![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 May 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V.
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
a ja tam bym dlubal 1.1.. u chojnackiego stal ostatnio taki fajny zoltek, co mial 95 koni
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Turbo Maniak":9kntfi0z) Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX.
Na księżyc sie wybierasz??? Było na temat turbo w takim autku i to parę razy tylko niestety "szukaj" nie działa tymczasowo.... -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 21 July 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Weź wywal tylna kanape.....silnik do tylu za siedzenia wez sobie przerob naped na 4x4 i dociaz troche przod czyms i zamiatasz.......bo na tyle bedzie spoczywala jakas widlasta V8......
Zamiatasz cala Rawe Mazowiecka -------------------- I'm trav'ling at the speed of light.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 January 2004 Skąd: Mikołów Śląsk ![]() |
Jeśli się nie znasz, to polecamXXOMOTOR
Miałem okazje rozmawiać, na temat modyfikacji więc naprawdę warto -------------------- Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Thu, 24 April 2003 ![]() |
a ja to między bajki włożę...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Turbo Maniak":opdxbfup) Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V.
Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie. Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce -------------------- ..:Tractor Beam:..
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: poznan ![]() |
CYTAT("masi0":yap7f982) CYTAT("Turbo Maniak":yap7f982) Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V. Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie. Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce tak jak zmienisz głowice na taka np od punto to bedzie 1,1 16V -------------------- czołg sprzedany
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Grzegscvan":2n48o4vg) CYTAT("masi0":2n48o4vg) CYTAT("Turbo Maniak":2n48o4vg) Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V. Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie. Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce tak jak zmienisz głowice na taka np od punto to bedzie 1,1 16V to to wiem, ale to daje tyle co magnetyzer... zjadłem juz swoje zęby jak miałem CC i co miesiąć robiłem w nim swapa -------------------- ..:Tractor Beam:..
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Po 1 - nie ma seryjnie 1.1 16v chyba że góre silnika załozysz od 1.2 16v
Po 2 - jak chcesz załozyć Turbo to nie polecam silnika 1.2 16v -tylko silnik 1.2 8v -mniej wysilony i idealny pod Turbo (jest w Polsce cc 145KM z takim motorem) Po 3 jak chcesz do tego jeszcze NX-a to musisz zastosowac elementy kute, zeby wytrzymały tą moc -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("freestyler":2z3go7ys) Po 1 - nie ma seryjnie 1.1 16v chyba że góre silnika załozysz od 1.2 16v
Po 2 - jak chcesz załozyć Turbo to nie polecam silnika 1.2 16v -tylko silnik 1.2 8v -mniej wysilony i idealny pod Turbo (jest w Polsce cc 145KM z takim motorem) Po 3 jak chcesz do tego jeszcze NX-a to musisz zastosowac elementy kute, zeby wytrzymały tą moc dokladnie - 1.2 16v lepiej zrobic konkret N/A. nawet novitec wycofal sie z uturbiania tego silniczka... -------------------- ..:Tractor Beam:..
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: poznan ![]() |
CYTAT("masi0":3v7891mo) CYTAT("Grzegscvan":3v7891mo) CYTAT("masi0":3v7891mo) CYTAT("Turbo Maniak":3v7891mo) Czy ktoś mógłby mi pomóc, udzielić rad co do tuningu Seicento 1.1 16V. Mam zamiar wsadzic silnik od punto 1.2 16 v podrasować go i dolozyc turbo , mysle ze 150 koni wyciagne i mysle o dolozeniu NX. Prosilbym o opinie w tej sprawie. Hmmm a byly woogole Sei 1.1 16v? chyba w Ameryce tak jak zmienisz głowice na taka np od punto to bedzie 1,1 16V to to wiem, ale to daje tyle co magnetyzer... zjadłem juz swoje zęby jak miałem CC i co miesiąć robiłem w nim swapa no prosze a ja myslałem ze to jednak duzo da bo ponad 20kM to chyba magnetyzery nie dadzą? chyba ze sie nie znam -------------------- czołg sprzedany
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mialem SC wczesniej. Schumachera
Troche przy nim pewne osoby podlubaly (głowica, wałek, unichip) i mialem przyrost 51 % wiec calkiem nie zle. Polecam. uwazam ze fajniejsze jest dlubanie tego co sie ma niz odrazu swap, to takie pojscie na latwizne tym bardziej ze z takiego 1,1 to jakies 90KM mozna wyciagnac co juz calkiem szybko jezdzi. Bardzo fajny to byl samochodzik... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("Javo":1jsxw12y) uwazam ze fajniejsze jest dlubanie tego co sie ma niz odrazu swap, to takie pojscie na latwizne
Hehe pójście na łatwiznę, dobre Kiedy liczysz to w dłuższej perspektywie, nie ma sensu grzebać słabszego silnika, skoro można wrzucić mocniejszy. Wiadomo, że grzebanie w seryjnym silniku rozkłada koszty na raty i nie bije tak jednorazowo po kieszeni jak swap. Ale po roku podliczasz koszty i mówisz k***a, gdybym swapnął to bym zaoszczędził xx kasy. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!
Moim zdaniem jedne z najlepszych silników Fiata!! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: poznan ![]() |
CYTAT("Z.A.D.I.R":26n1avl9) Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!
Moim zdaniem jedne z najlepszych silników Fiata!! -------------------- czołg sprzedany
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 April 2003 Skąd: wawa ![]() |
CYTAT("Z.A.D.I.R":3uffsm9s) Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!
Moim zdaniem jedne z najlepszych silników Fiata!! Oj chyba jednak 1.2 są lepsze (lokalny patriotyzm ) nie wielka różnica pojemności a kucy 20 wiecej . Wałek+wydech+głowica+czipsik i mamy troszkę ponad 100. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 January 2004 Skąd: Mikołów Śląsk ![]() |
Może nie najlepsze silniki Fiata , ale są wytrzymałe, potrafią mieć duży przebieg przy jeździe na pełnym gwizdku , z regularną wymianą oliwy itp, itd.
-------------------- Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 29 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Z.A.D.I.R":y7zacf5r) Najlepiej dłubać 1.1 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!
Najlepiej dłubać 1.2 Bo te silniki są naprawde super wytrzymałe!!! Pancerny i niezniszczalny to on zapewne nie jest a z ten 1.1 to nie 1.2! Coż, inny potencjał i jak na cc czy sc bardziej przyszłościowe rozwiązanie! Zresztą najlepiej temat tutaj ujął Marlon... Pozdro... -------------------- RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D
Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... ['] |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Najlepiej wlozyc 1.3.t i dlubac bo te silniki sa jeszcze bardziej super wytrzymale w porownaniu do poprzednich:P
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:24 |