Witam wszystkich
Sprzedam mój projekt - jak w temacie .

W aucie wszystko zrobione jest mega porządnie bo robiłem auto dla siebie .

Z autem jest komplet 17" kół 5,5 mm bieżnika + komplet 15" z zimówkami po 7mm które obecnie są na aucie.

Cena jaka mnie interesuje to 25tyś do negocjacji - może to nie mało ale zbudujcie taki wóz + wszystkie oryginalne graty do napędów i silnika, zawieszenia (bo też jest całe nowe)

Część wykonanych prac :
- Nowe Sprzęgło - ori docisk i łożysko + grubsza tarcza organiczna
- Wymieniona Skrzynia biegów na taką po gruntownym remoncie – nowy olej.
- Zainstalowana Kierownica Raid z nabą.
- Wykonany 3,5" dolot powietrza + filtr stożek FUJITA + nadmuch zimnego powietrza
- Nowe Uszczelniacze na tylnym dyferencjale + nowy olej
- Nowy kompletny rozrząd
-Nowa pompa wody
- Nowy Alternator
- Wymienione Wszystkie uszczelki oraz uszczelniacze silnika jakie tyko są dostępne do tego wozu
- Nowe Świece + kable + palce rozdzielacza
- Zamontowane Fotele kubłkowe (na zamówienie z napisem AUDI QUATTRO) + pasy 4 pkt.
- Zamontowano Dodatkowe zegary - ciśnienie oleju, temp oleju, temp wody, woltomierz
- Przeniesiony Akumulatora do bagażnika
- Zamontowana Chłodnica wody od BMW M3 + wentylatory 2 x SPAL o grubości 5 cm i wymiarach śmigła 255
- Zainstalowany i podpięty Hydrauliczny hamulec ręczny
- Zainstalowany Komplet sprężyn H&R (przód, tył)
- Soczewkowe przednie reflektory od audi S2
- Wymiana wszystkich gum w wahaczach, łączników itp.
- Zaemulowany immo w oryginalnym ECU
- Zainstalowane Większe wtryskiwacze z BMW 4.4V8
- Mycie i uszczelnienie na oryginalnych uszczelkach całego układu dolotowego - kolektora
- Wykonany Montaż chłodnicy układu wspomagania z BMW 750iL
- Wykonana aluminiowa Przegroda do dolotu aby nie ciągnął ciepłego z kolektora wydechowego
- Wykonanie całego układu wydechowego z 2,75" + jeden przelot i jeden końcowy komorowy (dość cicho)
- Wymiana uszczelek pod głowicami + planowanie, uszczelniacze itp.
- Wóz wystrojony na SMT6 (Mapa paliwa)
- Nowe wkłady przednich amortyzatorów (Koni)
- Zregenerowana pompa wspomagania
- Zamontowano Chłodnicę oleju
- Zregenerowany rozrusznik
- Zregenerowane wszystkie cztery zaciski hamulcowe
- Nowe wszystkie tarcze i klocki hamulcowe
- Wyjęte wszystkie wygłuszenia z podłogi (został seryjny dywanik) oraz zdemontowana tylna kanapa
- Przerobione zegary aby działał oryginalny obrotomierz
- Na środku licznika zainstalowano diodę która sygnalizuje o zmianie biegu (Shift Light)
- 50 km temu wymieniłem olej + filtr (ja zalewam go Valwoline VR-1 10W60)

I dużo innych rzeczy których nie pamiętam ...

Dla zdecydowanych dołożę rurowy kolektor ssący na dwóch przepustnicach z audi 2.2T20V

Dla zainteresowanych bliższych informacji udzielę przez email: wojciechzabinski@wp.pl lub GG:783240
W grę wchodzi zamiana - ale musi to być auto też z jakimś mocnym silnikiem które bez problemu przewiezie 4-5 osób