![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
panowie, nierowne cisnienie na cylindrach na cieplym silniku 11.5 11.5 12 13.5 po probie olejowej wszedzie 14.5 czyli cos nie tak z pierscieniami prawodobnie... pytanie robic tego czy szukac golego slupka? chodzi o to ze jest problem z wykrzesaniem mocy wiekszej niz 230++
jesli goly slupek to podejdzie agu np? albo aeb? po zmianie napinacza lancucha i ew miski olejowej i pokrywy zaworów? EGR , n249, n112, sai itp mam wszystko i tak pousuwane u siebie jesli nie agu lub aeb to co najszybciej? dziekuje |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Wszystko w normie. Dopuszczalna różnica ciśnień max 3 bar między garnkami. Jeździj i upalaj, a jak będzie nie domagać dopiero wtedy się zainteresować.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
no wlasnie nie mam co upalac... bo zaplon wypada , pojawia sie stukowe , nie idzie podniesc zaplonu i doladowania
na chwile obecna doladowanie ok 1.3 bar i zaplon do 10 i go ucina ecu |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
nikt nic nie podpowie od czego slupek podejdzie? nie potrzebuje egrow itp bo i tak mam u siebie to pozaslepiane i wywalone
agu slupek podejdzie bez zadnego problemu? apu? apy? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 19 November 2009 ![]() |
W b6 pompa wody jest na rozrządzie a w starszych generacjach z boku na pasku wieloklinowym. Choćby z tego względu taka wymiana to bezsensowna rzeźba.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
tylko w aeb jest na pasku wieloklinowym, rezszta ma na rozrzadzie
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sun, 27 November 2005 Skąd: dolny śląsk ![]() |
APU też ma wodną na klinowym
-------------------- Corrado 4motion Limited Edition
VR6T B2 CQ 2.2T |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
W ANB jak wyżej.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
blok silnika nosi nr 06b103101h, w/g etki blok silnika zamienny jest z AWT, AVJ, BFB, AMB, BEX
czym te slupki moga sie roznic od auq ajq ajl app ary amk? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława ![]() |
ajl 100% nie podejdzie,jeżeli reszta to to samo to nie da rady
po 2001 roku słupki te same avj,bfb,amb i bex ta próba olejowa to nie zawsze kończy się na pierścieniach |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
czemu twierdzisz ze nie podejdzie? czym sie roznia niby slupki avj/bfb/amb/bex od auq/ajl/app/ary itd ? jesli chodzi o egr to i tak mam wywalony, jesli chodzi o napinacz mozna przelozyc... roznice srednic kanalow powietrznych ?
co masz na mysli ze nie konczy sie na pierscieniach? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 July 2013 Skąd: Mława ![]() |
ajl to inny rozrząd,napęd klimy,napęd wspomagania,odma,to to samo co aeb
co do próby olejowej to jak za dużo wstrzykniesz oleju a pierścienie będą dobre a zawory wypalone to też będzie wzrost ciśnienia,kolega z a4klub wałkował to ostatnio |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
oleju bylo nalane w mala strzykawke z 50ml na 3 garki
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
czy slupek z awt podejdzie do bfb?
widze roznice w termostacie, idzie zalozyc do awt termostat z bfb/avj/amb/bex? jeszcze jakies niespodzianki moga byc? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:07 |