Witam!
Po zmianach koncepcji, różnych pomysłach i coraz nowszych kombinacjach czas się pozbyć zalegających pod biurkiem i po szafkach turbin:
1. Garrett GT1549, nr 452283-3 - występuje w Roverach 25, 45, 75, MGZR25 z silnikiem 135km, fajne turbo do małych turbo benzyn, cena 1100zł
2. Garrett GT1749V, nr 750720-5003S, występuje jako jedna z dwóch w Audi A8 4.0TDI, cena 1800zł
3. Garrett GT2052s, nr 712473-0001, na flanszy T25, też fajna do małych turbo benzyn, cena 1100zł
4. Garrett GT3776 - nr 452159-1, AR żeliwa .89, potencjał do 500km, T3 twin scroll, całkiem wcześnie wstaje i robi niezły przeciąg, cena 2500zł
5. Garrett GT4082 - flanszaa T4 twin scroll, potencjał do ok 600km, cena 2800zł
6. TD06 20G wyciagniete z Evo X po przebiegu 3000km (auto zostalo poddane tuningowi, weszla wydajniejsza dmuchawa). Turbo zarowno wizualnie jak i technicznie wyglada jak nowe, praktycznie zero jakichkolwiek sladow uzycia co swiadczy o jej znikomym przebiegu. Cena 3000zl
7. Greddy TD06 20G - chyba nie musze pisac, jaki to rarytas smile.gif Swietny spool, wydajnosc, nie bez powodu cala Japonia sie nia zachwyca. Nówka, na flanszy T3, cena 4500zl

Wszystkie turbiny nowe (poza jednym TD06), oryginalne, nie żadne chińczyki, zdjęcia na maila.
Kontakt PW, tel 793 593 993 lub gg: 13384234
Pozdrawiam, mrowczan