Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [e36] bicie na kierownicy
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Bober
siemka mam taki problemik od dłuższego czasu bije mi kiera wiedząc ze zawias dość długo nie był robiony zbagatelizowałem temat po wymianie wahaczy na meyle HD końcówek drążka kier. drążków kierowniczych tulei wahacza tez na meyle HD tarcz (3 komplety) klocki zwrotnice , wywazenie kół(wraz z miana na zimówki) bicie nie ostało bije przy normalnej jeździ jak i przy hamowaniu (nawet bardziej).... nie mam juz pomyslu co moze byc przyczyna .... jade jeszcze zmienic felgo od kumpla bo moje sa u mnie 10 lat i moze (czego nie widac) sa krzywe w jakis dziwny sposob ........ blink.gif unsure.gif moze wam sie cos nasuwa albo mial ktos z was podobny problem
maaaad
Krzywe tarcze, krzywe felgi. Jedna z tych przyczyn albo obie naraz wystąpiły u mnie - strach było jechać więcej niż 130-140. Po stoczeniu tarcz, wyprostowaniu felg i wyważeniu kół (robiłem to w tym samym czasie) można gnać ponad 200 i jest ok.
Bober
tarcze 3 komplety zmienione bo 2 pierwsze byly bajtansze wiec zainwestowalem kola wazone ...........
Kubik_CDTi
A opony jakie masz? i jaki wiek?
siewcu
Sprawdź pierścienie centrujące.
duchu22
Najpierw upewnij sie ze zawias jest 100% tiptop. Polecam posprawdzac czy bije tez w zakrecie. Jezeli nie = winne jest zawieszenie.

Jak bije kierownica to przednie kola, jak wibruje cale auto to wał/kola tylne.
Tylne kola sprawdzisz podnoszac tyl auta, potem bieg i napedzasz kola do predkosci przy jakiej wystepuja wibracje. Jak auto chce spasc z podnosnika to do wywalenia opony ew krzywe felgi. Warto tez obserwowac obracajace sie kolo - bedzie widac krzywa felge/ uszkodzona opone (banka, pekniety drut - wybrzuszenie na biezniku).
Jak trzepie autem podczas jazdy a na podnosniku nie i wszystko inne jest ok - wał/podpora walu. Ja mialem skrzywiony - mechanik zlapal go w imadlo cool.gif

Przednie kola polecam zalozyc na wywazarke i rowniez obserwowac czy bieznik nie "skacze".

PS: Jak bedziesz we wrocu to podjedz do mnie na warsztat, pomierze Ci bicie tarcz, zdiagnozuje/naprawie zawias i poprostuje felgi happy.gif
Bober
no niestety nic z tych rzeczy rzeczywiscie bardziej bije przy hamowaniu na wprost ale wszystko w zawieszeniu jest nie sprawdzone ale juz wymienione niestety ..... felgi oddałem do prostowania i warzenia efekt bicia w trakcie jazdy znikl ale zostal przy hamowaniu niestety ....... a do wrocka mam 250 KM niestety ...... jade na stacje kontroli pojazdow i jezeli to wina hamulca to ma podobno wyjsc na rolkach.... aha i bicie nie rozchodzi sie bardzo po samochodzie tylko kierownice z rak wyrywa .....
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.