Niedawno do naszej firmy zawitał klient E92 335xi BiTurbo z zamiarem zrobienia czegoś więcej niż tylko sam program. Ponieważ seryjny intercooler w tym samochodzie w bardzo znaczącym stopniu ogranicza możliwość uzyskania dobrych rezutatów wykonaliśmy pasujący w oryginalne miejce i w oryginalne mocowania customowy FMIC o dużo większej wydajności oraz zamontowaliśmy układ wydechowy MG motorsport wraz z downpipe-ami bez katalizatorów. Oto co uzyskaliśmy po wykonaniu remapu:
To chyba pierwsze w Polsce 335i zmodyfikowane w całości przy pomocy polskich podzespołów i polskimi rękami Jak pokazuje wynik polskie produkty i usługi w żadnym stopniu nie ustępują wydajnością i jakością dużo droższym zagranicznym odpowiednikom
Filmik z pomiarów:
Wilu 20VT
Sun, 11 Mar 2012 - 19:46
Auto konkret, zapewne pozamiata M3 bez problemu!
Mirage
Sun, 11 Mar 2012 - 21:50
Na bank. M3 jest szybkie ale dupy nie urywa
Rudy Ł
Sun, 11 Mar 2012 - 22:22
zalezy o jakim m3 mowicie
ww#296
Sun, 11 Mar 2012 - 22:27
mnie się wydaje że M3 ma 420 i 450 KM więc chyba jednak takie modyfikacje nie wystarczą, jednak to chyba pierwsze BMW nie M3 któremu po w sumie niewielkich modyfikacjach do M3 tak niewiele brakuje - trochę odleżania i myslę że z seryjną M3 na prostej powinien powalczyć...
kaczka23
Mon, 12 Mar 2012 - 21:50
ale ta ma 570nm a m3 450 wiec stawiam na 335
maaaad
Mon, 12 Mar 2012 - 22:08
Ale ////M kręci się do 8000 rpm. Poza tym, te 570/450 Nm po przejściu przez skrzynię biegów i dyfer trochę się zmienią, zanim trafią na tylne koła
Niemniej wynik bardzo fajny, gratki Są jeszcze jakieś szanse na wyciśnięcie czegoś więcej z tego silnika? Przy rozsądnym nakładzie sił/środków, oczywiście
Mieszczanin
Tue, 13 Mar 2012 - 11:41
Przestancie pierdolic faramzony! M3 to zupelnei inna bajka nie tylko w kwestii mocy i NM.
Po co to gadanie!
atur
Tue, 13 Mar 2012 - 12:01
Jedno konkretne pytanie do Aligatora: Czy potrafisz wyłączyć check spowodowany brakiem katów? Jeśli tak, to poproszę o cenę modyfikacji na PW.
Wojtek
Tue, 13 Mar 2012 - 19:13
jak to auto na takim setupie nawet zblizy sie do m3 to w grudniu bedzie koniec swiata a pozatym wynik konkret ale do m3 daleka droga ...
Aligator
Tue, 13 Mar 2012 - 20:23
Na prostej 335i to modyfikacjach może i będzie przyspieszało podobnie lub lepiej od M3 ale wiadomo że M3 to nigdy to nie będzie. Ale na pewno 335i oferuje bardzo dobry stosunek możliwości do ceny.
CYTAT(atur @ Tue, 13 Mar 2012 - 12:01)
Jedno konkretne pytanie do Aligatora: Czy potrafisz wyłączyć check spowodowany brakiem katów? Jeśli tak, to poproszę o cenę modyfikacji na PW.
Zadaj mi to pytanie za tydzień lub dwa ;-) Wiem gdzie się to wyłącza w programie i na dzień dzisiejszy działa, ale robiłem to w tym sterowniku po raz pierwszy więc żeby być w 100% pewnym trzeba jeszcze trochę tym samochodem pojeździć.
Fiki
Thu, 15 Mar 2012 - 18:22
Piękny przyrost! Moim zdaniem 335xi jest jednym z lepszych daily car'ów i bardzo się cieszę, że zaczynają się modzić te wozy w Polsce. Czy właściciel planuje dalszą zabawę? Szkoda tylko, że ten egzemplarz jest tak niedokładnie poskładany...
HighMan
Thu, 15 Mar 2012 - 18:52
CYTAT(kaczka23 @ Mon, 12 Mar 2012 - 21:50)
ale ta ma 570nm a m3 450 wiec stawiam na 335
stawiać możesz, szkoda że na porażke Bolid F1 w najlepszym punkcie ma 220Nm, też sie chcesz z nim ścigać nawet gdyby go obciążyć do masy BMW?
yanaki
Thu, 15 Mar 2012 - 19:13
w USA zmodzone 335 dają radę M3, więc wynik nie jest tak do końca przesądzony...
JędrnaPierś
Thu, 15 Mar 2012 - 19:48
Leczenia kompleksów z M3 ciąg dalszy widzę. do przewidzenia było, że zamiast pisać gratulacje, wynik jak w alpinie b2gt za mniejszy $, to tylko M3 M3 M3. Puknijta się we głowe, nie ma to nic z M3 wspólnego i mieć nie będzie poza pędliwością na prostej drodze.
ledziu
Sat, 17 Mar 2012 - 00:12
Wiara w znaczek czyni cuda. Dlatego na mojej wiosce każda 316-ka ma na klapce Mpower. Ciekawe że nikt nie zwrócił uwagi na napęd 335 xi który jest skrajnie inny niż w eMce. Xdrive ze startu zniszczy praktycznie każdą ośke później dopiero można się zastanawiać co będzie szybsze ale i tak bez próby drogowej teoretyzowanie można sobie wsadzić w d....
Aligator
Sun, 18 Mar 2012 - 23:07
CYTAT(Filipix @ Thu, 15 Mar 2012 - 18:22)
Piękny przyrost! Moim zdaniem 335xi jest jednym z lepszych daily car'ów i bardzo się cieszę, że zaczynają się modzić te wozy w Polsce. Czy właściciel planuje dalszą zabawę?
Tak klient zastanawia się nad tym żebyśmy za jakiś czas zamontowali większe sprężarki. Na amerykańskich stronach mówiąc coś o 470KM na takim zestawie. Nie jestem tylko pewny czy seryjny układ paliwowy da radę, czy też trzeba będzie modzić. Pożyjemy zobaczymy.
Taffarel
Sun, 18 Mar 2012 - 23:31
no piekna pszczola, ciekawe kiedy u nas bedzie znana wytrzmalosc seryjnych tlokow i korb hwojtek w czasach, gdy byl bardziej czasowy pisal kiedys , ze gadal z jakims inzynierem pracujacym przy powstawaniu tego silnika i cos podpytywal o "rezerwy" i nie mial dobrych wiesci. fajny projekt, bede dalej sledzil
simpson
Sun, 18 Mar 2012 - 23:37
CYTAT(Taffarel @ Sun, 18 Mar 2012 - 23:31)
no piekna pszczola, ciekawe kiedy u nas bedzie znana wytrzmalosc seryjnych tlokow i korb hwojtek w czasach, gdy byl bardziej czasowy pisal kiedys , ze gadal z jakims inzynierem pracujacym przy powstawaniu tego silnika i cos podpytywal o "rezerwy" i nie mial dobrych wiesci. fajny projekt, bede dalej sledzil
Przebieg momentu idealny do codziennej jazdy, na co komu diesel?
Fiki
Mon, 19 Mar 2012 - 15:41
CYTAT(simpson @ Sun, 18 Mar 2012 - 23:37)
Przebieg momentu idealny do codziennej jazdy, na co komu diesel?
Dlatego kochamy biturbo
Dla przypomnienia potencjału 335:
Czekam niecierpliwie na dalszy rozwój projektu!
atur
Tue, 03 Apr 2012 - 07:57
CYTAT(Aligator @ Tue, 13 Mar 2012 - 21:23)
... Zadaj mi to pytanie za tydzień lub dwa ;-) Wiem gdzie się to wyłącza w programie i na dzień dzisiejszy działa, ale robiłem to w tym sterowniku po raz pierwszy więc żeby być w 100% pewnym trzeba jeszcze trochę tym samochodem pojeździć.
I jak z tym checkiem? Opanowany?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.