![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
z czego ja wykonac i jakiej grubsci?
miedz, cos twardszego lub bardziej miekkiego?, mam zmieniony ksztalt kanalow wylotowych w glowicy i kolektorze wiec seryjna uszczelka nie bardzo podchodzi [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f167ead002d91255.html:1wrf70bw] ![]() z glowicy i kolektora usuniety zostal ten wnikajacy w swiatlo kanalu dzyndzel, a wyciecie go z uszczelki chyba nie bedzie dobrym pomyslem bo zepsuje okucie i w jednym miejscu poprostu bedzie zaglebienie w uszczelce dodatkowo (ten otworek) byc moze ktos ma jakies inne sugestie?? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
do ecoteców najlepiej sprawują się ori uszczelki opla z wielowarstowej blachy, ale tu to nie przejdzie więc chyba zostaje tylko najbliższy zakład dorabiający uszczelki
-------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
chyba tylko pod wymiar, ciekawe jakby sprawowała sie uszczelka na wzor hondowskiej czyli stalowa z garbem, tylko jej wykonanie wymagałoby zrobienia wzoru pod prasę
-------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
w nowszych eco tecsach uszczelki pod dolotowy i wydechowy sa wlasnie z przetloczonej blachy (tak jak pod czapke), z tym ze otwory pod sruby z dolnego rzedu nie pasuja, wiec nie wiem czy dobrym rozwiazaniem jest wiercenie czy tez przesuwanie otworow w tej stalowej uszczelce (fotka wieczorem)
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
w intercars sa do ecotecow uszczelki do kolektora wydechowego po 20zl skladaja sie z dwoch warstw cienkiej blaszki i "wypelniacza" miedzy nimi. nie wiem z czego jest wypelniacz ale jest dosc plastyczny. mysle, ze spokojnie mozesz nad taka uszczelka popracowac pilka i wiertarka tak zeby dopasowac do nowych parametrow.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
uszczelka ze zdjecia ponizej pochodzi z 1.8, ale byc moze w nowym z16xe nie ma pompy powietrza wtornego i tym samym tych pimpkow w kanalach, jak na uszczelce w 1 poscie( uszczelka z pierwszego zdjecia pochodzi z x16xe)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cdaa26e933d4037.html:3qgd0qty] ![]() tak przy okazji co lepiej uszczelnia, profilowana blach czy zwykla uszczelka?? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT("Porszak":jkwk1pfo) tak przy okazji co lepiej uszczelnia, profilowana blach czy zwykla uszczelka??
to zależy - zarówno "zwykła" jak i z blachy ma swoje wady i zalety "zwykła" jest zazwyczaj grubsza i lepiej się układa na mniej równych powierzchniach, natomiast trwałością szczególnie przy wyższych temp ustępuje blaszanej -------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Łódź/Wrocław ![]() |
CYTAT("klonek78":2zogs9tx) więc chyba zostaje tylko najbliższy zakład dorabiający uszczelki
ja swego czasu Porszak szukałem firmy dorabiajacej uszczelki i tafiłem na http://www.auto-ban-it.com.pl/ sprawdź, mysle że powinni dorobic |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 March 2004 Skąd: dolny śląsk ![]() |
w poprzednim silniku miałem uszczelkę bez okuć (wykonanie jak w linku ems'a) i powiększałem otwory a i tak było szczelnie. najczęściej uszczelka jest minimalnie większa niż otwór i szczelinę tą zatykają sadze.
moje zdanie -> spokojnie obrabiaj uszczelkę standardową. -------------------- CTM
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: z doliny zakutych łbów ![]() |
Kiedyś pod turbo dorabiałem na Bemowie w wawie i było OK nawet lepiej od OE, niestety jesteś z daleka. Jestem przekonany, że w Twojej okolicy znajdziesz dobry zakład dorabiający uszczelki.
-------------------- ...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie) www.select-automotive.pl Spełniamy marzenia najtaniej... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
seryjna uszczelka troche brakuje po obrobce kolektora, ale skoro testowales uszczelke bez okuc i takie uszczelki robi sie, to raczej nie bede juz szukal zadnych nadajacych sie do przerobki uszczelek
dzieki wszystkim za odpowiedzi -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:02 |