![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 26 November 2016 ![]() |
Witam czy jest jakikolwiek sposób na ingerencje w parametry ecu od wtrysku jednopunktowego przerobienie na wielopunkt odpada skomplikowany kolektor wydechowy ssący po jednej stronie da się podpiąć do ecu jedno punktu np ecu tunerem emu ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Raczej bez problemu, jedynie trzeba pamiętać, że wtryskiwacz najczęściej jest niskoomowy, a niektóre układy nie miały rezystora balastującego, więc trzeba to uwzględnić przy wyborze opcji jak chcesz taki układ wtryskowy modyfikować/sterować.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 April 2020 ![]() |
Pytanie jeszcze co konkretnie chcesz tam modyfikować. Jeżeli np. turbo dodać to niestety jest to trochę bardziej skomplikowane bo takie monopunkty pracują raczej na niskim ciśnieniu paliwa i nie ma jak skompensować dodatniego ciśnienia w dolocie. Robiliśmy taką rzeźbę z kolegą na PUGu 106 ale dorzuciliśmy dodatkowy wtryskiwacz standardowy ale z rozwierconymi mocno dyszami (w sumie mógłby mieć w ogóle wydłubane sitko). Więcej różnych patentów tam było ;-)
-------------------- Fiat: Coupe 20V Turbo, Seicento 1.4 Turbo, 500L 1.4 Turbo, Multipla 1.9JTD
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sat, 26 November 2016 ![]() |
Chodzi o adaptacje wtrysku z poloneza gli do silnika który jest z rzadkiego auta nie ma do niego cześć typu aparat gaźnik itp wtrysk wielopunktowy odpada bo kolektory są po jednej stronie głowicy . J mam jeszcze jedno pytanie jeśli przekładam zapłon z poloneza jaki wieniec koła muszę zastosować ile zębów chcę go zamocować na kole pasowym wału.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 26 November 2016 ![]() |
Mam jeszcze pytanie odnośnie edisa za co odpowiadają przewody zielony i pomarańczowy i jakie koło zastosować https://lh3.googleusercontent.com/proxy/tm2...wEFxCEQ0mOCFNjw
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 December 2016 Skąd: Radom ![]() |
W Boschu i GSi jest trigger 60-2.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Do EDISs potrzebujesz 36-1. Sygnały PIP I SAW idą do ecu, ewentualnie jak masz DETa, to przepuszczasz je przez DETa i możesz bezpośrednio sterować zapłonem. A jak uruchomisz go w trybie FI, to będziesz miał prawie SA.
Choć chyba lepiej w takim przypadku EE Micro zastosować, bo będziesz miał obsługę pompy oraz dwupinowego zaworu wolnych obrotów:-) Wieniec zapłonowy ustawisz sobie dowolnie i będzie dało się to skalibrować, itd. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 November 2016 ![]() |
Ja w żuku mam koło wycięte szlifierką kątowa według wydrukowanego wzoru. 30-1 zrobione na piaście koła pasowego. Dla edisa w moim przypadku jest wystarczające
Zdjęcie |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sat, 26 November 2016 ![]() |
Te sygnały PIP i SAW są konieczne do działania zapłonu np jak bym chciał zostać przy gaźniku ale zapłon miałbyć by edis 4. I jak zrealizować podłączenie jednopunkta do tunera ecu? Podobnie jak przy wislopunkcie?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 November 2016 ![]() |
Bez tych sygnałów edis pracuje w trybie serwisowym i jest statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu. Edis może pracować dowolnie długo w tym trybie.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sat, 26 November 2016 ![]() |
Jakie sygnały należy doprowadzić z ecu do edis?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Pip i saw :-) Możesz te sygnały z DETa wykorzystać po wybraniu opcji EDIS SAW signal absolute.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:20 |