racesupport
Wed, 11 Apr 2012 - 08:31
Witam, chciałbym sterować mój silnik jakimś standalone'm tylko nie bardzo wiem jaki nadawać będzie się do S50B32, silnik jest seryjny, buda lekka a przedewszystkim tyłek, na rozgrzanym slicku ciężko wystartować dlatego zależy mi przedewszystkim na procedurze startowej, możecie coś konkretnego doradzić co będzie dobrze działać ?
Wojtek
Wed, 11 Apr 2012 - 08:46
zeby to mialo rece i nogi to taki komp bedziesz kosztowal ponad 10 tysi jak jestes dalej ciekawy to moge poszukac co bedzie ok bo kiedys zglebialem temat. Z tego co wiem to chyba Motec tylko nie pamietam modelu.
torek
Wed, 11 Apr 2012 - 09:08
a Vems? a Emu?
buni
Wed, 11 Apr 2012 - 09:14
napewno DTA S80 PRO obsluguje vanosy
Wojtek
Wed, 11 Apr 2012 - 09:22
jeszcze walsnie pytanie cyz myslisz o sterowaniu nimi czy usunieciu ich
racesupport
Wed, 11 Apr 2012 - 12:23
Powiem inaczej, mnie najbardziej zależy na procedurze startowej, może być nawet tak (jeżeli to możliwe) żeby silnikiem i vanosami sterował ori komp a osobno procedura, tylko nie wiem czy takie rzeczy to tylko w erze czy w realiach też ?
No i oczywiście pytanie o koszta, bo jeżeli faktycznie 10k no to wiadomo że nie będę się pakował...
novaauto
Wed, 11 Apr 2012 - 14:19
a świnka jakaś DET lub inna.
racesupport
Wed, 11 Apr 2012 - 14:30
no właśnie na forum turbobmw doradzają DET3, co o tym sądzicie ?
m!xeR
Wed, 11 Apr 2012 - 14:43
CYTAT(racesupport @ Wed, 11 Apr 2012 - 14:30)
no właśnie na forum turbobmw doradzają DET3, co o tym sądzicie ?
Uderz z tym pytaniem bezpośrednio do Jadzwina, On odpowie najlepiej.
maleckis
Wed, 11 Apr 2012 - 14:49
CYTAT(racesupport @ Wed, 11 Apr 2012 - 14:30)
no właśnie na forum turbobmw doradzają DET3, co o tym sądzicie ?
Jak dokładnie chciałbyś, aby ta procedura wyglądała? Robiłem w dwóch S50 Turbo i wychodziły całkiem OK na DET3. Pozdr.
racesupport
Wed, 11 Apr 2012 - 15:17
Chodzi o podtrzymywanie obrotów na równym poziomie kiedy wciskam pełny gaz, często startując w jakiś zawodach kombinuje z jakich obrotów ruszać, nie zawsze jednak uda się wycelować np. w 3.500, 4.000 czy inne wartości a to już ma znaczenie bo troszkę mniej lub więcej i auto albo zabardzo zmuli albo kopie na starcie, odkąd zacząłem konkurować z STI i EVO start jest dla mnie bardzo ważny, EVO czy STI wiadomo wystartuje pratkycznie pełnym butem bez poślizgu a ja musze kombinować...
racesupport
Sat, 21 Apr 2012 - 21:54
Sprawa już rozwiązana, jak kolega wyżej podpowiadał, DET 3 spełnił moje oczekiwania.
http://youtu.be/zYGm1ou9WXw
LamaDawid
Sun, 22 Apr 2012 - 20:33
łukasz montuje Megasquirt3 ostatnio montował między innymi w takim bmw
http://www.youtube.com/watch?v=oLR-Qkpl9lY oraz w takim ładnie widac jak vanosy chodzą
http://www.youtube.com/watch?v=X_POe6VTfEQ no i nie ma problemów z procedurami w turbo
PiczkaRypiczka
Sun, 22 Apr 2012 - 21:04
Oo
arek-lin
Mon, 23 Apr 2012 - 09:40
To S65 doładowane kompresorem? W jakiej to jest budzie, jakie są planowane moce?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.