![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
Witam.
Prosze o poradę bo sam już zgłupiałem. Poradę w temacie turbiny k04-023 z audi S3 a konkretnie waste gate. Otóż panowie u mnie zachodzi taka sytuacja że podczas WOT pod czerwone pole boost wzrasta mimo że EBC (N75) zadane ma utrzymywac go na zadanym poziomie czyli np. 0.8b. Dla pewności że to nie N75 padniety, podłączyłem gruszkę bezpośrednio w dolot, spowodowało to że do wspomnianych ~4500 obr doładowanie trzymane jest ładnie i stabilnie na 0.4b (tyle ma spreżyna WG) ale powyzej 5000obr/min doładowanie zaczyna wzrastać po 1b przy odcince czyli 6500 obr/min. Zawsze wydawało jmi się że WG powinien tak mocno się otwierać by w pełnym zakresie kontrolować doładowanie sprężarki.. czy mam rację ?? Gruszka jest uszkodzona ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
z jakiejś przyczyny masz za mały przekrój wg, może to być nie do końca otwierająca sie gruszka a może zbyt mały otwór w żeliwie.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
a śrubki które trzymają cięgno czasem się nie poluzowały? jakby gruszka padla to miałbyś wielkie problemy z Doładowaniem bo by się zacinała, mi np albo wcale nie ładowala albo się zacięla w trakcie i dobrze że mam wskaźnik bo było ponad 2bar. poruszaj mocno cięgnem i zobacz. następna sprawa możesz zrobić test z kompresorem .
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:10 |