Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> silnik 1.8t bfb co w zamian
gelus
post Wed, 21 Jan 2015 - 20:35
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





panowie, nierowne cisnienie na cylindrach na cieplym silniku 11.5 11.5 12 13.5 po probie olejowej wszedzie 14.5 czyli cos nie tak z pierscieniami prawodobnie... pytanie robic tego czy szukac golego slupka? chodzi o to ze jest problem z wykrzesaniem mocy wiekszej niz 230++
jesli goly slupek to podejdzie agu np? albo aeb? po zmianie napinacza lancucha i ew miski olejowej i pokrywy zaworów?
EGR , n249, n112, sai itp mam wszystko i tak pousuwane u siebie
jesli nie agu lub aeb to co najszybciej?
dziekuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 Jan 2015 - 20:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dżordżyk
post Fri, 23 Jan 2015 - 18:59
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Wszystko w normie. Dopuszczalna różnica ciśnień max 3 bar między garnkami. Jeździj i upalaj, a jak będzie nie domagać dopiero wtedy się zainteresować.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Fri, 23 Jan 2015 - 19:06
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





no wlasnie nie mam co upalac... bo zaplon wypada , pojawia sie stukowe , nie idzie podniesc zaplonu i doladowania
na chwile obecna doladowanie ok 1.3 bar i zaplon do 10 i go ucina ecu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Sat, 24 Jan 2015 - 16:42
Post #4


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





nikt nic nie podpowie od czego slupek podejdzie? nie potrzebuje egrow itp bo i tak mam u siebie to pozaslepiane i wywalone
agu slupek podejdzie bez zadnego problemu? apu? apy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lelum
post Sun, 25 Jan 2015 - 12:27
Post #5


User
Dołączył: Thu, 19 November 2009





W b6 pompa wody jest na rozrządzie a w starszych generacjach z boku na pasku wieloklinowym. Choćby z tego względu taka wymiana to bezsensowna rzeźba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Sun, 25 Jan 2015 - 14:18
Post #6


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





tylko w aeb jest na pasku wieloklinowym, rezszta ma na rozrzadzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwcorjacek
post Sun, 25 Jan 2015 - 15:38
Post #7


User
Dołączył: Sun, 27 November 2005
Skąd: dolny śląsk





APU też ma wodną na klinowym


--------------------
Corrado 4motion Limited Edition
VR6T
B2 CQ 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omzig
post Mon, 26 Jan 2015 - 22:53
Post #8


User
Dołączył: Tue, 21 February 2012
Skąd: Warszawa





W ANB jak wyżej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Wed, 28 Jan 2015 - 21:01
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





blok silnika nosi nr 06b103101h, w/g etki blok silnika zamienny jest z AWT, AVJ, BFB, AMB, BEX

czym te slupki moga sie roznic od auq ajq ajl app ary amk?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekml
post Sat, 31 Jan 2015 - 22:47
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 July 2013
Skąd: Mława





ajl 100% nie podejdzie,jeżeli reszta to to samo to nie da rady
po 2001 roku słupki te same avj,bfb,amb i bex
ta próba olejowa to nie zawsze kończy się na pierścieniach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Sat, 31 Jan 2015 - 22:51
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





czemu twierdzisz ze nie podejdzie? czym sie roznia niby slupki avj/bfb/amb/bex od auq/ajl/app/ary itd ? jesli chodzi o egr to i tak mam wywalony, jesli chodzi o napinacz mozna przelozyc... roznice srednic kanalow powietrznych ?

co masz na mysli ze nie konczy sie na pierscieniach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekml
post Sat, 31 Jan 2015 - 23:09
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 July 2013
Skąd: Mława





ajl to inny rozrząd,napęd klimy,napęd wspomagania,odma,to to samo co aeb
co do próby olejowej to jak za dużo wstrzykniesz oleju a pierścienie będą dobre a zawory wypalone to też będzie wzrost ciśnienia,kolega z a4klub wałkował to ostatnio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Sun, 01 Feb 2015 - 11:40
Post #13


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





oleju bylo nalane w mala strzykawke z 50ml na 3 garki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Wed, 18 Mar 2015 - 18:01
Post #14


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





czy slupek z awt podejdzie do bfb?
widze roznice w termostacie, idzie zalozyc do awt termostat z bfb/avj/amb/bex?
jeszcze jakies niespodzianki moga byc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:07