Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> toyota mr2 - opinie i wskazówki
weider
post Tue, 15 Jun 2004 - 08:52
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 20 February 2004
Skąd: JAPONIA





Witam
potrzebuję informacji na temat mr2 z początku lat 90
bardzo ceniłbym opinie użytkowników tych aut, którzy podzielą się informacjami nie tylko na temat osiągów itp, lecz również opowiedzą o wadach tego samochodu, dostępności części i ich cenach itp itd
z góry dziękuję i pozdrawiam
[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Jun 2004 - 08:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Marcel-8
post Tue, 15 Jun 2004 - 09:46
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Thu, 20 November 2003
Skąd: WWA-bemowo





to najlepiej udaj sie na forum MR2 - tylko nie znam dokładnego adresu - odezwij sie moze do -==mateo==- albo k-i-d 'a


--------------------
było sportowe jest cabriolet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Tue, 15 Jun 2004 - 10:11
Post #3









CYTAT("weider":32xr44h9)
Witam
potrzebuję informacji na temat mr2 z początku lat 90
bardzo ceniłbym opinie użytkowników tych aut, którzy podzielą się informacjami nie tylko na temat osiągów itp, lecz również opowiedzą o wadach tego samochodu, dostępności części i ich cenach itp itd
z góry dziękuję i pozdrawiam
[/b]


na forum jest uzytkownik hwojtek ktory aktualnie ujezdza takie autko i mysle ze moze Ci na jego temat bardzo duzo powiedziec - oprocz tego jest jeszcze shifty ktory wczesniej tez uzytkowal takie auto - pogadaj z nimi
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel-8
post Tue, 15 Jun 2004 - 11:01
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Thu, 20 November 2003
Skąd: WWA-bemowo





a spróbuj jeszcze tu: forum.toyota.org.pl


--------------------
było sportowe jest cabriolet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BoboVtec
post Tue, 15 Jun 2004 - 11:07
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 09 January 2003
Skąd: Warszawa/Boleslawiec





zielonej za 42KPLN nie kupuj
to moje 2 slowa


--------------------
proMOTO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HamerMR2
post Tue, 15 Jun 2004 - 12:14
Post #6


User
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Łódź





Osobiscie moge powiedziec iz autko jest piekne, posiadam takie i innego nie chce mimo malych problemow z czesciami. Jest pare wad jak np. przeciekajacy dach czy notorycznie lecace synchronizatory ale osiagi sa bardzo dobre jak na ta moc i wyglad nie tuzinkowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=mateo=-
post Tue, 15 Jun 2004 - 12:52
Post #7


Super User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Sobików k. Góry Kalwarii





forum.mr2.pl

Fajna. Zwrotna. Efektowna. Szkoda, że nie można kupić nowej Mk II.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 15 Jun 2004 - 13:53
Post #8


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Przeciekające T-topy naprawia się sprayem do gumy oraz excentric roof rodami za 100 PLN i już nie ciekną. Synchronizatory w Toyotach to standardowo kiszka (będę miał jedną dobrą skrzynię do sprzedania wkrótce). Brać tylko wersję 2.0 litra (również turbo), bo 2.2 litra nie jedzie i jest do luftu.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HamerMR2
post Tue, 15 Jun 2004 - 14:15
Post #9


User
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Łódź





Ja bede mial do sprzedania silnik 3sge (156hp) i najprawdopodobniej skrzynie tez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin07
post Tue, 15 Jun 2004 - 14:18
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 29 November 2002
Skąd: Pruszkow





A Mk 1 sie nie podoba? Male pudeleczko z 4age tez jest fajne zwlaszcza jak Cie wlasny tyl wyprzedza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 15 Jun 2004 - 14:31
Post #11


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





W 1990 i 1991 MkII jest to jeszcze łatwiejsze

Hamer - nie sprzedawaj skrzyni od 3SGE, bo ona jest dłuższa niż skrzynia w turbo i dużo lepiej nadaje się do turbodoładowanego silnika niż oryginalna


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HamerMR2
post Tue, 15 Jun 2004 - 14:43
Post #12


User
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Łódź





Dzieki za informacje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Tue, 15 Jun 2004 - 18:30
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





A skrzynie z 3sgte sprzedaj nam biedakom z 3sge
MR2 jak dla mnie bombaa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
weider
post Tue, 15 Jun 2004 - 18:55
Post #14


Rookie
Dołączył: Fri, 20 February 2004
Skąd: JAPONIA





Dziękuję wszystkim za wskazówki, lecz mam jeszcze małą prośbę.
Czy ktoś dysponuje jakimś wykazem oznaczeń silników i numerów nadwozia oraz gdzie należy ich szukać w owym aucie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Wszelkie info prosiłbym kierować na maila.
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 16 Jun 2004 - 09:35
Post #15


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Numery nadwozia są w przednim bagażniku, na grodzi czołowej, na wysokości wycieraczki pasażera. Numery silnika są... ni cholery nie pamiętam


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=mateo=-
post Wed, 16 Jun 2004 - 16:16
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Sobików k. Góry Kalwarii





CYTAT("hwojtek":3kfa3aoq)
Synchronizatory w Toyotach to standardowo kiszka


Serio? W mojej MR2 wbijałem biegi bez sprzęgła wchodziły bez najmniejszego zgrzytu. W Corolli też nie narzekam..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
weider
post Wed, 16 Jun 2004 - 23:37
Post #17


Rookie
Dołączył: Fri, 20 February 2004
Skąd: JAPONIA





jeszcze raz dzięki serdeczne za wyjaśnienia a w szczególności za obszerniejszy opis mailowy hwojtka
oby ten egzemplarz okazał się bez tych wad
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRIFTAHOLIC
post Wed, 16 Jun 2004 - 23:52
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: Józefów/k-W-wy





CYTAT("-=mateo=-":3ldv2fug)
CYTAT("hwojtek":3ldv2fug)
Synchronizatory w Toyotach to standardowo kiszka


Serio? W mojej MR2 wbijałem biegi bez sprzęgła wchodziły bez najmniejszego zgrzytu. W Corolli też nie narzekam..




mateo ty tyranie...


--------------------
ae1a1057aa]http://www.tuning.info.pl/ubaw.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=mateo=-
post Thu, 17 Jun 2004 - 10:47
Post #19


Super User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Sobików k. Góry Kalwarii





Od razu tyranie.. W dniu zakupu pękł przewód układu wspomagania sprzęgła i wypłynął cały hydrol. Jedyna niedogodność to musiałem z zatrzymania startować na rozruszniku, a poza tym biegi wchodziły jak w masło!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Thu, 17 Jun 2004 - 13:41
Post #20


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Mateo, wszystkie Toyoty z jakimi mialem kontakt do tej pory, zachowywały się tak samo z synchronizatorami. Najpierw dwójka, potem trójka, a potem sypie się wszystko jak leci. To taki sam standard jak uszczelniacze zaworów w Toykach. Twoja musi więc być nadstandardowa albo baaardzo grzecznie używana, albo po prostu masz farta


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 02:19