![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
witam, namawiam kolege posiadacza w/wymienionego auta na chip tuning. Czy ktos wirusowal juz to auto lub ten silnik ? Jak to sie sprawuje ? Nie ma problemow z przeniesieniem napedu, nie padaja pol-oski, sprzeglo, no i sam silnik ? Auto duzo jezdzi (40k rocznie) wiec priorytetem jest bezawaryjnosc, nie chcialbym Go wsadzic na mine.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
dobrze ze go meczysz bo to nie jezdzi na serii wcale. ile co wytrzyma zalezy od podejscia wlasciciela. jak bedziesz ciagle butowal i zaraz gasil tzn nie przestudzisz sprezarki to ci padnie szybko. jednym slowem jak nie bedziesz katowal to nie bedzie sie nic dzialo
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 11 March 2003 Skąd: stolnica ![]() |
fakt jest faktem
jechałem tym porażająco ociężały... taka pojemność a zachowuje się jak ciągnik siodłowy... przyspieszenie to żenada... -------------------- torsen rządzi...
Passek 1,9 TDI ze 180 z okładem...380 Nm |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
bardzo dziekuje, szczegolnie ostatnia odpowiedz bardzo duzo mi pomogla...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Hej, Bad Boy - nie denerwuj się Ople z tym silnikiem są baaardzo drogie, więc bardzo mało ich jeździ - głównie chyba szychy z GM w Warszawie;-) Dlatego też nie ma doświadczeń z ich chipowaniem. Jesli Twoj kolega się zdecyduje to napisz jakie efekty - chętnie bym poczytał, bo też jeżdze oplami.
Teraz jest już chyba nowa wersja tego 3,0 CDTI i ma zdaje się ze 20 koni więcej niż poprzednia. Pzdr -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
no chip musi byc, bo to autko w serii to dramat, moim 1.9 TDI loje go bez zadnych problemow i bez katowania mojego Audi....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Ale za to ta kultura pracy sześciu garków;-) Tutaj żadne 1,9 TDI się nie umywa...
Pzdr -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
CYTAT("Adik G":2d37p3up) Ale za to ta kultura pracy sześciu garków;-) Tutaj żadne 1,9 TDI się nie umywa...
A co poza tym? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
@joker: to dużo;-) ja kręcę sporo kilometrów i takie rzeczy jak kultura prcy i sposób oddawania mocy mnie interesują;-)
Nie chcę bynajmniej powiedzieć że osiągi mojego 2,2 DTI mnie satysfakcjonują.... Wolałbym jednak 1,9 TDI pod maską. Ale od 1,9 TDI wolę zdecydowanie 3,0 CDTI -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Z tego co się orientuję to Opel robi silniki na Common Rail. Miałem okazję ostatnio pojeździć wynalazkiem Volvo S60 D5 w tej samej technologii i muszę powiedzieć że kultura pracy lepsza (5 garów o ile się nie mylę) a i moment oddaje płynniej tylko... ja nie lubę kiedy jest płynniej
Fajnie jest poczuć kiedy turbina się rozkręca i nagle samochód wystrzeliwuje do przodu. Ja mam tylko 130KM ale są momenty że aż w fotel wciska. Nie wiem jak Opel ale Mondeo 2.2 155KM i Volvo S60 D5 163KM nie dają tyle frajdy co moje 1.9 TDI -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
W Vectrze czy Signum podstawowym problemem jest ich nadwaga;-) Moje kombi ma na sucho 1600kg, więc cokolwiek do niego włożysz to i tak do wyścigów się nie nada;-)
Jestem pewny, że Fabianka 130 PS w dieslu chodzi ładnie, bo jeździłem wersją 100-konną i też byłem zaskoczony. Natomiast Fabia 1,4 TDI to nieporozumienie moim zdaniem (no offence;-) Taka sobie taczka. A jeszcze co do osiągów, to dzisiaj z powodu silnych opadów śniegu na trasie Poznań - Wwa rano i tak nie było się z kim ścigać i swoim dychawicznym 2,2 DTI byłem królem przeciwległego pasa Pzdr, -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: Z zamieszania ![]() |
Ogólnie moja odpowiedź jest pytaniem z kosmosu ale czy ktoś ma może na zbyciu turbosprężarkę z takiego opla (3.0CTDI lub Saab 95) może być do regeneracji!!
-------------------- NIC
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
sorry że odświerzam kotleta ale Bad_Boy czy Twój kumpel "robił" coś z tym signum i jak to wszystko wyszło bo sam mam i się zastanawiam czy warto...
-------------------- signum V6 CDTI
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
no wlasnie nie decyduje sie. Zwieksza sie moment obrotowy i padaja wtedy- sprzeglo, poloski itd Po za tym to nie jest gosc ktory sie sciga na swiatlach itd, to jest auto do pokonywania tras.
-------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("Bad_Boy":bgabfink) no wlasnie nie decyduje sie. Zwieksza sie moment obrotowy i padaja wtedy- sprzeglo, poloski itd Po za tym to nie jest gosc ktory sie sciga na swiatlach itd, to jest auto do pokonywania tras.
Tylko po co kupował 3.0 CDTI? Do pokonywania tras to by mu duuużo tańsze 1.9 CDTI wystarczyło. Coś strasznie słebe to sprzęgło w tych Oplach. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
Ty wiesz co wystarczyloby mojemu koledze ? Bardzo ciekawe to co piszesz, ale pozwol ze On zostanie przy swoim. Na autostradzie to auto jadac 160-180km/h nie meczy sie w ogole, a srednie spalanie - 8,3l. A uklad przekazywania napedu pada bardzo czesto w czipowanych Dieslach.
-------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT("Bad_Boy":3gmegfws) A uklad przekazywania napedu pada bardzo czesto w czipowanych Dieslach.
Bardzo ciekawa teoria, że tak powiem |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
@Bad-Boy: do jeżdżenia 160-180 to 2,2 DTI też wystarcza A kosztowało o 35.000 PLN mniej niż w wersji 3,0
Co do spalania to Ople i tak nie pobiją VAGa. Koledzy ode mnie z firmy co śmigają A4 TDI 130 robią po 1000 km po autostradach w Niemczech bez tankowania, a często jeżdżą >200 kmh. Ja swoim oplem tankuję co 700 km. A moje spalania (wg kompa pokładowego): 100 kmh - ok.5l/100km 120 kmh - ok.7l/100km 160 kmh - ok.9l/100km 190-200 kmh - ok.11-12l/100km Pzdr, -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Cholernie dużo pali, szczególnie przedział około 120
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 09 April 2005 Skąd: Germany ![]() |
CYTAT("Adik G":2gzdtjkz) @Bad-Boy: do jeżdżenia 160-180 to 2,2 DTI też wystarcza A kosztowało o 35.000 PLN mniej niż w wersji 3,0 On tez tankuje co 700 km. A Jego Signum kosztowalo 150 000zl bo wzial w najlepszej wersji, pol-skory, xenon, sportowe zawiecha itd. Aha, i nie zaluje.
Co do spalania to Ople i tak nie pobiją VAGa. Koledzy ode mnie z firmy co śmigają A4 TDI 130 robią po 1000 km po autostradach w Niemczech bez tankowania, a często jeżdżą >200 kmh. Ja swoim oplem tankuję co 700 km. A moje spalania (wg kompa pokładowego): 100 kmh - ok.5l/100km 120 kmh - ok.7l/100km 160 kmh - ok.9l/100km 190-200 kmh - ok.11-12l/100km Pzdr, -------------------- Internet is my world, BMW is my car
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:14 |