Programowalny sterownik pracy silnika 4-cylindrowego EasyEcu 2

Cena: 850zł

Opis urządzenia:
Wyjścia

4 wtryskiwacze wysokoomowe (w jednym lub w dwóch bankach)
2 cewki zapłonowe w układzie weasted spark
1 zawór wolnych obrotów (typu elektromagnetycznego)
1 zawór wolnych obrotów (bipolarny silnik krokowy)
1 zawór regulacji ciśnienia doładowania
1 przekaźnik pompy paliwa
1 wyjście dodatkowe w układzie otwarty kolektor o wydajności 1A
1 wyjście PWM o wydajności do 8A
1 wyjście obrotomierza 5V
1 czujnik położenia wału z koła 36-1 (koła mam ofercie - dorobię na każdy wymiar)

Wejścia
Wejście pomiaru temperatury zasysanego powietrza
Wejście pomiaru temperatury silnika
Wejście pomiaru dodatkowej temperatury (temperatura oleju, dyfra, itp.)
Dwa wejścia/wyjścia na przyciski lub wyjścia logiczne
Wejście wąskopasmowej sondy lambda
Wejście analogowe do pomiaru AFR z wykorzystaniem zewnętrznego kontrolera
Wejście pomiaru prędkości pojazdu VSS/ABS
Wejście pomiaru temperatury spalin EGT do 1200°C (na termoparę K)

Inne cechy
Edytowalne mapy paliwa, zapłonu, doładowania o wymiarach 12x12 komórek
Wbudowany 3 barowy czujnik ciśnienia doładowania
Wyznaczanie dawki paliwa w oparciu o algorytm Speed-Density
Procedura startowa (launch control)
Możliwość podłączenia wyświetlacza parametrów (MultiDisplay)


www.kfrmotors.com/foto/EasyEcu.jpg



Programowalny sterownik typu piggyback Digital ECU Cheater I z wbudowanym 3-barowym czujnikiem ciśnienia.

Cena: 450zł

Opis urządzenia:
Tryby pracy:

1. EFI (Electronic Fuel Injection) - niezależna od głównego sterownika możliwość dokładnej kontroli układu wtryskowego.
2. Piggy back
- jako modyfikator sygnału analogowego 0-5V
- jako układ konwersji przepływomierz na czujnik ciśnienia (MAF->MAP)
- jako urządzenie do konwersji wtrysku mechanicznego na elektroniczny (m.in. umożliwia to zastosowanie sekwencji LPG)

Ponadto w każdym z wymienionych trybów urządzenie umożliwia modyfikację kąta wyprzedzenia zapłonu. Dokonywane jest to przez modyfikację sygnału triggera (np. z czujnika HALLa w aparacie zapłonowym).

Dodatkowe możliwości:

- sterowanie zaworu turbosprężarki (np. N75)
- dwa wyjścia sterowania wtryskiwaczami
- wbudowany 3-barowy czujnik ciśnienia doładowania
- możliwość podłączenia wyświetlacza parametrów (MultiDisplay)
- wejście pomiaru prędkości pojazdu VSS/ABS

www.kfrmotors.com/foto/DEC.jpg


Podane ceny zawierają podatek VAT. Do urządzeń dołączamy kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi.

Informacje i zamówienia pod numerem 692972972 lub PW

Jest możliwość zbudowania wiązki silnika od podstaw, montażu urządzeń i strojenia u mnie.