![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
pacjent:
Mercedes w 203 sport coupe 230 kompressor 1,8 2002 rok Czy silniki w pozostałych wersjach były identyczne i osprzęt będzie kompatybilny? różną się numerami C 180 Kompressor 1796 cm³ R4/16 143 KM (105 kW) przy 5200 obr/min 220 Nm przy 2500 obr/min 271.946 C 200 Kompressor 1796 cm³ R4/16 163 KM (120 kW) przy 5500 obr/min 240 Nm przy 3000 obr/min 271.940 C 230 Kompressor 1796 cm³ R4/16 192 KM (141 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 3500 obr/min 271.948 Przeskoczył rozrząd i trzeba wymienić silnik na cały wraz z głowicą (wysokie koszty naprawy), czy wszystko będzie plug&play ? Czy ten silnik był kolizyjny czy nie? Kto w okolicach Wawy dobrze ogarnia mercedesy ? -------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 12 January 2009 Skąd: Łódź ![]() |
na forum w210.pl jest gość o nikcu NOC - zagadaj z nim bo w Mercedesach siedzi po uszy (jeśli dobrze pamiętam to z Ursusa jest )
-------------------- E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
NOC jest dobry w serwisowaniu serii, nie wiem jak teraz ale 3-4 lata temu przed tuningami się wzbraniał. W okolicach Warszawy najlepszy jest zdecydowanie AM Serwis, kiedyś Jana Olbrachta, teraz Zakręt (wylot na Lublin/Mińsk Mazowiecki).
|
|
|
gość_kroko_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
Twój silnik różni się od dwóch pozostałych wersji tłokami (mniejszy stopień sprężania), kompresorem (mniejsze kółko) i sterownikiem, reszta wszystko takie samo.
Dwie pierwsze wersje różnił tylko sterownik. Silnik chyba kolizyjny (tego nie jestem pewien) ale nawet gdyby nie był to i tak koszt reanimacji bardzo wysoki. Jak rozrząd przeskoczył koła zębate są pewnie wytarte a koszt nowych > 5 tys. + łańcuch i napinacz ok. 1 tys. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jak rozrząd przeskoczył koła zębate są pewnie wytarte a koszt nowych > 5 tys. + łańcuch i napinacz ok. 1 tys. Nie wiem jak w poprzednich modelach ale w W204 łańcuch w 180 i 200 KOMPRESSOR to pomyłka, jest od roweru i po ok. 100 000 przebiegu jest luźny, to nie wina kół, być może w W203 jest to samo. Łańcuch niby dożywotnio ale należy do niego zajrzeć już przy 90 000 i ew. wymienić (dochodzą oczywiście inny koszty z tym związane). |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
Auto seria i potrzeba je zreanimować rozsądnym kosztem.
-------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To NOC jest dobry, na kompresorach też się zna, kiedyś kumplowi reanimował CLK skutecznie i względnie tanio.
|
|
|
gość_kroko_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
CYTAT Nie wiem jak w poprzednich modelach ale w W204 łańcuch w 180 i 200 KOMPRESSOR to pomyłka, jest od roweru i po ok. 100 000 przebiegu jest luźny, to nie wina kół, być może w W203 jest to samo. To jest cały czas ten sam silnik, podobno ma tylko poprawioną głowicę. Przy dłuższej jeździe z luźnym łańcuchem wyrabiają się koła, stąd moje przypuszczenie. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
łańcuch faktycznie jak od roweru
![]() -------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mam taki zapisany : 602397204
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
kupno m271 graniczy z cudem , a ceny wahają się od 4500-8000zł za golasa. Zostaje wsadzenie starszego 2,0 lub 2,3 tylko czy ktoś to robił i jakie są z tym problemy.
-------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
Na Majdanie masz Zwierza, o ile mi wiadomo chłop nie wkłada od kilku lat rąk w nic oprócz Mercedesa i BMW.
Postać chyba znana w środowisku (kontaktu nie utrzymuje, więc nie podam). -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
gość_kroko_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
Silnik mocno awaryjny, duże zapotrzebowanie, więc i ceny wysokie.
Jeżeli zdecydowałbyś się na zakup, koniecznie kontrola tego nieszczęsnego rozrządu. Swap na m111 od strony mechanicznej skomplikowany nie będzie, gorzej z elektroniką, sterownik silnika musi być zgrany ze stacyjką. Nie wiem jak to w m111-ce ale za programowanie sterownika z m271 krzyczą 800-1000. Swoją drogą jeżeli swapować to tylko na m112, jedyny silnik w w203 który jest bezproblemowy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:22 |