Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> opel signum 3.0 cdti
Bad_Boy
post Thu, 09 Feb 2006 - 18:06
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





witam, namawiam kolege posiadacza w/wymienionego auta na chip tuning. Czy ktos wirusowal juz to auto lub ten silnik ? Jak to sie sprawuje ? Nie ma problemow z przeniesieniem napedu, nie padaja pol-oski, sprzeglo, no i sam silnik ? Auto duzo jezdzi (40k rocznie) wiec priorytetem jest bezawaryjnosc, nie chcialbym Go wsadzic na mine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 09 Feb 2006 - 18:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdiik
post Thu, 09 Feb 2006 - 20:12
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





dobrze ze go meczysz bo to nie jezdzi na serii wcale. ile co wytrzyma zalezy od podejscia wlasciciela. jak bedziesz ciagle butowal i zaraz gasil tzn nie przestudzisz sprezarki to ci padnie szybko. jednym slowem jak nie bedziesz katowal to nie bedzie sie nic dzialo


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redtom
post Thu, 09 Feb 2006 - 21:34
Post #3


Rookie
Dołączył: Tue, 11 March 2003
Skąd: stolnica





fakt jest faktem
jechałem tym
porażająco ociężały...
taka pojemność a zachowuje się jak ciągnik siodłowy...
przyspieszenie to żenada...


--------------------
torsen rządzi...
Passek 1,9 TDI ze 180 z okładem...380 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad_Boy
post Sun, 19 Feb 2006 - 12:02
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





bardzo dziekuje, szczegolnie ostatnia odpowiedz bardzo duzo mi pomogla...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Sun, 19 Feb 2006 - 13:42
Post #5


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





Hej, Bad Boy - nie denerwuj się Ople z tym silnikiem są baaardzo drogie, więc bardzo mało ich jeździ - głównie chyba szychy z GM w Warszawie;-) Dlatego też nie ma doświadczeń z ich chipowaniem. Jesli Twoj kolega się zdecyduje to napisz jakie efekty - chętnie bym poczytał, bo też jeżdze oplami.
Teraz jest już chyba nowa wersja tego 3,0 CDTI i ma zdaje się ze 20 koni więcej niż poprzednia.

Pzdr


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 20 Feb 2006 - 09:46
Post #6


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





no chip musi byc, bo to autko w serii to dramat, moim 1.9 TDI loje go bez zadnych problemow i bez katowania mojego Audi....


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Mon, 20 Feb 2006 - 19:02
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





Ale za to ta kultura pracy sześciu garków;-) Tutaj żadne 1,9 TDI się nie umywa...

Pzdr


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 20 Feb 2006 - 22:10
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT("Adik G":2d37p3up)
Ale za to ta kultura pracy sześciu garków;-) Tutaj żadne 1,9 TDI się nie umywa...


A co poza tym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Mon, 20 Feb 2006 - 22:16
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





@joker: to dużo;-) ja kręcę sporo kilometrów i takie rzeczy jak kultura prcy i sposób oddawania mocy mnie interesują;-)

Nie chcę bynajmniej powiedzieć że osiągi mojego 2,2 DTI mnie satysfakcjonują.... Wolałbym jednak 1,9 TDI pod maską. Ale od 1,9 TDI wolę zdecydowanie 3,0 CDTI


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Tue, 21 Feb 2006 - 00:18
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





Z tego co się orientuję to Opel robi silniki na Common Rail. Miałem okazję ostatnio pojeździć wynalazkiem Volvo S60 D5 w tej samej technologii i muszę powiedzieć że kultura pracy lepsza (5 garów o ile się nie mylę) a i moment oddaje płynniej tylko... ja nie lubę kiedy jest płynniej

Fajnie jest poczuć kiedy turbina się rozkręca i nagle samochód wystrzeliwuje do przodu. Ja mam tylko 130KM ale są momenty że aż w fotel wciska.

Nie wiem jak Opel ale Mondeo 2.2 155KM i Volvo S60 D5 163KM nie dają tyle frajdy co moje 1.9 TDI


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Tue, 21 Feb 2006 - 17:59
Post #11


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





W Vectrze czy Signum podstawowym problemem jest ich nadwaga;-) Moje kombi ma na sucho 1600kg, więc cokolwiek do niego włożysz to i tak do wyścigów się nie nada;-)

Jestem pewny, że Fabianka 130 PS w dieslu chodzi ładnie, bo jeździłem wersją 100-konną i też byłem zaskoczony. Natomiast Fabia 1,4 TDI to nieporozumienie moim zdaniem (no offence;-) Taka sobie taczka.

A jeszcze co do osiągów, to dzisiaj z powodu silnych opadów śniegu na trasie Poznań - Wwa rano i tak nie było się z kim ścigać i swoim dychawicznym 2,2 DTI byłem królem przeciwległego pasa

Pzdr,


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdipower
post Thu, 23 Feb 2006 - 19:23
Post #12


Rookie
Dołączył: Thu, 18 November 2004
Skąd: Z zamieszania





Ogólnie moja odpowiedź jest pytaniem z kosmosu ale czy ktoś ma może na zbyciu turbosprężarkę z takiego opla (3.0CTDI lub Saab 95) może być do regeneracji!!


--------------------
NIC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenedy
post Fri, 10 Mar 2006 - 19:32
Post #13


Rookie
Dołączył: Sat, 04 February 2006
Skąd: Kraków





sorry że odświerzam kotleta ale Bad_Boy czy Twój kumpel "robił" coś z tym signum i jak to wszystko wyszło bo sam mam i się zastanawiam czy warto...


--------------------
signum V6 CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad_Boy
post Mon, 20 Mar 2006 - 23:15
Post #14


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





no wlasnie nie decyduje sie. Zwieksza sie moment obrotowy i padaja wtedy- sprzeglo, poloski itd Po za tym to nie jest gosc ktory sie sciga na swiatlach itd, to jest auto do pokonywania tras.


--------------------
Internet is my world, BMW is my car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Mon, 20 Mar 2006 - 23:40
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT("Bad_Boy":bgabfink)
no wlasnie nie decyduje sie. Zwieksza sie moment obrotowy i padaja wtedy- sprzeglo, poloski itd Po za tym to nie jest gosc ktory sie sciga na swiatlach itd, to jest auto do pokonywania tras.

Tylko po co kupował 3.0 CDTI? Do pokonywania tras to by mu duuużo tańsze 1.9 CDTI wystarczyło.

Coś strasznie słebe to sprzęgło w tych Oplach.


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad_Boy
post Tue, 21 Mar 2006 - 01:04
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





Ty wiesz co wystarczyloby mojemu koledze ? Bardzo ciekawe to co piszesz, ale pozwol ze On zostanie przy swoim. Na autostradzie to auto jadac 160-180km/h nie meczy sie w ogole, a srednie spalanie - 8,3l. A uklad przekazywania napedu pada bardzo czesto w czipowanych Dieslach.


--------------------
Internet is my world, BMW is my car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Tue, 21 Mar 2006 - 07:40
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("Bad_Boy":3gmegfws)
A uklad przekazywania napedu pada bardzo czesto w czipowanych Dieslach.


Bardzo ciekawa teoria, że tak powiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Tue, 21 Mar 2006 - 09:47
Post #18


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





@Bad-Boy: do jeżdżenia 160-180 to 2,2 DTI też wystarcza A kosztowało o 35.000 PLN mniej niż w wersji 3,0
Co do spalania to Ople i tak nie pobiją VAGa. Koledzy ode mnie z firmy co śmigają A4 TDI 130 robią po 1000 km po autostradach w Niemczech bez tankowania, a często jeżdżą >200 kmh. Ja swoim oplem tankuję co 700 km. A moje spalania (wg kompa pokładowego):
100 kmh - ok.5l/100km
120 kmh - ok.7l/100km
160 kmh - ok.9l/100km
190-200 kmh - ok.11-12l/100km

Pzdr,


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Tue, 21 Mar 2006 - 10:35
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Cholernie dużo pali, szczególnie przedział około 120
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bad_Boy
post Tue, 21 Mar 2006 - 10:56
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 April 2005
Skąd: Germany





CYTAT("Adik G":2gzdtjkz)
@Bad-Boy: do jeżdżenia 160-180 to 2,2 DTI też wystarcza A kosztowało o 35.000 PLN mniej niż w wersji 3,0
Co do spalania to Ople i tak nie pobiją VAGa. Koledzy ode mnie z firmy co śmigają A4 TDI 130 robią po 1000 km po autostradach w Niemczech bez tankowania, a często jeżdżą >200 kmh. Ja swoim oplem tankuję co 700 km. A moje spalania (wg kompa pokładowego):
100 kmh - ok.5l/100km
120 kmh - ok.7l/100km
160 kmh - ok.9l/100km
190-200 kmh - ok.11-12l/100km

Pzdr,
On tez tankuje co 700 km. A Jego Signum kosztowalo 150 000zl bo wzial w najlepszej wersji, pol-skory, xenon, sportowe zawiecha itd. Aha, i nie zaluje.


--------------------
Internet is my world, BMW is my car
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:14