![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 March 2014 Skąd: Nisko ![]() |
Witam panowie padł mi wół roboczy, niestety wysrał się silnik. Motorownia która była to 1,2 htp 64km padł po 200 tysiącach, auto miałem od nowości, wszystko mam porobione planowałbym włożyć tam coś mocniejszego. Chodzi mi o swapa samego silnika bez skrzyni orientuje się ktoś co tam podejdzie plug&play?
Auto miałem zagazowane więc i kolejny silnik planuje pod lpg a wyjdzie mi podobny lub trochę większy koszt wsadzenia mocniejszego silnika a wołek będzie poruszał się żwawej. pozdrawiam Damian |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
1.4 16V 100km
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
1,8T
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
1.6 16v 105km, ale czy skrzynia przypasuje
![]() co zdechło? htp potrafi ponad 400tys zrobić -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 May 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
1.8t - najlepszy stosunek moc/koszta/przyjmowanie LPG/rzeźba
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A przepraszam ile kosztuje skrzynia "na podmiankę"? Przecież to żaden problem przy takim swapie - nawet przesiadka na 6 skrzynię nie jest jakimś niewiadomo jakim problemem!
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
A przepraszam ile kosztuje skrzynia "na podmiankę"? Przecież to żaden problem przy takim swapie - nawet przesiadka na 6 skrzynię nie jest jakimś niewiadomo jakim problemem! Kolego nikt nie mowi ze jest problem. W temacie jest P&P na skrzynke...a podejdzie ale to, to I tamto musisz zmienic juz nie jest P&P. Jak wczesniej wspomialemopcja 1.8T jest bardzo dobrym rozwiazaniem. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU ![]() |
A hebel i zawias zostanie seryjny z 1.2? Bez żartów. Zrobienie tego porządnie przekroczy wartość auta. Pomijam czas i drutopatenty z którymi będzie musiał się zmierzyć właściciel. Do tego upgrade instalacji lpg, to już mamy dwukrotność wartości Fabii.
Czego byś tam nie wsadził to wciąż będzie stara Fabia. Wsadź z powrotem 1.2 z angola, auto sprzedaj i kup Ibizę 1.8T. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 March 2014 Skąd: Nisko ![]() |
Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał jednak zdecydowałem się na taki sam bo przemyśleniu za i przeciw oraz wydatków wychodzi około 1000 zł więcej przy włożeniu 1,4. Niby wszystko pasuje a trzeba będzie wymienić wiązkę, sprzęgło poduszki silnika, komputer, przeróbka lpg do tego prędzej czy później padnie skrzynia bynajmniej tak mówił znajomy. A auto ma być wołem a nie sleeperem a do nocnych wypadów i do kościoła mam inny samochód
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:49 |