa do ecotecow uszczelki do kolektora wydechowego po 20zl skladaja sie z dwoch warstw cienkiej blaszki i "wypelniacza" miedzy nimi. nie wiem z czego jest wypelniacz ale jest dosc plastyczny. mysle, ze spokojnie mozesz nad taka uszczelka popracowac pilka i wiertarka tak zeby dopasowac do nowych parametrow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 18 Jul 2007 - 22:30
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





uszczelka ze zdjecia ponizej pochodzi z 1.8, ale byc moze w nowym z16xe nie ma pompy powietrza wtornego i tym samym tych pimpkow w kanalach, jak na uszczelce w 1 poscie( uszczelka z pierwszego zdjecia pochodzi z x16xe)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cdaa26e933d4037.html:3qgd0qty][/url:3qgd0qty]
tak przy okazji co lepiej uszczelnia, profilowana blach czy zwykla uszczelka??


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Wed, 18 Jul 2007 - 23:20
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT("Porszak":jkwk1pfo)
tak przy okazji co lepiej uszczelnia, profilowana blach czy zwykla uszczelka??


to zależy - zarówno "zwykła" jak i z blachy ma swoje wady i zalety

"zwykła" jest zazwyczaj grubsza i lepiej się układa na mniej równych powierzchniach, natomiast trwałością szczególnie przy wyższych temp ustępuje blaszanej


--------------------
Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej....
350HP + 450Nm coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ems
post Thu, 19 Jul 2007 - 08:46
Post #8


User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Łódź/Wrocław





CYTAT("klonek78":2zogs9tx)
więc chyba zostaje tylko najbliższy zakład dorabiający uszczelki


ja swego czasu Porszak szukałem firmy dorabiajacej uszczelki i tafiłem na http://www.auto-ban-it.com.pl/ sprawdź, mysle że powinni dorobic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamxxl
post Thu, 19 Jul 2007 - 11:50
Post #9


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 March 2004
Skąd: dolny śląsk





w poprzednim silniku miałem uszczelkę bez okuć (wykonanie jak w linku ems'a) i powiększałem otwory a i tak było szczelnie. najczęściej uszczelka jest minimalnie większa niż otwór i szczelinę tą zatykają sadze.

moje zdanie -> spokojnie obrabiaj uszczelkę standardową.


--------------------
CTM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
post Thu, 19 Jul 2007 - 11:59
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: z doliny zakutych łbów





Kiedyś pod turbo dorabiałem na Bemowie w wawie i było OK nawet lepiej od OE, niestety jesteś z daleka. Jestem przekonany, że w Twojej okolicy znajdziesz dobry zakład dorabiający uszczelki.


--------------------
...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie)
www.select-automotive.pl
Spełniamy marzenia najtaniej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Thu, 19 Jul 2007 - 17:01
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





seryjna uszczelka troche brakuje po obrobce kolektora, ale skoro testowales uszczelke bez okuc i takie uszczelki robi sie, to raczej nie bede juz szukal zadnych nadajacych sie do przerobki uszczelek

dzieki wszystkim za odpowiedzi


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:02