Najpierw upewnij sie ze zawias jest 100% tiptop. Polecam posprawdzac czy bije tez w zakrecie. Jezeli nie = winne jest zawieszenie.
Jak bije kierownica to przednie kola, jak wibruje cale auto to wał/kola tylne.
Tylne kola sprawdzisz podnoszac tyl auta, potem bieg i napedzasz kola do predkosci przy jakiej wystepuja wibracje. Jak auto chce spasc z podnosnika to do wywalenia opony ew krzywe felgi. Warto tez obserwowac obracajace sie kolo - bedzie widac krzywa felge/ uszkodzona opone (banka, pekniety drut - wybrzuszenie na biezniku).
Jak trzepie autem podczas jazdy a na podnosniku nie i wszystko inne jest ok - wał/podpora walu. Ja mialem skrzywiony - mechanik zlapal go w imadlo
Przednie kola polecam zalozyc na wywazarke i rowniez obserwowac czy bieznik nie "skacze".
PS: Jak bedziesz we wrocu to podjedz do mnie na warsztat, pomierze Ci bicie tarcz, zdiagnozuje/naprawie zawias i poprostuje felgi