Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mercedes W124+kompresor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
punisher69
Ostatnio szukam Mercedesa W124 Coupe, ale jeszcze nie znalazłem odpowiedniej konfiguracji, więc mam pytanie jeździłem silnikami 3.0(180KM), 3.0 24V (220KM) i 3, 2(220KM) związku z tym czy w którymś z tych silników idzie zamontować kompresor Eaton M90 powodem takiego pomysłu jest, że przy mojej jeździe brakuje czasami odpowiedniego przyspieszenia moc lekko poprawić. Mercedes ma być autkiem, na co dzień, ale dopracowanym do doskonałości.
ROB_555
Silnik 12V sobie odpusc...jak cos to 3.0 albo 3.2 24V. Takowe coupe mialem i juz byl powieszony Eaton M62 (jak cos caly zestaw lezy u mnie).
Mialo byc strojenie ale troche sie w zyciu nagrzebalo i auto szlo w obce rece. Silniki porzadne - znosza duzo. M90 napewno by pozwolil na wieksza zabawe ale nie wiem czy nie trzeba by bylo odprezac by w pelni sie zabawic.
pozdr
rennen
CYTAT(ROB_555 @ Wed, 02 May 2012 - 22:34) *
Silnik 12V sobie odpusc...jak cos to 3.0 albo 3.2 24V. Takowe coupe mialem i juz byl powieszony Eaton M62 (jak cos caly zestaw lezy u mnie).
Mialo byc strojenie ale troche sie w zyciu nagrzebalo i auto szlo w obce rece. Silniki porzadne - znosza duzo. M90 napewno by pozwolil na wieksza zabawe ale nie wiem czy nie trzeba by bylo odprezac by w pelni sie zabawic.
pozdr


Szwedzi uturbiają te jednostki na wysokie moce ale zakres przeróbek jest przeważnie ogromny, jak chcesz auto na codzień pomyśl może o V8 z W140 5.0 jako swap.. 326 KM i 32V w tej budzie powinny dawać radę
Ali-En
Albo silnik z W202 C36 AMG, bazuje on przecież na 3.2 a mocy i momentu sporo więcej.
VIP
Tak jak mówi Rennen... szukaj na YT i google: TurboBanditen smile.gif o ile pamięć mnie nie myli to maja nawet sklep internetowy smile.gif

edit: http://www.turbobanditen.se/shop/


Turbo Kit troche drogi ~ 50k zł i do tego bez kutych gratów... :/
DOHC
przede wszystkim szukaj auta z elektronicznym wtryskiem jeśli myślisz o jakichś modach . Odejdzie Ci konwersja na MSa albo inne SA (oczywiście jesli elektronika tych silników daje sie oszukiwać swinia ) . Elektroniczny wtrysk jest w 3.2 chyba .

pozdrawiam
ElVIS
Elaktroniczny wtrysk miały silniki 3.2 , 2.8 , 2.2 i 2.0, prawie wszystkie z 4 zaworami na cylinder (za wyjątkiem 2.3 16V i 2.5 16V (bardzo drogie w częściach i na mechanicznym wtrysku, oraz 3.0 24V (104.980) bardzo wytrzymały). Miały jeden problem, cała wiązka w komorze silnika jest "100% biodegradowalna", konkretniej: kruszy się i rozpada izolacja w rękach, co powoduje różne, często bardzo dziwne problemy z pracą silnika, odpalaniem. Od jednego specjalisty słyszałem że zdażały mu się pęknięte głowice z silników 2.8 i 3.2, ale sam osobiście nie widziałem takiej pękniętej. Silniki te (2.8 i 3.2 (oba 24V), rodzina silników M104 na wtrysku elektronicznym Bosch HFM) miała wymiennik ciepła olej-płyn chłodzący. Silnik M104.980 (3.0 24V - niestety na KE-Jetroniku - mechaniczny wtrysk) miał "powietrzną" chłodnicę oleju pod zderzakiem i dodatkowo natrysk oleju dyszami na korbowód i tłok (od spodu) połączonymi bezpośrednio z głównym kanałem olejowym w bloku silnika.
Tak w skrócie to do łatwiejszego zwiększania mocy silnika lepsze są te nowsze na wtrysku (bo da się je oszukiwać "świnią"-podobno), ale jak nie boisz się zmiany wtrysku z mechanicznego na elektroniczny (jakieś SA (MS, EMU, VEMS i inne wg uznania) to najlepszy jest 3.0 24V bo blok mocniejszy a i chłodnica oleju i natrysk na korby może się przydać przy większym doładowaniu.
przemekGTI
z tym oszukaniem M104 świnią chyba nie jest tak wesoło z powodu chociażby czujnika położenia wału :/
janusz734
CYTAT(ROB_555 @ Wed, 02 May 2012 - 22:34) *
Silnik 12V sobie odpusc...jak cos to 3.0 albo 3.2 24V. Takowe coupe mialem i juz byl powieszony Eaton M62 (jak cos caly zestaw lezy u mnie).
Mialo byc strojenie ale troche sie w zyciu nagrzebalo i auto szlo w obce rece. Silniki porzadne - znosza duzo. M90 napewno by pozwolil na wieksza zabawe ale nie wiem czy nie trzeba by bylo odprezac by w pelni sie zabawic.
pozdr



Witam podpinam się do tematu czy masz może taki zestaw do 3.2 ?
janusz734
CYTAT(ROB_555 @ Wed, 02 May 2012 - 22:34) *
Silnik 12V sobie odpusc...jak cos to 3.0 albo 3.2 24V. Takowe coupe mialem i juz byl powieszony Eaton M62 (jak cos caly zestaw lezy u mnie).
Mialo byc strojenie ale troche sie w zyciu nagrzebalo i auto szlo w obce rece. Silniki porzadne - znosza duzo. M90 napewno by pozwolil na wieksza zabawe ale nie wiem czy nie trzeba by bylo odprezac by w pelni sie zabawic.
pozdr



Witam podpinam się do tematu czy masz może taki zestaw do 3.2 ?
EssiRS
Eaton m62 nie daje rady przy silniku 2.3l to co dopiero w 3.2l.
Do 3.2 to minimum kompresor m90, lepiej m112, a najlepiej turbo.
Nie prawda że trzeba ten silnik mocno grzebać by przyjął soft turbo.
MisioLBN
CYTAT(EssiRS @ Mon, 10 Dec 2018 - 17:27) *
Eaton m62 nie daje rady przy silniku 2.3l to co dopiero w 3.2l.
Do 3.2 to minimum kompresor m90, lepiej m112, a najlepiej turbo.
Nie prawda że trzeba ten silnik mocno grzebać by przyjął soft turbo.

Heh jak pytałem o firmę tu na forum dla kolegi która zaturbiła by mu mesia to wszyscy mnie zjechali że sie nie da nie bedzie i wgl dupa xD Kolega skończył na zmianie 3.2 na w211 AMG smile.gif
wujek_
M104 stosunkowo niskim nakladem przyjmuje turbo i dobrze to znosi. Misiu, Birol ma w swojej e46 taka wydumke i cca 600PS ?
MisioLBN
W birolowej e46 nie siedzi motor z bmw? Moze auta pomylilem z fura jakiegos klienta.
Pietrek.L
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 15 Dec 2018 - 11:55) *
W birolowej e46 nie siedzi motor z bmw? Moze auta pomylilem z fura jakiegos klienta.






Pietrek.L
Z m103 też coś da radę zmodzić

janusz734
Witajcie. Jestem świeży i ciekawy.
Chętnie kupie kit do w124 3.2 l coupe pozdrawiam. W razie gdyby ktoś coś wiedział śmiało proszę o kontakt 795184336

Dziękuje !
EssiRS
K64 ma już kolektor wydechowy pod turbo w ofercie. Turbo i inne rzeczy też kupisz u Kamila. Jest na forum lub FB.
janusz734
Interesowałby mnie kit kompresor generalnie ale jak ktoś ma w dobrej cenie turbo to tez pomyśle ma ktoś może jakieś konkretniejsze namiary na tego Pana co dysponuje takim sprzętem ?
EssiRS
Nowe turbo GT35.30 mogę sprzedać za 950zł, a kolektor dogaduj z k64
janusz734
K64 ?? Jak dostać kontakt do tego Pana ?

Gdybym zdecydował się na turbo to co kolektor wydechowy, turbo, intercooler, rury, blowoff, komputer/mapa ? To mi potrzebne ? Ew chłodnica oleju i dokładna pod podstawę filtra żeby turbo miało chłodzenie czy o czymś zapomniałem ?
Ma ktoś taki zestaw do sprzedania ?
Driftman
W wpisz sobie w google k64
Próbowałeś w ogóle ?

https://www.google.com/search?q=k64&oq=...le&ie=UTF-8


Jaja sobie robisz

Napisz zapytanie jeszcze w trzech tematach
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.