Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> silnik 2,5 V6
dzidek
post Sun, 03 Aug 2003 - 19:54
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: otwock





witam

chcialbym abyscie doradzili mi jak mozna ten silnik podkrecic?? gdzie to mozna kupic, za ile i ile moze mi to dac KM ale bez turbo i podtlenku

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Aug 2003 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Piotrekk
post Sun, 03 Aug 2003 - 20:37
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Wawa





raczej bez turbo to za duzo nie podzialasz
moze cos elektornika ale za duzo ps to to nie da
jakis kompletny wydech dolot itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzidek
post Sun, 03 Aug 2003 - 20:51
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: otwock





co do ukladu wydechowego to mam plan wymienic go niedlugo na wiekszy calkowicie przelotowy ale tylko od kolektora ale chyba za duzo to nie da myslalem predzej o jakis walka itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Sun, 03 Aug 2003 - 20:55
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Mój kolega ma vectrę 2,5 v6. Mogę się go podpytać co zrobił. Bo samochód ma moc i moment szatański. A śmiga, że hoho...ale kasy w to władował bardzo bardzo dużo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sun, 03 Aug 2003 - 20:55
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Ja bym proponował od przeróbek typu GT. W takim amerykańskim silniku zapewno można poprawić trochę wady wielkoseryjnej produkcji.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzidek
post Sun, 03 Aug 2003 - 20:59
Post #6


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: otwock





CYTAT("darksmile":3nrdbs80)
Mój kolega ma vectrę 2,5 v6. Mogę się go podpytać co zrobił. Bo samochód ma moc i moment szatański. A śmiga, że hoho...ale kasy w to władował bardzo bardzo dużo.


bede b wdzieczny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kidzio
post Sun, 03 Aug 2003 - 21:04
Post #7


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Warszawa





w modlinie była jakś vectra 2,5 turbo
jest to jakiś pomysł


--------------------
pozdrawiam
Kidzio

http://www.re5pect.pl
trochę rdzy + pozytywka = ET 13,123 s.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Sun, 03 Aug 2003 - 21:12
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Przypomnij mi sie na priv koło środy-będe sie z nim widział.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 03 Aug 2003 - 21:21
Post #9


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("Gr00bY":27cps5e3)
Ja bym proponował od przeróbek typu GT. W takim amerykańskim silniku zapewno można poprawić trochę wady wielkoseryjnej produkcji.


dwie głowice do zrobienia - większy koszt niż w przypadku "normalnych" rzędówek...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sun, 03 Aug 2003 - 21:52
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





No wiem, ale chyba właśnie od takich przeróbek wypadałoby zacząć w niedoprężonym silniku V6 - stąd te przebiegi amerykańskich silników. Chyba, że będzie go chciał uturbic


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LostBoy
post Sun, 03 Aug 2003 - 22:01
Post #11


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





CYTAT("dzidek":1razlkxs)
witam

chcialbym abyscie doradzili mi jak mozna ten silnik podkrecic?? gdzie to mozna kupic, za ile i ile moze mi to dac KM ale bez turbo i podtlenku

pozdrawiam


Zmieniając głowicę, tłoki wał korbowy, robią krutszy skok tłoka, zmieniając koło zamachowe i skrzynię, elektronikę. dając silnikowi szansę kręcić się koło 8k obrotów masz szanse mieć ponad 300 koni ... ale koszt BAJKA !!

Bez turbo i nitro może ... Gucio :>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
djderill
post Sun, 03 Aug 2003 - 22:09
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 April 2003
Skąd: Warszawa





Ja miałem Vectre 2,5 v6 i500 katalogowo 195KM i jak chcaięłm podneisc bez turbo i nitro to powiedzieli ze trzeba wymienic elektronike to da maksymalnie 8%,wałki na sportowe to da tez maksymalnie 8% no i wydech na przelotowy ale to wyniesie z 6tys a efek bedzie moze 230KM a u ciebie jak masz seryjnei 170 to na duzo nei amsz co lyczyc chyba ze wydasz xxx$ to wtedy mzoesz o czyms konkretniejszym myslec na poczatek proponuje nitro albo turbo a najlepiej zmeinic na inne auto takei które łątwiej sie tuninguje POZDRAWIAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sun, 03 Aug 2003 - 22:29
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Tam nie jest tak źle bo więcej niż 150KM na 99% nie ma. Więc pole jakieś do popisu jest. Do 200KM możesz dojechać elektroniką, obróbką głowicy, dolotem, wydechem, wałkami. Jeżeli będziesz miał trochę farta to może okazać się, że da rade trochę gratów przenieść od ST200 z Mondeo. Pojemność, układ, ilość zaworów ta sama. Moc = 200KM. Ktoś się orientuje jak silnik Contour'a ma się do silnika od ST200?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzidek
post Sun, 03 Aug 2003 - 22:41
Post #14


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: otwock





ten silnik ma juz jakis chip ale jezeli ktos czytal moj inny temat to wie ze nie moge zmierzyc dokladnie mocy ale szacunkowo jest to ok 150 KM wiec jezeli bedzie 200KM to bedzie ql i bede sie z tego cieszyl
co do ST200 to o tym nie myslalem ale to jest dobry pomysl
tylko jeszcze moglibyscie troche o cenach i o adresach popisac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uBaW_Blazej
post Sun, 03 Aug 2003 - 23:19
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ





Arek przestan kombinowac jak kon pod góre sprzedaj forda..kup tą wrescie celike masz przeciesz zaplecze do grzebania toyki nonie?

pzdr.

p.s-sory że dzis nie wpadłem.


--------------------
POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car
---------------------------------------------
9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miechur
post Mon, 04 Aug 2003 - 04:15
Post #16


Frequent User
Dołączył: Fri, 24 January 2003
Skąd: Bielsko-Biala





Moge sie mylic, ale z tego co wiem to Ford Contour = Ford Mondeo, silniki 2.5 tez sa identyczne 177KM, a i wersje 200KM sie zdarzaly ( przynajmniej od 1999r.), wiec w czym problem. 2.5 V6 w Mondeo nie jest szczegolnie wysilony.


--------------------
Powered by CompSport

http://www.compsport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzidek
post Mon, 04 Aug 2003 - 08:46
Post #17


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: otwock





CYTAT("uBaW_Blazej":58g7p5vn)
Arek przestan kombinowac jak kon pod góre sprzedaj forda..kup tą wrescie celike masz przeciesz zaplecze do grzebania toyki nonie?

pzdr.

p.s-sory że dzis nie wpadłem.


chce sprzedac ale kupcow nie ma i celice napewno latwiej byloby podkrecic no ale coz pozatym nie tylko ja chce podlubac przy aucie (ojciec) pomimo tego ze go sprzedajemy
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzidek
post Mon, 04 Aug 2003 - 08:51
Post #18


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 May 2003
Skąd: otwock





CYTAT("Miechur":6fzo7s8k)
Moge sie mylic, ale z tego co wiem to Ford Contour = Ford Mondeo, silniki 2.5 tez sa identyczne 177KM, a i wersje 200KM sie zdarzaly ( przynajmniej od 1999r.), wiec w czym problem. 2.5 V6 w Mondeo nie jest szczegolnie wysilony.


tak contour to mndeo i silnik jest ten sam a 200 km mialy te nowsze modele a ja mam 1995 r
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 04 Aug 2003 - 10:14
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Więc szlak już masz przetarty - rozpoczynaj poszukiwania części, ew. rozbitego silnika od Mondeo ST200 bądź zwykłego po 1999r


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LemoneK
post Mon, 04 Aug 2003 - 13:22
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2003
Skąd: Warszawa





nie rozumiem czemu odradzacie czlowiekowi moderniznacje tego silnika... w polsce nie ma do tego specjalistow? napewno kasa do wlozenia bedzie wieksza, ale efekty tez lepsze... z takiego silnika przy duzych inwestycjach mozna napewno wycisnac wiecej niz z ulubionych 1.8T... przykladem moze byc modlinowa vectra z jedna sprzezarka... dla chcacego nic trudnego.


--------------------
SSGarage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:04