Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> mercedes 300ce 24v - jaki most??, czy mala glowka wytrzyma
kubeq_Sq
post Fri, 29 Apr 2011 - 15:21
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





Witam, jestem uzytkownikiem takiego merca jak w temacie. ostatnio z racji prac przy podwoziu i duzego wkladu postanowilem dodatkowo wymienic most, gdyz w moim automacie byl 3.69 bez szpery, a do manuala potrzebuje 3.27 i tu znalazlem ze szpera, cala instalacja w super cenie.
niestety jest duza roznica w wielkosci miedzy nimi. jeden od mojego 220 kucy, a ten drugi od 3litry 12v 180kucy i o dziwo sa nieporownywalne. nie wiem co teraz robic, moj ma duza glowke, a ten nowy ma mala glowke. nie wiem czy wytrzyma moje wyczyny tongue.gif niestety moje wczorajsze poszukiwania duzej glowki 3.27 z asd zakonczyly sie fiaskiem. taki most jest praktycznie nieosiagalny w chwili obecnej.

a teraz kluczowe pytanie calego wywodu: czy mala glowka mi wytrzyma?? (planuje jakis sofcik w przyszlosci na kompresorze) czy w ogole lepiej go nie montowac, zeby nie rozwalic, bo moscik i polosie ideal i szkoda byloby rozstrzaskac tongue.gif jak uwazacie. doradzcie cos smile.gif jako najlepiej znajacy takie tematy.


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 29 Apr 2011 - 15:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dobrus
post Fri, 29 Apr 2011 - 19:46
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





nikt ci nie powie czy i ile to wytrzyma, bo to zalezy tylko od ciebie. wink.gif Jesli jezdzisz normalnie, nie palisz gum, nie wchodzisz w kazdy zakret bokiem i z racji modelu samochodu sadze,ze na torze tez nie upalasz to powinien wytrzymac normalną acz dynamiczną eksploatacje bez problemu. mialem swego czasu kumpla ktory w beemce 2,5l mial most z małą glową a był strasznym katem i nic mu sie nie dzialo, pozniej zalozyl dużą glowe i ten sie rozsypał biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lefty
post Fri, 29 Apr 2011 - 22:41
Post #3


User
Dołączył: Mon, 18 August 2008
Skąd: warszawa





Myślę, że nie bez powodu MB wkładał dużą główkę do m104 i m119, ale wsadzaj, zobaczymy ile zniesie smile.gif

Mam 3.27 dużą główkę, ale niestety z samym ABS. Jeśli stwierdzisz, że zależy Ci głównie na przełożeniu, to mogę się wymienić na ten 3.69 smile.gif

Mam też 3.27 małą główkę zmieloną przez m103 w manualu tak jako ciekawostka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Wed, 04 May 2011 - 20:50
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





no wlasnie chcialbym juz wszysto na gotowo skladac..... jak nie dostane duzej z asd, to sie wymienie smile.gif nie bede pakowal tej malej glowki. szkoda mi go, bo pewnie sie rozsypie, a moze sie komus przyda, w koncu nawet jak nie zamontuje instalacji asd, to bedzie mial 35% szpere....


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Fri, 06 May 2011 - 21:49
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





No i sie okazalo, ze sa 3 rozmiarowki mostow w mercu.... ja mam najwieksza, a dostalem srednia.... tongue.gif poszukuje najwiekszej, ale ciezko mi idzie. ciezko znalesc z asd i zeby rozmiat sie zgadzal :/


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dr_aus
post Thu, 19 May 2011 - 20:15
Post #6


User
Dołączył: Tue, 14 April 2009
Skąd: ldz





kubeq, przepraszam że tutaj, ale skrzynke masz pełną... Btw rozmiary skrzynek sa śmiesznie małe...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalfik
post Mon, 04 Feb 2013 - 18:27
Post #7


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 October 2012
Skąd: ŁDZ





Panowie, odświeżam.

Czy ASD a się jakoś zblokować, żeby nie bawić się z całą instalacją a spiąć dyfer powedzmy na 40-60%? Wrzucam do w124 om603 i plany są na 250 - 300km na manualu 5b spiętego pierwotnie z m103. Jakie sugerujecie przełożenie mostu i o co kaman z tymi główkami? Dzięki za odp.

Pzdr!


--------------------
- What is Turbina?
- Turbina is spinning!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gorolm3
post Mon, 04 Feb 2013 - 20:44
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 January 2009
Skąd: Poznań





Z tego co wiem to mosty z asd przynajmniej w 190 2.5-16 miał w serii 15% zblokowania bez załączonego asd i 100% gdy układ się uaktywniał cool.gif . Szpera płytkowa z 2.3-16 miała 32% spięcia,ale był to most o słabej konstrukcji dwu satelitowy,gdy wycierały się płytki szpery,łożysko flanszy i satelity dostawały luz i się rozsypywały.


--------------------
e30 is m4x race car
e30 is m42 daily
e36 is m42 daily
e46 is m4x compot daily/competition
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cobesh
post Tue, 05 Feb 2013 - 00:11
Post #9


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 November 2011





Da się zablokować, trzeba podać na zawór napięcie. Tyle że zawór bardzo szybko się zagotuje i rozłączy instalacje, wyskoczy błąd i trzeba to kasować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Tue, 05 Feb 2013 - 15:03
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





jeśli asd działa spinając płytki pod wpływem ciśnienia oleju to można by sie pokusić o regulację spięcia regulatorem ciśnienie oleju.. 8)

nawet mogę sobie wyobrazić schemat instalacji hydraulicznej z ominięciem czujników i elektrozaworów..


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Tue, 05 Feb 2013 - 18:33
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





spinane sa nie tarczki, tylko poloski przesuwane cisnieniem wchodzace w wieloklin... tak mi tlumaczyl kolega, ktory rozbieral duza glowke. na upartego wystarczy wsunac poloski z wieloklinem i je zblokowac smile.gif , ba podobniez daloby sie przelozyc same flansze asd do innego mostu bez asd i tez powinno dzialac smile.gif

Glowki to wielkosc mostu, sa male (glownie od w201 i diesli), srednie (3.0 12v - flansze asd przykrecane na dwie sruby,odpowietrzenie w tylnej pokrywie mostu ) i najwieksze (3.0 24v, 3.2 i wiekszosc silnikow w sec itp.- flansze asd przykrecane bodajrze na 6srub, odpowietrzenie mostu w stropie mostu - nie do zarzniecia - bedzie sie lal, wyl, ale nie stanie ;P)


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:31