![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Witam
sprzedam swój silnik 1.8t (apy) który w serii ma 209ps a w chwili obecnej wystrojony przez firme Compsport na 330ps i 400Nm (wykres dostępny) wystrojony bezpiecznie bezawaryjnie potwierdzeniem jest to iż nigdy nie miałem z silnikiem żadnego kłopotu w skład kompletu wchodzi dosłownie wszystko co potrzebne by włożyć go do golfa III oraz golf II corrado itp. w skład kompletu wchodzi: -silnik kompletny 1.8t APY z komputerem bez immobilisera oraz kompletna wiązką z golfa III (wraz z elektronicznym pedałem gazu) dół silnika i głowica seryjna -założony zimny termostat -chłodnica oleju z podstawką z termostatem MOCAL -skrzynia biegów CYP z 1.9tdi AFN - świetnie spisywała się z tym silnikiem -sprzęgło sachs + jednomasowe koło zamachowe z ABF'a -półosie z VR6 -wszystkie poduszki (twarde) z 1.9tdi AFN wraz z łapami oryginalnymi od 1.9tdi które pasują do tego silnika -duzy intercooler, rury z Kwasówki wypolerowane wraz z elastycznymi łącznikami i opaskami i czujnikiem ciśnienia -kolektor dolotowy wypolerowany -wtryskiwacze 550ccm Bosch motorsport ev14 -pompa paliwa walbro wraz z koszem, (odpowiednia instalacja umożliwiła wyeliminowanie problemu z jazda na ilości paliwa mniejszej niż połowa w baku, nie występuje szarpanie o którym mówią osoby które maja z tym problem po instalacji pomp walbro) -przewody paliwowe większej srednicy -filtr pipercross wraz z 3calowa rurą dolotową, przepłwką i sztywnym TIP'em do turbo -splitter forge -przewody zasilające w olej i wode turbosprezarke telfonowe w stalowym oplocie zrobione w Tubes international -nowy czujnik n75 -nowy przewód silikonowy odmy FORGE -customowy kolektor wydechowy ("baran" zrobiony przez Mg motorsport wraz otworem na sonde egt, kolektor pod turbo twinscroll td05 -turbosprężarka td05 9.8 z Lancera Evo VII -downpipe (mg motorsport) 2,75 pod turbo TD05 -nowa oryginalna sonda lambda -kompletny układ wydechowy z kwasówki (mg motorsport) na 2 tłumikach o przekroju 2,5 cala, -downpipe oraz kolektor wydechowy owinięty bandażem termo -pokrywa silnika z Audi s3 pokryta włóknem węglowym -dodatkowe wskaźniki BOOS i EGT po swapie zrobiłem dokładnie 25003km ( wyzerowałem licznik po swapie), od razu po zakupie założyłem nowy rozrząd na oryginalnych częściach, oraz łańcuch rozrządu z hydronapinaczem rozrządu, nowe swiece PFR7Q z audi rs4, nowe cewki, nowy napinacz paska micro, zalewany tylko olejem Valvoline vr1 racing 10w60 z silnikiem nigdy nie miałem problemu, nigdy mnie nie zawiódł, corocznie udawałem się na zlot VW/Audi nad jezioro Worthersee w Austrii i wiele Niemieckich i Polskich zlotów silnik chodzi idealnie i zdrowo, nie kopci i nie bierze oleju, ostatnie chwile jeszcze jest w aucie, można przyjechać i posłuchać jak pracuje i ew. przejechać się autem z nim chętnie wysle wszystkie zdjęcia części jakie założone zostały w silniku moja cena to 13500zł do negocjacji odbiór oczywiście osobisty http://allegro.pl/kompletny-swap-silnik-1-...5563345869.html nie sprzedaje części osobno. interesuje mnie tylko sprzedaż w całosci masz pytania dzwon: 604403189 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 16:31 |