![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
Chcę im oddać moją ihi vj 23, jako iż twierdzą, iż są w stanie dobrać bebechy od innej turbiny i zostawić seryjna obudowę. Nie wiem tylko czy są dobrzy.... Ktyos ich próbował?
A tak na marginesie ciekawostka... jak zrobią to na łożysku slizgowym dają gwarancję, a jak na kulkowym - bebechach garreta, to gwarncji nie dają, bo podobno garret jej nie daje ... http://www.motoarena.pl/index.php?go=tuning Czy z każdym garretem w polsce tak jest? -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
sorry za brak jenego "t" w garrett
![]() Od tego jest funkcja "zmień", w prawym dolnym rogu posta. mod -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Kupować turbiny nowe czemu nie, naprawiać? Moją z Forda robili chyba 3 razy po czym w końcu wysłałem do UK.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
regeneracja to loteria...
korzystałem kiedyś z usług moto-remo i turbo padło po około 3-4 tygodniach -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
Azrael mój hx był robiony przez nich dwa razy ... więcej do nich nie wyślę
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja już nie wierzę w żadną tego typu firmę w Polsce. Mamy sprawdzoną firmę w UK jak jest taka potrzeba, oczywiście jest na tyle drogo że w wielu wypadkach lepiej kupić nowe turbo.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
taki też i mój przypadek, kupiłem żeby nie robić reklamy - pod białymstokiem hybrydę hx35/k26, zdechła po bardzo krótkim czasie - potem się okazało, że to moto remo robiło, wysłałem do nich, oczywiście - ciało obce
![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 09 March 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
Swoją turbinę robiłem w Ream Poland (czy jakoś tak). Na razie jeździ bez problemów. Regenerację robili 1,5 roku temu.
-------------------- Potrzebne teile do skrzyni EVS
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 17 April 2009 ![]() |
ja u nich robiłem MHI rok temu...jestem zadowolony...
znam kilka osób, które różne TS oddawali i też zadowoleni... jedno ASO z wawy nawet do nich oddaje i też reklamacji raczej nie mieli... wiadomo, że lepiej nową...gorzej jak tej nie można dostać a nie chce się kombinować z inną ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
wszystko jest tym bardziej ok jak robisz tam kompleksową robotę czyli razem z montażem... jeszcze do tego była wymiana oleju
(kiedyś tak było ) wtedy była pełna gwarancja... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Od chłopaka kupiłem Garretta T3/T4 którego regenerował dwa razy w moto-remo, ja go kupiłem świerzo po tej drugiej regeneracji i 8 dniach jazdy stało się dokładnie to samo co u poprzedniego właściciela - turbina dostała podłużnego luzu na 0,5cm, reklamacji nie uznali ze względu na to że auto do którego była wsadzona turbina było po tzn. chiptuningu... Hehe
Dałem tą turbinę do regeneracji do innego zakładu, po ich robocie zupełnie inna turbina się stała o wiele wiele szybciej wchodziła na boost, obstawiam że CI z Motor-remo w ogóle nie wyważają większych turbin jak T25... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
luz wzdłużny w turbinach to w 90% przypadków praca kompresora poza surge line 10% coś wpadło i zatkało kanał smarujący. wyważenie nie ma tu nic do rzeczy
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
To czemu po regneracji w innej firmie problem zniknął i się więcej nie pojawił, w tym samym aucie z dołożonym jeszcze większym boostem ?
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
założyli większe łożysko oporowe ? dlatego.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:07 |