Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> popychacze hydrauliczne a moc
Lawrai
post Tue, 05 Jun 2007 - 21:25
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





Witam , pytanie jest takie , czy silnik ma prawo stracic dużo mocy , jeżeli popychacze hydrauliczne są już zużyte , tak , że ciężko odpala na ciepłym silniku a na zimnym klepie jak traktor , po czym na gorącym też klepią ale już ciszej ? ...


Silnik to 2.8 vr6 (12 zaworów = 12 popychaczy) w golfie 3 ...


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 05 Jun 2007 - 21:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DUSTER
post Tue, 05 Jun 2007 - 21:41
Post #2


User
Dołączył: Fri, 01 December 2006
Skąd: MOTOMAX





CYTAT("Lawrai":2aasmpvx)
Witam , pytanie jest takie , czy silnik ma prawo stracic dużo mocy , jeżeli popychacze hydrauliczne są już zużyte , tak , że ciężko odpala na ciepłym silniku a na zimnym klepie jak traktor , po czym na gorącym też klepią ale już ciszej ? ...


Silnik to 2.8 vr6 (12 zaworów = 12 popychaczy) w golfie 3 ...

ma prawo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Tue, 05 Jun 2007 - 21:49
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





ale czy zawsze straci sporo mocy , jeżeli one są już na prawdę zużyte i silnik zaczyna już ostro nierówno chodzić ? .


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 05 Jun 2007 - 22:07
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





zawory sie nie zamykaja tak jak powinne > sa przedmuchy > brak mocy...


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Tue, 05 Jun 2007 - 22:11
Post #5


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





ok , czytałem o tym właśnie ale nie byłem pewny . Dziękuję bardzo za zainteresowanie Się tematem i pomoc w spokoju ducha .Peace. )


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 05 Jun 2007 - 22:44
Post #6


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("srbenda":zr5kls2m)
zawory sie nie zamykaja tak jak powinne > sa przedmuchy > brak mocy...


Za zamykanie zaworów odpowiedzialne są sprężyki zaworowe a nie popychacze. Popychacze są od otwierania zaworów.

@Lawrai: sprawdź kompresję i bedziesz wszystko wiedział czy to własnie tam ucieka moc. Popychacz może też "klepać" gdy jego krzywka na wałku będzie zużyta lub gdy ciśnienie oleju jest za niskie. Może któryś z grzybków zaworowych masz nadpalony i silnik chodzi na 5 cylindrów?

pozdr


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Tue, 05 Jun 2007 - 23:10
Post #7


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





na 100 % są to popychacze , ponieważ na początku jak złożony został silnik do kupy to klepały na zimnym do temperatury oleju 56 stopni , potem ucichały całkowicie . Z ilością robionych kilometrów zaczynały coraz bardziej klepać ale uspakajały się , ostatnio z rana zaczęły klepać już na prawdę przerażająco i na ciepłym silniku już nie milnką tylko klepią też jak w dieslu , dodam , że działo się to stopniowo z ilością robionych kilometrów ... Silnik chodzi na wszystkie cylindry , bo by zaraz na kompie błedy wyskoczyły chyba ??

Wałki są chyba ok , bo przecież nie milkłoby to od temperatury oleju .

Olej to Motul 20w60 le`mans ...


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 05 Jun 2007 - 23:26
Post #8


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("Lawrai":2cbsbgj5)
na początku jak złożony został silnik do kupy to klepały na zimnym do temperatury oleju 56 stopni , potem ucichały całkowicie

To jest dziwne, bo przeważnie popychacze klepią bardziej wtedy gdy spadnie cisnienie oleju, czyli wraz ze wzrostem jego temperatury- a nie odwrotnie

CYTAT("Lawrai":2cbsbgj5)
Silnik chodzi na wszystkie cylindry , bo by zaraz na kompie błedy wyskoczyły chyba ??

Żadne błedy nie wyskoczą bo niby jaki czujnik miałby je wykryć?


Moja rada- sprawdź kompresję na cylindrach


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Tue, 05 Jun 2007 - 23:35
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





ok , jutro auto idzie na wymianę popychaczy wiec przed ich wymianą , karzę sprawdzić kompresję . Pozdr


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gunio83
post Wed, 06 Jun 2007 - 00:45
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 January 2005
Skąd: Zielona Góra





CYTAT("pavel":d7wddfpu)
To jest dziwne, bo przeważnie popychacze klepią bardziej wtedy gdy spadnie cisnienie oleju, czyli wraz ze wzrostem jego temperatury- a nie odwrotnie


Z oleju robi się woda i spływa z głowicy. Jak się popałuje i się zagrzeje to klepią. Z drugiej strony po 3 dniach postoju klepią mocniej jak są jeszcze nie napełnione.


--------------------
Było 140KM w swifcie FWD
Było 320KM w s14 RWD
Było 300KM w s3
Jest s4 b8 470KM :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Wed, 06 Jun 2007 - 01:03
Post #11


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("gunio83":2i9dqxdy)
Z oleju robi się woda i spływa z głowicy. Jak się popałuje i się zagrzeje to klepią.


to własnie napisałem


CYTAT("gunio83":2i9dqxdy)
Z drugiej strony po 3 dniach postoju klepią mocniej jak są jeszcze nie napełnione.


tak, ale tylko przez chwilę zaraz po odpaleniu


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 06 Jun 2007 - 07:24
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Ja bym się pokusił o zmierenie ciśnienia oleju, może po prostu pompa sobie powoli umiera...
Pozdro Dziku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Wed, 06 Jun 2007 - 20:58
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





"Popychacze są od otwierania zaworów."
A jeżeli nie otwierają tak jak trzeba, mniej mieszanki dostaje sie do silnika ,a co za tym idzie jest mniejsza moc.

Added after 21 seconds:

"Popychacze są od otwierania zaworów."
A jeżeli nie otwierają tak jak trzeba, mniej mieszanki dostaje sie do silnika ,a co za tym idzie jest mniejsza moc.


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 06 Jun 2007 - 21:20
Post #14









CYTAT("Dziku":30k50g1i)
Ja bym się pokusił o zmierenie ciśnienia oleju, może po prostu pompa sobie powoli umiera...
Pozdro Dziku


Możesz spóbować zalac olej o wyższej lepkości...
ewentulanie spróbowac coś takiego: http://allegro.pl/item199463251_liqui_m ... e_hit.html
Jak twierdzą ci co zastowowali.... słychac różnicę

Pamiętaj, że są to tylko czasowe rozwiązania.... a uszkodzenia i tak trzeba naprawić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwariat
post Wed, 06 Jun 2007 - 22:19
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 April 2005
Skąd: Białystok





CYTAT("Dziku":39zhrv47)
Ja bym się pokusił o zmierenie ciśnienia oleju, może po prostu pompa sobie powoli umiera...
Pozdro Dziku

albo panewki,co do mocy nie wiem jak pod obciążeniem,ale na wolnych obr jak mocno stukają szklanki/szklanka to czujnik stukowy może się odzywać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Wed, 06 Jun 2007 - 23:36
Post #16


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





Panowie , ogólnie rozrzad rozebrany ... wałki są ok , lekko są podebrane na mocowaniach ale minimalnie dosłownie a krzywki są ok na szczęście . 11 popychaczy dało rade wyciągnąć kombinerkami bez problemów a jednego nie idzie wyciągnąć , chodzi lekko góra dół ale nie chce wyjść , nawet jak się ścisnęło i ciągnie mocno ... widać ze chodziło ostro te popychacze ... (dodam ze one są jeszcze oryginalne od zakupu z austrii) a silnik cały jest po remoncie , teraz są problemy z popychaczami bo mechanik u którego robiłem ich nie wymienił bo wg. niego wyglądały na dobre ... no ale cóż , teraz będzie juz chyba ok ... Zdam relacje co i jak po ich wymianie . Pozdr


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Thu, 07 Jun 2007 - 11:23
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("darekwariat":2mppmnym)
CYTAT("Dziku":2mppmnym)
Ja bym się pokusił o zmierenie ciśnienia oleju, może po prostu pompa sobie powoli umiera...
Pozdro Dziku

albo panewki,co do mocy nie wiem jak pod obciążeniem,ale na wolnych obr jak mocno stukają szklanki/szklanka to czujnik stukowy może się odzywać


czy stuka popychacz czy panewka, to można stwierdzić "gołym uchem"


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Thu, 07 Jun 2007 - 11:38
Post #18


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("Lawrai":tlnp17w1)
ok , jutro auto idzie na wymianę popychaczy wiec przed ich wymianą , karzę sprawdzić kompresję . Pozdr


kompresja sprawdzona?


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Thu, 07 Jun 2007 - 13:57
Post #19


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





jutro sprawdzamy po ściagniętch popychaczach ciśnienie na zaworach (coś takiego mi tłumaczył) , że lżej to sprawdzić . Kompresja musi być bo nie ma zadnych objawów ze auto przytarte lub zatare . Silnik idzie i tak ale czułem ze stracił moc poważnie ... a po popychaczach było już widać ze do d... . Zobaczymy jutro , wiec wszystko będzie wiadomo ... jak się wkurzę to ściągnę głowicę i zobaczy się co się dzieje . Pozdr

Added after 1 minutes:

Ps. jak po założeniu popychaczy dalej będzie coś nie tak , to już będzie wiadomo co się dzieje ... kompresje sprawdzę po złożeniu z nowymi popychaczami bo one i tak są do wymiany . Pozdr


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Thu, 07 Jun 2007 - 15:28
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Czekaj, chcesz powiedziec ze masz tak zjechane popychacze ze na koncu zamienily sie w "grzybki" z takimi ostrymi krawedziami ?

Jesli tak to niestety szykuje sie powazny remont glowicy.

Musisz kupic nowe walki rozrzadu, prowadnice szklanek na nadwymiar i szklani w nadwymiarze... Przy okazji zainteresuj sie powaznie pompa oleju o caly ten syf przez nia przelecial.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 08:13