Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [s]kompletny swap 1.8t 330ps/400Nm, wszystko co potrzebne
Kevin_mkIII
post Fri, 24 Jul 2015 - 11:30
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





Witam

sprzedam swój silnik 1.8t (apy) który w serii ma 209ps a w chwili obecnej wystrojony przez firme Compsport na 330ps i 400Nm (wykres dostępny) wystrojony bezpiecznie bezawaryjnie potwierdzeniem jest to iż nigdy nie miałem z silnikiem żadnego kłopotu

w skład kompletu wchodzi dosłownie wszystko co potrzebne by włożyć go do golfa III oraz golf II corrado itp.

w skład kompletu wchodzi:
-silnik kompletny 1.8t APY z komputerem bez immobilisera oraz kompletna wiązką z golfa III (wraz z elektronicznym pedałem gazu) dół silnika i głowica seryjna
-założony zimny termostat
-chłodnica oleju z podstawką z termostatem MOCAL
-skrzynia biegów CYP z 1.9tdi AFN - świetnie spisywała się z tym silnikiem
-sprzęgło sachs + jednomasowe koło zamachowe z ABF'a
-półosie z VR6
-wszystkie poduszki (twarde) z 1.9tdi AFN wraz z łapami oryginalnymi od 1.9tdi które pasują do tego silnika
-duzy intercooler, rury z Kwasówki wypolerowane wraz z elastycznymi łącznikami i opaskami i czujnikiem ciśnienia
-kolektor dolotowy wypolerowany
-wtryskiwacze 550ccm Bosch motorsport ev14
-pompa paliwa walbro wraz z koszem, (odpowiednia instalacja umożliwiła wyeliminowanie problemu z jazda na ilości paliwa mniejszej niż połowa w baku, nie występuje szarpanie o którym mówią osoby które maja z tym problem po instalacji pomp walbro)
-przewody paliwowe większej srednicy
-filtr pipercross wraz z 3calowa rurą dolotową, przepłwką i sztywnym TIP'em do turbo
-splitter forge
-przewody zasilające w olej i wode turbosprezarke telfonowe w stalowym oplocie zrobione w Tubes international
-nowy czujnik n75
-nowy przewód silikonowy odmy FORGE
-customowy kolektor wydechowy ("baran" zrobiony przez Mg motorsport wraz otworem na sonde egt, kolektor pod turbo twinscroll td05
-turbosprężarka td05 9.8 z Lancera Evo VII
-downpipe (mg motorsport) 2,75 pod turbo TD05
-nowa oryginalna sonda lambda
-kompletny układ wydechowy z kwasówki (mg motorsport) na 2 tłumikach o przekroju 2,5 cala,
-downpipe oraz kolektor wydechowy owinięty bandażem termo
-pokrywa silnika z Audi s3 pokryta włóknem węglowym
-dodatkowe wskaźniki BOOS i EGT

po swapie zrobiłem dokładnie 25003km ( wyzerowałem licznik po swapie), od razu po zakupie założyłem nowy rozrząd na oryginalnych częściach, oraz łańcuch rozrządu z hydronapinaczem rozrządu, nowe swiece PFR7Q z audi rs4, nowe cewki, nowy napinacz paska micro, zalewany tylko olejem Valvoline vr1 racing 10w60

z silnikiem nigdy nie miałem problemu, nigdy mnie nie zawiódł, corocznie udawałem się na zlot VW/Audi nad jezioro Worthersee w Austrii i wiele Niemieckich i Polskich zlotów

silnik chodzi idealnie i zdrowo, nie kopci i nie bierze oleju, ostatnie chwile jeszcze jest w aucie, można przyjechać i posłuchać jak pracuje i ew. przejechać się autem z nim

chętnie wysle wszystkie zdjęcia części jakie założone zostały w silniku

moja cena to 13500zł do negocjacji
odbiór oczywiście osobisty

http://allegro.pl/kompletny-swap-silnik-1-...5563345869.html

nie sprzedaje części osobno. interesuje mnie tylko sprzedaż w całosci
masz pytania dzwon: 604403189













--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Jul 2015 - 11:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 16:31