![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 August 2009 Skąd: Łapy / Białystok ![]() |
Część, potrzebuje w dieslu ogarnąć obrotomierz by działał prawidłowo po swapie z 4 na 6 cylindrów.
Czy jest ktoś w stanie zrobić jakiś moduł czy coś innego by to działało ? Pacjent to Patrol 4 cylindrowy po swapie na bmw m57 6 cylindrów. Znalazłem na necie jakiś schemat elektryczny na diodach ale mi to nie poszło, więc może ktoś robi jakieś moduły co zmieniają sygnał, chętnie wezmę kilka sztuk. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Pisz do Lukasza Fudali na fb albo bishop na jakis forum typu vwgolf albo vwzone.. on ogarnia tskie rzeczy, tylko nie jestem pewny czy w "obcych" markach tez
![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 August 2009 Skąd: Łapy / Białystok ![]() |
Dzięki wysłałem zapytanie,
Jeszcze może ktoś ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
det3
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 August 2009 Skąd: Łapy / Białystok ![]() |
Wkładanie det3 tylko dla obrotów to słaby interes, raczej potrzeba coś innego. Ale dzięki.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
a co to za Diesel ?
jak starego typu to z alternatora powinno brać prawidłowo jak nowego typu to przeróbka elektroniki zegara jak pa sygnał po CAN to tez powinno pokazywać prawidłowo pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 August 2009 Skąd: Łapy / Białystok ![]() |
Patrol 2003r 3.0d a "nowy" silnik z BMW e39 jakiś 1999r 3.0d 184km
A z alternatora to jak wziąć ? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
często alternatory mają złącza opisane jako D, D+ lub W i tam się podpina sygnał do obrotki
można spróbować podpiąć do plusa z alternatora bo część obrotek tak działa M57 ma elektroniczny wtrysk i komp ogarnia obroty i ma zupełni inny sygnał, jeśli żaden z powyższych nie zadziała to albo robić tą elektronikę co ci się nie chce, kupić obrotomierz aftermarketowy lub dopasować starszego typu altek by miał złącza jak wymienione wyżej pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 17:27 |