![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: otwock ![]() |
witam
chcialbym abyscie doradzili mi jak mozna ten silnik podkrecic?? gdzie to mozna kupic, za ile i ile moze mi to dac KM ale bez turbo i podtlenku pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wawa ![]() |
raczej bez turbo to za duzo nie podzialasz
moze cos elektornika ale za duzo ps to to nie da jakis kompletny wydech dolot itp |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: otwock ![]() |
co do ukladu wydechowego to mam plan wymienic go niedlugo na wiekszy calkowicie przelotowy ale tylko od kolektora ale chyba za duzo to nie da myslalem predzej o jakis walka itp
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Mój kolega ma vectrę 2,5 v6. Mogę się go podpytać co zrobił. Bo samochód ma moc i moment szatański. A śmiga, że hoho...ale kasy w to władował bardzo bardzo dużo.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja bym proponował od przeróbek typu GT. W takim amerykańskim silniku zapewno można poprawić trochę wady wielkoseryjnej produkcji.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: otwock ![]() |
CYTAT("darksmile":3nrdbs80) Mój kolega ma vectrę 2,5 v6. Mogę się go podpytać co zrobił. Bo samochód ma moc i moment szatański. A śmiga, że hoho...ale kasy w to władował bardzo bardzo dużo.
bede b wdzieczny |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
w modlinie była jakś vectra 2,5 turbo
jest to jakiś pomysł -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Przypomnij mi sie na priv koło środy-będe sie z nim widział.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("Gr00bY":27cps5e3) Ja bym proponował od przeróbek typu GT. W takim amerykańskim silniku zapewno można poprawić trochę wady wielkoseryjnej produkcji.
dwie głowice do zrobienia - większy koszt niż w przypadku "normalnych" rzędówek... -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No wiem, ale chyba właśnie od takich przeróbek wypadałoby zacząć w niedoprężonym silniku V6 - stąd te przebiegi amerykańskich silników. Chyba, że będzie go chciał uturbic
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Generation NEXT Dołączył: Wed, 09 July 2003 Skąd: Dark side of the mOOn ![]() |
CYTAT("dzidek":1razlkxs) witam
chcialbym abyscie doradzili mi jak mozna ten silnik podkrecic?? gdzie to mozna kupic, za ile i ile moze mi to dac KM ale bez turbo i podtlenku pozdrawiam Zmieniając głowicę, tłoki wał korbowy, robią krutszy skok tłoka, zmieniając koło zamachowe i skrzynię, elektronikę. dając silnikowi szansę kręcić się koło 8k obrotów masz szanse mieć ponad 300 koni ... ale koszt BAJKA !! Bez turbo i nitro może ... Gucio :> |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 13 April 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja miałem Vectre 2,5 v6 i500 katalogowo 195KM i jak chcaięłm podneisc bez turbo i nitro to powiedzieli ze trzeba wymienic elektronike to da maksymalnie 8%,wałki na sportowe to da tez maksymalnie 8% no i wydech na przelotowy ale to wyniesie z 6tys a efek bedzie moze 230KM a u ciebie jak masz seryjnei 170 to na duzo nei amsz co lyczyc chyba ze wydasz xxx$ to wtedy mzoesz o czyms konkretniejszym myslec na poczatek proponuje nitro albo turbo a najlepiej zmeinic na inne auto takei które łątwiej sie tuninguje POZDRAWIAM
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tam nie jest tak źle bo więcej niż 150KM na 99% nie ma. Więc pole jakieś do popisu jest. Do 200KM możesz dojechać elektroniką, obróbką głowicy, dolotem, wydechem, wałkami. Jeżeli będziesz miał trochę farta to może okazać się, że da rade trochę gratów przenieść od ST200 z Mondeo. Pojemność, układ, ilość zaworów ta sama. Moc = 200KM. Ktoś się orientuje jak silnik Contour'a ma się do silnika od ST200?
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: otwock ![]() |
ten silnik ma juz jakis chip ale jezeli ktos czytal moj inny temat to wie ze nie moge zmierzyc dokladnie mocy ale szacunkowo jest to ok 150 KM wiec jezeli bedzie 200KM to bedzie ql i bede sie z tego cieszyl
co do ST200 to o tym nie myslalem ale to jest dobry pomysl tylko jeszcze moglibyscie troche o cenach i o adresach popisac |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: OTWOCK/ŻOLIBORZ ![]() |
Arek przestan kombinowac jak kon pod góre sprzedaj forda..kup tą wrescie celike masz przeciesz zaplecze do grzebania toyki nonie?
pzdr. p.s-sory że dzis nie wpadłem. -------------------- POWER ISN'T EVERYTHING<-//--////
90%driver 10%car --------------------------------------------- 9e78ee0270]http://www.importracermag.com/drifting/images/youintro.gif[/] |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 24 January 2003 Skąd: Bielsko-Biala ![]() |
Moge sie mylic, ale z tego co wiem to Ford Contour = Ford Mondeo, silniki 2.5 tez sa identyczne 177KM, a i wersje 200KM sie zdarzaly ( przynajmniej od 1999r.), wiec w czym problem. 2.5 V6 w Mondeo nie jest szczegolnie wysilony.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: otwock ![]() |
CYTAT("uBaW_Blazej":58g7p5vn) Arek przestan kombinowac jak kon pod góre sprzedaj forda..kup tą wrescie celike masz przeciesz zaplecze do grzebania toyki nonie?
pzdr. p.s-sory że dzis nie wpadłem. chce sprzedac ale kupcow nie ma i celice napewno latwiej byloby podkrecic no ale coz pozatym nie tylko ja chce podlubac przy aucie (ojciec) pomimo tego ze go sprzedajemy pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: otwock ![]() |
CYTAT("Miechur":6fzo7s8k) Moge sie mylic, ale z tego co wiem to Ford Contour = Ford Mondeo, silniki 2.5 tez sa identyczne 177KM, a i wersje 200KM sie zdarzaly ( przynajmniej od 1999r.), wiec w czym problem. 2.5 V6 w Mondeo nie jest szczegolnie wysilony.
tak contour to mndeo i silnik jest ten sam a 200 km mialy te nowsze modele a ja mam 1995 r |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Więc szlak już masz przetarty - rozpoczynaj poszukiwania części, ew. rozbitego silnika od Mondeo ST200 bądź zwykłego po 1999r
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
nie rozumiem czemu odradzacie czlowiekowi moderniznacje tego silnika... w polsce nie ma do tego specjalistow? napewno kasa do wlozenia bedzie wieksza, ale efekty tez lepsze... z takiego silnika przy duzych inwestycjach mozna napewno wycisnac wiecej niz z ulubionych 1.8T... przykladem moze byc modlinowa vectra z jedna sprzezarka... dla chcacego nic trudnego.
-------------------- SSGarage
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:04 |