Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> turbina k04-023 objawy uszkodzenia gruszki WG?, wzrastające dołądowanie powyżej 5000 obr/min
Cyccx
post Wed, 13 May 2015 - 18:53
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





Witam.

Prosze o poradę bo sam już zgłupiałem. Poradę w temacie turbiny k04-023 z audi S3 a konkretnie waste gate.

Otóż panowie u mnie zachodzi taka sytuacja że podczas WOT pod czerwone pole boost wzrasta mimo że EBC (N75) zadane ma utrzymywac go na zadanym poziomie czyli np. 0.8b.
Dla pewności że to nie N75 padniety, podłączyłem gruszkę bezpośrednio w dolot, spowodowało to że do wspomnianych ~4500 obr doładowanie trzymane jest ładnie i stabilnie na 0.4b (tyle ma spreżyna WG) ale powyzej 5000obr/min doładowanie zaczyna wzrastać po 1b przy odcince czyli 6500 obr/min.

Zawsze wydawało jmi się że WG powinien tak mocno się otwierać by w pełnym zakresie kontrolować doładowanie sprężarki.. czy mam rację ??

Gruszka jest uszkodzona ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 13 May 2015 - 18:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hz10
post Wed, 13 May 2015 - 20:13
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





z jakiejś przyczyny masz za mały przekrój wg, może to być nie do końca otwierająca sie gruszka a może zbyt mały otwór w żeliwie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Wed, 13 May 2015 - 20:31
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





a śrubki które trzymają cięgno czasem się nie poluzowały? jakby gruszka padla to miałbyś wielkie problemy z Doładowaniem bo by się zacinała, mi np albo wcale nie ładowala albo się zacięla w trakcie i dobrze że mam wskaźnik bo było ponad 2bar. poruszaj mocno cięgnem i zobacz. następna sprawa możesz zrobić test z kompresorem .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:10