Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mustang GT 4,6 + Kompresor
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
TDesign
W Ubieglym tyg mialem przyjemnosc pomoc w projekcie sprowadzenia + montazu

Kompresora Kenny Bell Stage 2 do Mustanga V8 4,6 2010 roku



Wiec jest to
Mustang 2010r z silnikiem 4,6 o mocy 330 km .
( ponizej wykres mocy ).
- Kupiony z przebiegiem 8 000 km z salonu w Californi jako auto demonstracyjne.


Seria:





Montaz Strojenie w Jetronik Wroclaw : - serdeczne podziekowania dla calej firmy !


Caly zestaw:












i oto efekt i wynik :










Mysle ze sie nie pomyle jak napisze - ze jako samochod do jazdy na codzien to jeden z najmocniejszych 4,6 Mustangow w PL



Kolejny Mustang juz sie szykuje - zestaw blizniaczy !
Jedenasty
I bardzo dobrze ze robicie taka robote, im wiecej AmCar tym lepiej cool.gif

Pzdr
torek
nieźle że moment utrzymuje się na na podobnym poziomie w całym zakresie.. i pod koniec skali nie opada.
Jedenasty
tak to już jest z dobrymi kompresorami i odpowiednim strojeniem smile.gif

pzdr
jzsho
Gratuluje projektu, opisz wrażenia z jazdy smile.gif
BurnOuT
czym to strojone
bobik
Ze swojej strony chciałbym dodać, ze zestaw nie należy do łatwych w montażu, niemniej wart jest swoich pieniędzy ogólnie jest to praktycznie najlżejszy setup pod ten kompresor i przy obecnej rolce nie ma problemów z usyskaniem kilkudziesięciu koni wiecej co zapewne bedzie miało miejsce w póxniejszym terminie, dodatkowo KB poprawił system chłodzenia w stosunku do swoich wcześniejszych zestawów w obecnej chwili nie ma problemów z puchnieciem auta w wyzszych temperaturach, podziękowania dla Extreme Design i do zobaczenia przy kolejnym projekcie wink.gif
PMN
Pięknie!
Niemal +200KM bez rozbierania silnika smile.gif

Wreszcie pojawiają się "kit'y", które działają.
TDesign
Czeka w kolejce nastepny GT - zobaczymy co on pokaze.
lecz przed montazem kompresora musi miec wymienione sprzeglo.
Niebawem opisze szczegoly .
Driftman
Ja widze tylko seryjny wykres na drugiej fotce od góry. Można prosić o poprawkę ? PMN napisał o +200 koniach bez rozbierania silnika to niewiarygodne smile.gif Rozumiem że jest tam teraz około 530 koni ? !
GIB
Wykres jest na ostatniej fotce pierwszego posta:
511 KM 621 Nm
Driftman
Wczoraj mi się nie wyświetlało, nawet po odświerzeniu. Grubo ! Naprawdę ładny przyrost.

Można wiedzieć jakie jest doładowanie i na jakim paliwie mustang jeździ ?

Moc i moment cały czas rosną. Piękny wykres !
TDesign
Doladowanie
8 PSI = 0.552 BAR
- paliwo 98

Najbardziej cieszy ze te samochody jezdza na codzien i niema z nimi problemow. Silniki trzymaja moc i wlasciciele sa zadowoleni.
Driftman
To ja nie mam pytań. Jest to przyrost mocy o 54 % a po wykresie widać że to nie koniec możliwości tego zestawu !
kosiniak
jako jets koszt tego zestawu? oni do nich nie daja softu?
TDesign
Koszt tego zesatawu z montazem wysedl okolo 30 000 zl - ale jest to jeden z najlepszych kompresorow i najdrozszych. sa tansze o okolo 1000$
PMN
@kosiniak - dają. Ale nie chcesz go. Ani nikt, komu dobrze życzysz.
kosiniak
pytam z ciekawosci, bo domyslam sie ze ze strojeniem jest jak w moim zestawie z m3. Koszt w sumie relatywnie nie duzy, podoba mi sie smile.gif
mihas66
jaki to ma stopień sprężania w serii? Układ wtryskowy seria? sprzęgło też? tak z ciekawości ma to szpere?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.