![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
Co sądzicie o usunięciu filtra cząstek stałych i obejsciu elektronicznie wszystkich czujnikow?
Zastanawiam sie nad zrobieniem czegos takiego w bmw 535d, czy to dobry pomysl? Niby wszystko powinno latac i nawet moment i moc wzrasta dosc znacznie w niektorych przypadkach. Czy ktoś ma doświadczenia w tym temacie? Co sądzicie o takim zabiegu? Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
ale po co chcesz to robic ??
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Poznań/Plewiska ![]() |
Usunięcie filtra ma sens jak jest zapchany, po usunięciu sprawnego filtra raczej bym nie liczył na znaczne bonusy,
najlepiej usunięcie połaczyć z chiptuningiem, ale jeśli planujesz zrobić maxa z serii ![]() ogólnie w BMW nie ma problemu z DPFem |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
dzieki ze mnie oswieciles knutomaniak
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
Nie robie tego dla 2-3 koni, ale program bedzie pozatym zbliza sie szybkimi krokami wymiana filtra a nowy 4000zl, moze to nieduzo ale jesli mozna sie bez tego obejs i otrzymac dodatkowy bonus to czmu nie, dla tych ktorzy nie zrozumieli pytania, chodzi mii czy sa tego jakies nieporzadane konsekwencje czy nie, pozatym jesli mozna zyskac np 40 Nm (ostatnio widziałem jak po usunieciu filtra w a6 2,7 tdi179ps moc sie podniosla nieznacznie bo ok 4ps ale moment wzrosł 35Nm) i nie trzeba ciagnac tyle programem tylko wynika to z odmulenia ukladu wydechowego to chyba ok?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Podłącze się pod temat. Potrzebuje namiar na człowieka który jest w stanie raz na zawsze pozbyć się DPF-u w Fiacie Croma 2,4 20v JTDM 2006rok.
Słyszałem,że są dwa sposoby: 1.usuniecie tego dziadostwa i oszukanie centralki wtrysku za pomocą kryzy,która zapewni odpowiednią różnice ciśnień przed i za wstawioną rurą 2. wymazanie go z centralki wtrysku i zastąpieniu rurą PS .Nie chce znacząco zwiększyć mocy ,ale regeneracja co 5-10tyś km za pomocą examinera jest uciążliwa,jak się to dziadostwo zatka auto nie ma mocy ,nie mówie już o możliwości odpalenia .Uprzedzając pytania turbo,egr,wtryskiwacze działają prawidłowo...kwestia jest taka ,ze auto jeździ wyłącznie po mieście więc DPF nie ma szans się regenerować automatycznie ( wymagana jazda min 15minut ze stała prędkością) Dodam sprawa jest PILNA!!!! ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Zadzwoń do Mastersa i zapytaj czy się podejmie... Na jego forum jest ogłoszenie, że usuwają FAP/DPF.
Moim zdaniem jeżeli jest taka możliwość to należy usunąć go programowo i wstawić rure, w emulatory bym się nie bawił, bo to zawsze "ciało obce", ale czasami nie ma innej opcji. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dzięki
![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
Rogalotti powinien też sobie poradzić z tym
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak pytałem Rogala o TDCi/HDI to mi odpisał, że rusza tylko VAGi i BMW, więc nie wiem czy robi JTD.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Wal do MR Motors - Witek temat ogarnie...
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Super fajnie,ze jest tyle propozycji
![]() Dobrze ,żeby było jak najbliżej Łodzi ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Też wybrał bym MR Motors ,firma ma dobrą opinie i nie zdzierają za swoje usługi jak coponiektórzy tu wymienieni bogofie tuningu
Z Łodzi na Mineralną masz rzut beretem ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
V-TECH się chwali, że takie rzeczy robi.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Na stronie MRMotors piszą ,ze niby robią VAG-a......nic zadzwonię w poniedziałek i zobaczymy co powiedzą .
V-tech niby nie robi JTD...ale ten sam sterownik Ma Opel wiec powinni ogarnąć temat...tylko cena 1500-2200ciekawe czy obejmuje wywalenie też mechanicznie filtra cząstek stałych,czy zrobienie OFF-a w komputrze ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
kiwi, niby robią vaga.... ale nie przeszkadza im to jako jedynym w Polsce (?) za rozsądne pieniądze wgrać dwie różne mapy do Vectra i Astra z magicznym przyciskiem "Sport".
Czyli coś tam potrafią. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
ciekawe czy obejmuje wywalenie też mechanicznie filtra cząstek stałych,czy zrobienie OFF-a w komputrze ![]() Może nie ogarniam tematu, ale jaki miałby sens "wyłączenie" DPFa w programie przy jego fizycznej obecności w układzie? Nadal miałby szanse się zapchać bez możliwości samoregeneracji. ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
no jasne ,ze trzeba go fizycznie wywalić,ale czy cena 2200 to obejmuje
![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#20
|
![]() |
Na pewno z powodzeniem pozbywał się filtra w Oplu Zafira 1.9 CDTI Aligator..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:01 |