Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [e39]m52b28 wycięcie katalizatorów
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
ruti
Panowie jak w temacie. Mam prawdopodobnie przytkane katalizatory bo auto coś osłabło a szczególnie w przedziale obrotów 2000-3000. Pewny tego nie jestm, że są przytkane ale nie ma tego jak sprawdzić. Elektronicznie i mechanicznie wsio jest sprawne a tu jest taka przypadłośc i to nie zawsze sie pojawiająca. Jak to jest w tym silniku z wycięciek katalizatorów. Niechciałbym mieć dzwieku poloneza tylko żeby było tak jak jest teraz oraz czy nie spadnie moc tego silnika.
Aguirre
Gdyby katy były przypchane to raczej dynamika spadłaby w całym zakresie obrotów szczególnie w wysokich.
Pozatym byłoby to odczuwalne cały czas a nie momentami.Zrób dobrą diagnostykę.Zobacz czy sondy lambda są ok i sprawdź korekty długo i krótko terminowe dla obydwu banków.Może z jednym katem lub sondą coś się dzieje.
ruti
sondy dzialaja dobrz korekty wlasnie dla jednego banku krótko sa ustawione na 4 a drugiego na 8( i przy drugim są te korekty). ale było tak ze po założeniu gazu padła zaraz jedna sonda która została wymieniona. potem auto chodziło przez jakiś czas źle wystrojone i było na wolnych-średnich obrotach ubogie a na wysokich strasznie bogate. a najleposze jest to że saliny na goracym motorze praktycznie nie wydostaja sie z impetem z wydechu tylko czuc przy konowce rury ze jest goraco.wg mnie 2.8 to te spaliny to torche powinny wylatywac a nie 5 cm od rury na wolnych obrotach
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.