![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
Witam, jestem uzytkownikiem takiego merca jak w temacie. ostatnio z racji prac przy podwoziu i duzego wkladu postanowilem dodatkowo wymienic most, gdyz w moim automacie byl 3.69 bez szpery, a do manuala potrzebuje 3.27 i tu znalazlem ze szpera, cala instalacja w super cenie.
niestety jest duza roznica w wielkosci miedzy nimi. jeden od mojego 220 kucy, a ten drugi od 3litry 12v 180kucy i o dziwo sa nieporownywalne. nie wiem co teraz robic, moj ma duza glowke, a ten nowy ma mala glowke. nie wiem czy wytrzyma moje wyczyny ![]() a teraz kluczowe pytanie calego wywodu: czy mala glowka mi wytrzyma?? (planuje jakis sofcik w przyszlosci na kompresorze) czy w ogole lepiej go nie montowac, zeby nie rozwalic, bo moscik i polosie ideal i szkoda byloby rozstrzaskac ![]() ![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
nikt ci nie powie czy i ile to wytrzyma, bo to zalezy tylko od ciebie.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Mon, 18 August 2008 Skąd: warszawa ![]() |
Myślę, że nie bez powodu MB wkładał dużą główkę do m104 i m119, ale wsadzaj, zobaczymy ile zniesie
![]() Mam 3.27 dużą główkę, ale niestety z samym ABS. Jeśli stwierdzisz, że zależy Ci głównie na przełożeniu, to mogę się wymienić na ten 3.69 ![]() Mam też 3.27 małą główkę zmieloną przez m103 w manualu tak jako ciekawostka. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
no wlasnie chcialbym juz wszysto na gotowo skladac..... jak nie dostane duzej z asd, to sie wymienie
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
No i sie okazalo, ze sa 3 rozmiarowki mostow w mercu.... ja mam najwieksza, a dostalem srednia....
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 14 April 2009 Skąd: ldz ![]() |
kubeq, przepraszam że tutaj, ale skrzynke masz pełną... Btw rozmiary skrzynek sa śmiesznie małe...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Panowie, odświeżam.
Czy ASD a się jakoś zblokować, żeby nie bawić się z całą instalacją a spiąć dyfer powedzmy na 40-60%? Wrzucam do w124 om603 i plany są na 250 - 300km na manualu 5b spiętego pierwotnie z m103. Jakie sugerujecie przełożenie mostu i o co kaman z tymi główkami? Dzięki za odp. Pzdr! -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 10 January 2009 Skąd: Poznań ![]() |
Z tego co wiem to mosty z asd przynajmniej w 190 2.5-16 miał w serii 15% zblokowania bez załączonego asd i 100% gdy układ się uaktywniał
![]() -------------------- e30 is m4x race car
e30 is m42 daily e36 is m42 daily e46 is m4x compot daily/competition |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 28 November 2011 ![]() |
Da się zablokować, trzeba podać na zawór napięcie. Tyle że zawór bardzo szybko się zagotuje i rozłączy instalacje, wyskoczy błąd i trzeba to kasować.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
jeśli asd działa spinając płytki pod wpływem ciśnienia oleju to można by sie pokusić o regulację spięcia regulatorem ciśnienie oleju.. 8)
nawet mogę sobie wyobrazić schemat instalacji hydraulicznej z ominięciem czujników i elektrozaworów.. -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
spinane sa nie tarczki, tylko poloski przesuwane cisnieniem wchodzace w wieloklin... tak mi tlumaczyl kolega, ktory rozbieral duza glowke. na upartego wystarczy wsunac poloski z wieloklinem i je zblokowac
![]() ![]() Glowki to wielkosc mostu, sa male (glownie od w201 i diesli), srednie (3.0 12v - flansze asd przykrecane na dwie sruby,odpowietrzenie w tylnej pokrywie mostu ) i najwieksze (3.0 24v, 3.2 i wiekszosc silnikow w sec itp.- flansze asd przykrecane bodajrze na 6srub, odpowietrzenie mostu w stropie mostu - nie do zarzniecia - bedzie sie lal, wyl, ale nie stanie ;P) -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:31 |