Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> t5 2.5tdi bnz problem, stuka po wymianie walka rozrzadu
motoleb
post Wed, 06 Mar 2013 - 21:30
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 19 June 2012





trafil do mojego warsztatu t5 2.5 tdi stukala szklanka jak to w nich tradycja,wymieniony walek szklanki i panewki 'ina' oczywiscie wszystko
zlozone z blokadami po odpaleniu silnik chodzi idealnie pierwsze dodanie gazu i zaczyna stukac co sie okazuje zawory wydechowe pukaja w tlok dlaczego sie tak
dzieje skoro wszystko jest na znakach prosze o pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Mar 2013 - 21:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jaro4444
post Wed, 06 Mar 2013 - 23:40
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Bo szklanki mogły być od silnika PD i mieć inne wewnętrze bazowanie do trzonka zaworu jak te od starych VP. Ewentualnie masz zacięty zawór przelewowy w pompie oleju. Sprawdź ciśnienie oleju w motorze.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turekdzik
post Thu, 07 Mar 2013 - 14:54
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 13 April 2012





jaro4444 chodziło Ci że od silnika VP np ACV z T4 ??? bo BNZ o który mowa to PD o ile się nie myle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Fri, 08 Mar 2013 - 00:04
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Fakt myślałem o 2,5 TDI z T4 na pompie VP. Co nie zmienia postaci, że szklanki mogą być źle dobrane.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
motoleb
post Sun, 17 Mar 2013 - 16:34
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 19 June 2012





zawor przelewowy w pompie oleju ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 18 Mar 2013 - 07:39
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





zle ustawiony rozrzad:) Z tego co kojarze sa tam taki same jaja jak w 2.0TDI 16V BKP. Samochod np. na EDC 17(inna blokada walu) a kolko dolne blokowane jak w EDC15. Wykrec swiece na 1 cyl. wsadz drut i znajdz GMP , i wtedy zobacz czy na pewno masz dobrze ustawiony rozrzad.


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:16