Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> toyo R888 vs federal 595RS-R vs michelin ps3
porka 1
post Sun, 10 Jun 2012 - 20:39
Post #1


Frequent User
Dołączył: Tue, 16 August 2011
Skąd: Cz-wa





koledzy może macie wieksze doświadczenie w doborze opon do 1/4mili. i możecie coś podpowiedzieć. Mam problem z kupnem nowych toyek r888 rozm. 295/30/18. Kolega doradził mi federale np: http://allegro.pl/federal-595-rs-r-semi-sl...2341481437.html Ale nie wiem czy spełnia moje oczekiwanie, ewentualnie michelin ps3. Opony maja być tylko na tył do 996 turbo


--------------------
OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm
2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc
2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski
2012 Rudniki - 11,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Jun 2012 - 20:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jedenasty
post Sun, 10 Jun 2012 - 20:49
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Federali i ps3 nie miałem a Toyki to dla mnie porażka przynajmniej w moim rozmiarze i mocy, pomyśl nad Fz-201 co prawda są 285/30/18 ale szersze są wizualnie od Toyo a kleją lepiej niż 959-rs z bo są odpowiednikiem R888 w swojej konstrukcji

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sun, 10 Jun 2012 - 21:03
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Też miałem podobny dylemat, z tego co się dowiedziałem to r888 w porównaniu do federali szybciej się zużywają, federale trzeba mocniej rozgrzewać żeby dobrze kleiły, r888 mają trochę lepszą trakcję ale gorzej się na mokrym zachowują. A z życia to w moim przypadku to robię ten sam czas na r888 i na t1r.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porka 1
post Sun, 10 Jun 2012 - 22:03
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 16 August 2011
Skąd: Cz-wa





dzięki koledzy za podpowiedź w temacie. Normcar a możesz powiedzieć coś bliżej odnośnie tych fz-201. Celowałem też w R1R bo kiedyś miałem ale miałem wrażenie że z trakcją są sporo gorsze niż r888. Powiem tak r888 u mnie w 911 zdały egzamin i byłem b. zadowolony. Niestety pomału oddaja ducha i muszę zrobić jakiś krok w tym kierunku. Przy ruszaniu z 4500- 5000obr. i później podczas zmiany biegów toyki mają ten klej pod warunkiem że są mocno ciepłe. Może inne też będą dobre a może nawet lepsze. Tylko żeby nie pluć sobie w brodę jak kupi sie i będą gorsze. 911 -tkę mam tylko do 1/4. ale tylko w street. Na ulicę czasami też wyjadę ale wiadomo 60km/h i prawa stroną biggrin.gif


--------------------
OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm
2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc
2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski
2012 Rudniki - 11,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sun, 10 Jun 2012 - 22:10
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





u mnie r1r i r888 w sumie te same wyniki czasowe więc teraz na r1r będę latał coby na deszcz mieć zawsze oponę, fz-201 nie testowałem osobiście ale z porównań szerokościowych fz-201 są szersze niż r888 w tym samym rozmiarze a i mieszanka jak dobrze pamiętam miększa

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porka 1
post Sun, 10 Jun 2012 - 22:15
Post #6


Frequent User
Dołączył: Tue, 16 August 2011
Skąd: Cz-wa





Dzięki. To będę prawdopodobnie celował w fz-201 bo jeżeli mieszanka bardziej miekka to szybciej robi sie ciepła , a co za tym idzie lepszy klej. pozdr.


--------------------
OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm
2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc
2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski
2012 Rudniki - 11,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 13 Jun 2012 - 13:33
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Porozmawiajcie z Racingtires, bo kolega też miał dylemat z wyborem fz01 vs r888 i dowiedział się (chyba od dystrybutra) że Federal ma TWARDSZĄ mieszankę niż Toyo...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porka 1
post Wed, 13 Jun 2012 - 15:30
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 16 August 2011
Skąd: Cz-wa





rozmawiałem dzisiaj z dystrybutorem odnośnie Fz-201 i powiedział że rozmiar 285/30/18 odpowiada rozmiarowi 295/30/18 innych producentów, zapomniałem zapytać właśnie odnośnie twardości. mellow.gif ale myślę ze jak zaiwestuję w profesjonalne koce
http://4motorsport.pl/d6508_koce_do_grzani...!!.html to nawet jak federale są twrdsze od toyek to zdadzą egzamin na piątkę. Chciałem b. toyki r888 ale sa nie osiągalne, poza tym cena dwa koła za szt. w rozm. 295/30/18 to już średnia przyjemność dry.gif dziękuję koledzy za podpowiedź. Decyzja podjęta fz-201. pozdrawiam


--------------------
OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm
2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc
2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski
2012 Rudniki - 11,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 13:31