Witam,
Nie udało się sprzedać auta w zeszłym roku więc wystawiam w tym od 1 zł, na ilu się skończy za tyle zostanie sprzedany.
Rok 1989, FWD, 1.6T fabrycznie 140 KM, aktualnie 215 KM

modyfikacje:
SILNIK: szpilki głowicy ARP, uszczelka głowicy Elring
UKŁAD PALIWOWY: wtryski 326 cc z Probe 2.2T, ciśnienie na listwie 4.0 bar podniesione przez FPR Autogauge, pompa paliwa Walbro 255 lph
UKŁAD DOLOTOWY: większa turbina IHI VJ-11 z Probe 2.2T, FMIC od Iveco TD 2.5, blow-off Greddy RS style, stożek Simota, MBC ProPerfekt II
UKŁAD WYDECHOWY: downpipe z osobnym kanałem 40 mm na wastegate + cały wydech 2,5" pełen przelot z nierdzewki, tłumik środkowy przelotowy VEGA
ELEKTRONIKA: wskaźniki boosta, temp. oleju, ciśnienia oleju i woltomierz, Ecumaster DET II sterujący paliwem
UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło spiek 4-łopatkowy, docisk SACHS, shortshifter
ZAWIESZENIE: obniżone, utwardzone, rozpórka przednia górna D&W
KOŁA: Toyo R888 205/50/R15 przód, białe felgi 15" z Escorta RS (?)
UKŁAD HAMULCOWY: przewody w stalowym oplocie Goodridge, płyn hamulcowy ATE Blue Racing 280'C + przód: większe, nawiercane i nacinane tarcze Mikoda GT 266 mm od Mitsubishi Galanta, zaciski z MX-3, klocki Ferodo Premier, tył: tarcze ATE + klocki Bosch



Auto jezdzi ale trzeba nad nim spedzic ze 2 weekendy przed upalaniem (banan na twarzy gwarantowany).
Brak przeglądu więc odbiór tylko lawetą w Gdańsku.

http://allegro.pl/show_item.php?item=2241304080

Kontakt przez formularz allegro/PW.