![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2004 Skąd: JAPONIA ![]() |
Witam
potrzebuję informacji na temat mr2 z początku lat 90 bardzo ceniłbym opinie użytkowników tych aut, którzy podzielą się informacjami nie tylko na temat osiągów itp, lecz również opowiedzą o wadach tego samochodu, dostępności części i ich cenach itp itd z góry dziękuję i pozdrawiam [/b] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 20 November 2003 Skąd: WWA-bemowo ![]() |
to najlepiej udaj sie na forum MR2 - tylko nie znam dokładnego adresu - odezwij sie moze do -==mateo==- albo k-i-d 'a
-------------------- było sportowe jest cabriolet
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
CYTAT("weider":32xr44h9) Witam
potrzebuję informacji na temat mr2 z początku lat 90 bardzo ceniłbym opinie użytkowników tych aut, którzy podzielą się informacjami nie tylko na temat osiągów itp, lecz również opowiedzą o wadach tego samochodu, dostępności części i ich cenach itp itd z góry dziękuję i pozdrawiam [/b] na forum jest uzytkownik hwojtek ktory aktualnie ujezdza takie autko i mysle ze moze Ci na jego temat bardzo duzo powiedziec - oprocz tego jest jeszcze shifty ktory wczesniej tez uzytkowal takie auto - pogadaj z nimi pzdr |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 20 November 2003 Skąd: WWA-bemowo ![]() |
a spróbuj jeszcze tu: forum.toyota.org.pl
-------------------- było sportowe jest cabriolet
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Warszawa/Boleslawiec ![]() |
zielonej za 42KPLN nie kupuj
to moje 2 slowa -------------------- proMOTO
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Osobiscie moge powiedziec iz autko jest piekne, posiadam takie i innego nie chce mimo malych problemow z czesciami. Jest pare wad jak np. przeciekajacy dach czy notorycznie lecace synchronizatory ale osiagi sa bardzo dobre jak na ta moc i wyglad nie tuzinkowy
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Sobików k. Góry Kalwarii ![]() |
forum.mr2.pl
Fajna. Zwrotna. Efektowna. Szkoda, że nie można kupić nowej Mk II. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Przeciekające T-topy naprawia się sprayem do gumy oraz excentric roof rodami za 100 PLN i już nie ciekną. Synchronizatory w Toyotach to standardowo kiszka (będę miał jedną dobrą skrzynię do sprzedania wkrótce). Brać tylko wersję 2.0 litra (również turbo), bo 2.2 litra nie jedzie i jest do luftu.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Ja bede mial do sprzedania silnik 3sge (156hp) i najprawdopodobniej skrzynie tez
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 November 2002 Skąd: Pruszkow ![]() |
A Mk 1 sie nie podoba? Male pudeleczko z 4age tez jest fajne zwlaszcza jak Cie wlasny tyl wyprzedza
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
W 1990 i 1991 MkII jest to jeszcze łatwiejsze
Hamer - nie sprzedawaj skrzyni od 3SGE, bo ona jest dłuższa niż skrzynia w turbo i dużo lepiej nadaje się do turbodoładowanego silnika niż oryginalna -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Dzieki za informacje
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
A skrzynie z 3sgte sprzedaj nam biedakom z 3sge
MR2 jak dla mnie bombaa |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2004 Skąd: JAPONIA ![]() |
Dziękuję wszystkim za wskazówki, lecz mam jeszcze małą prośbę.
Czy ktoś dysponuje jakimś wykazem oznaczeń silników i numerów nadwozia oraz gdzie należy ich szukać w owym aucie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Wszelkie info prosiłbym kierować na maila. pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Numery nadwozia są w przednim bagażniku, na grodzi czołowej, na wysokości wycieraczki pasażera. Numery silnika są... ni cholery nie pamiętam
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Sobików k. Góry Kalwarii ![]() |
CYTAT("hwojtek":3kfa3aoq) Synchronizatory w Toyotach to standardowo kiszka
Serio? W mojej MR2 wbijałem biegi bez sprzęgła wchodziły bez najmniejszego zgrzytu. W Corolli też nie narzekam.. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 20 February 2004 Skąd: JAPONIA ![]() |
jeszcze raz dzięki serdeczne za wyjaśnienia a w szczególności za obszerniejszy opis mailowy hwojtka
oby ten egzemplarz okazał się bez tych wad pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: Józefów/k-W-wy ![]() |
CYTAT("-=mateo=-":3ldv2fug) CYTAT("hwojtek":3ldv2fug) Synchronizatory w Toyotach to standardowo kiszka Serio? W mojej MR2 wbijałem biegi bez sprzęgła wchodziły bez najmniejszego zgrzytu. W Corolli też nie narzekam.. mateo ty tyranie... -------------------- ae1a1057aa]http://www.tuning.info.pl/ubaw.gif[/]
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Sobików k. Góry Kalwarii ![]() |
Od razu tyranie.. W dniu zakupu pękł przewód układu wspomagania sprzęgła i wypłynął cały hydrol. Jedyna niedogodność to musiałem z zatrzymania startować na rozruszniku, a poza tym biegi wchodziły jak w masło!
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Mateo, wszystkie Toyoty z jakimi mialem kontakt do tej pory, zachowywały się tak samo z synchronizatorami. Najpierw dwójka, potem trójka, a potem sypie się wszystko jak leci. To taki sam standard jak uszczelniacze zaworów w Toykach. Twoja musi więc być nadstandardowa albo baaardzo grzecznie używana, albo po prostu masz farta
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 02:19 |