Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> rady co tuningu Seicento 1.1 16V
Turbo Maniak
post Mon, 31 May 2004 - 00:17
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 03 May 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V.
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 May 2004 - 00:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
!markos
post Mon, 31 May 2004 - 00:33
Post #2


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





a ja tam bym dlubal 1.1.. u chojnackiego stal ostatnio taki fajny zoltek, co mial 95 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario q.
post Mon, 31 May 2004 - 01:09
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 29 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Turbo Maniak":9kntfi0z)
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX.

Na księżyc sie wybierasz???


Było na temat turbo w takim autku i to parę razy tylko niestety "szukaj" nie działa tymczasowo....


--------------------
RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D


Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... [']
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chinsee
post Mon, 31 May 2004 - 02:04
Post #4


Frequent User
Dołączył: Mon, 21 July 2003
Skąd: Bielsko-Biała





Weź wywal tylna kanape.....silnik do tylu za siedzenia wez sobie przerob naped na 4x4 i dociaz troche przod czyms i zamiatasz.......bo na tyle bedzie spoczywala jakas widlasta V8......

Zamiatasz cala Rawe Mazowiecka


--------------------
I'm trav'ling at the speed of light.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tymon
post Mon, 31 May 2004 - 02:08
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 10 January 2004
Skąd: Mikołów Śląsk





Jeśli się nie znasz, to polecamXXOMOTOR
Miałem okazje rozmawiać, na temat modyfikacji więc naprawdę warto


--------------------
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MASS
post Mon, 31 May 2004 - 07:19
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 24 April 2003





a ja to między bajki włożę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
masi0
post Mon, 31 May 2004 - 07:40
Post #7


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Turbo Maniak":opdxbfup)
Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V.
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie.


Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce


--------------------
..:Tractor Beam:..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegscvan
post Mon, 31 May 2004 - 07:52
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: poznan





CYTAT("masi0":yap7f982)
CYTAT("Turbo Maniak":yap7f982)
Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V.
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie.


Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce


tak
jak zmienisz głowice na taka np od punto to bedzie 1,1 16V


--------------------
czołg sprzedany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
masi0
post Mon, 31 May 2004 - 08:05
Post #9


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Grzegscvan":2n48o4vg)
CYTAT("masi0":2n48o4vg)
CYTAT("Turbo Maniak":2n48o4vg)
Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V.
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie.


Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce


tak
jak zmienisz głowice na taka np od punto to bedzie 1,1 16V


to to wiem, ale to daje tyle co magnetyzer... zjadłem juz swoje zęby jak miałem CC i co miesiąć robiłem w nim swapa


--------------------
..:Tractor Beam:..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Mon, 31 May 2004 - 09:34
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





Po 1 - nie ma seryjnie 1.1 16v chyba że góre silnika załozysz od 1.2 16v
Po 2 - jak chcesz załozyć Turbo to nie polecam silnika 1.2 16v -tylko silnik 1.2 8v -mniej wysilony i idealny pod Turbo (jest w Polsce cc 145KM z takim motorem)
Po 3 jak chcesz do tego jeszcze NX-a to musisz zastosowac elementy kute, zeby wytrzymały tą moc


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
masi0
post Mon, 31 May 2004 - 09:38
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("freestyler":2z3go7ys)
Po 1 - nie ma seryjnie 1.1 16v chyba że góre silnika załozysz od 1.2 16v
Po 2 - jak chcesz załozyć Turbo to nie polecam silnika 1.2 16v -tylko silnik 1.2 8v -mniej wysilony i idealny pod Turbo (jest w Polsce cc 145KM z takim motorem)
Po 3 jak chcesz do tego jeszcze NX-a to musisz zastosowac elementy kute, zeby wytrzymały tą moc


dokladnie - 1.2 16v lepiej zrobic konkret N/A. nawet novitec wycofal sie z uturbiania tego silniczka...


--------------------
..:Tractor Beam:..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegscvan
post Mon, 31 May 2004 - 17:09
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: poznan





CYTAT("masi0":3v7891mo)
CYTAT("Grzegscvan":3v7891mo)
CYTAT("masi0":3v7891mo)
CYTAT("Turbo Maniak":3v7891mo)
Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V.
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie.


Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce


tak
jak zmienisz głowice na taka np od punto to bedzie 1,1 16V


to to wiem, ale to daje tyle co magnetyzer... zjadłem juz swoje zęby jak miałem CC i co miesiąć robiłem w nim swapa


no prosze a ja myslałem ze to jednak duzo da bo ponad 20kM to chyba magnetyzery nie dadzą? chyba ze sie nie znam


--------------------
czołg sprzedany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Mon, 31 May 2004 - 18:47
Post #13


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Ja mialem SC wczesniej. Schumachera

Troche przy nim pewne osoby podlubaly (głowica, wałek, unichip) i mialem przyrost 51 % wiec calkiem nie zle. Polecam. uwazam ze fajniejsze jest dlubanie tego co sie ma niz odrazu swap, to takie pojscie na latwizne tym bardziej ze z takiego 1,1 to jakies 90KM mozna wyciagnac co juz calkiem szybko jezdzi.

Bardzo fajny to byl samochodzik...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 31 May 2004 - 20:56
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("Javo":1jsxw12y)
uwazam ze fajniejsze jest dlubanie tego co sie ma niz odrazu swap, to takie pojscie na latwizne


Hehe pójście na łatwiznę, dobre
Kiedy liczysz to w dłuższej perspektywie, nie ma sensu grzebać słabszego silnika, skoro można wrzucić mocniejszy. Wiadomo, że grzebanie w seryjnym silniku rozkłada koszty na raty i nie bije tak jednorazowo po kieszeni jak swap. Ale po roku podliczasz koszty i mówisz k***a, gdybym swapnął to bym zaoszczędził xx kasy.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z.A.D.I.R
post Mon, 31 May 2004 - 21:02
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Gdańsk





Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!
Moim zdaniem jedne z najlepszych silników Fiata!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegscvan
post Mon, 31 May 2004 - 22:48
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: poznan





CYTAT("Z.A.D.I.R":26n1avl9)
Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!
Moim zdaniem jedne z najlepszych silników Fiata!!



--------------------
czołg sprzedany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KJO
post Mon, 31 May 2004 - 23:00
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 April 2003
Skąd: wawa





CYTAT("Z.A.D.I.R":3uffsm9s)
Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!
Moim zdaniem jedne z najlepszych silników Fiata!!


Oj chyba jednak 1.2 są lepsze (lokalny patriotyzm ) nie wielka różnica pojemności a kucy 20 wiecej . Wałek+wydech+głowica+czipsik i mamy troszkę ponad 100.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tymon
post Mon, 31 May 2004 - 23:53
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 10 January 2004
Skąd: Mikołów Śląsk





Może nie najlepsze silniki Fiata , ale są wytrzymałe, potrafią mieć duży przebieg przy jeździe na pełnym gwizdku , z regularną wymianą oliwy itp, itd.


--------------------
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario q.
post Tue, 01 Jun 2004 - 00:47
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 29 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Z.A.D.I.R":y7zacf5r)
Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!

Najlepiej dłubać 1.2 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!!
Pancerny i niezniszczalny to on zapewne nie jest a z ten 1.1 to nie 1.2!
Coż, inny potencjał i jak na cc czy sc bardziej przyszłościowe rozwiązanie!
Zresztą najlepiej temat tutaj ujął Marlon...

Pozdro...


--------------------
RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D


Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... [']
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Tue, 01 Jun 2004 - 01:10
Post #20


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Najlepiej wlozyc 1.3.t i dlubac bo te silniki sa jeszcze bardziej super wytrzymale w porownaniu do poprzednich:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:24