hatsan
Thu, 09 Feb 2012 - 15:37
Skołowałem most z volvo 240 podobno 2.3 benzyna chce zaaplikowac do poldka tylko chodzi o przelozenia,sciagnolem dekiel i na kole zebatym (foto) pisze 11:39 to chyba przelozenia jesli sie niemyle ,polonez 1.6 mial 11:43 tyle ze 11 zebów z poloneza mogą byc mniejsze niz 11 zebow volvo mam racje? bo jak krece walkiem i licze obroty kola to wychodzi ze jest krótszy od tego z poloneza...Fakt ze dokladnie nie sprawdze bo mechanizm roznicowy chyba dzieli to na dwa koła.Byłbym wdzięczny gdyby ktos mi jakas dał wskazówke czy ten most o takich oznaczeniach będzie mial krotsze czy dłuzsze przelozenia od tego z 1.6 polonezowskiego
Dodam tez pare fotek oznaczen na moscie moze ktos ma jakies informacje na ten temat
[IMG=http://img708.imageshack.us/img708/2716/25494535.jpg][/IMG]
wiotki
Thu, 09 Feb 2012 - 17:52
Dłuższy będzie , 3.5 volvo vs polonez 3.9
ww#296
Thu, 09 Feb 2012 - 21:20
Wielkość zębów nie ma znaczenia
hatsan
Thu, 09 Feb 2012 - 22:22
aha dzieki panowie kolego ww#296 wsumie przemyslalem na zdrowy rozum (myslalem az 5 minut) ze nawet gdyby kola zebate byly dwa razy wieksze ale taka sama ilosc zebow to kolo by sie obrocilo tyle samo.
obecnie jezdzilem na przelozeniu 4.1 i v max byl wystarczajacy ok.230 ale duzo wajhowania i na piatce szlo lapac odcinke,jedynka w zasadzie niepotrzebna i bardzo krotka,wiec 3.5 z tego volvo moze byc w sam raz a nawet troche za dlugi,
A slyszeliscie kiedys czy byly do takich mostow volvo szpery?temat na necie jest ciezki bo juz szukalem dosc stara konstrukcja malo popularna
cienki
Fri, 10 Feb 2012 - 17:48
Tak z ciekawosci co ty masz tam za motor że to daje rade 230 polecieć ??
Warpi
Fri, 10 Feb 2012 - 19:47
patrząc na inny temat to bmw m20b25
hatsan
Fri, 10 Feb 2012 - 22:59
tak jest m20b25,a słuchajcie ,jak będzie sie sprawowal w koleinach gdy rozstaw kół z tyłu bedzie szerszy od przodu o jakies 4-5cm na strone? odczuje ta roznice? Bo sam most volvo jest podobnej dlugosci ale bede musial dystanse zmieniajace rozstaw dorzucic.Teraz w koleinach jest ok koła 195/50/15
I jeszcze jest jeden dżinks gdy krece piastą to słysze dosc glosno mechanizm roznicowy ,gdy krece walkiem atakujacym jest cichutko czy tak ma byc?
Dziku
Fri, 17 Feb 2012 - 15:40
Może się okazać że będzie wył trochę...
Zamiast dystansów przerób piasty na polonezowy rozstaw śrub i dobierz do tego jakiś hamulec żeby było gut.
hatsan
Sun, 26 Feb 2012 - 11:11
no ok ale potrzebuje argumentów dlaczego lepiej przerabiac piasty zamiast dystansów?Bo ja nadal stawiam na dystanse
A moze wiecie gdzie szukać mechanizmu do tego mostu?
raich
Sun, 26 Feb 2012 - 12:21
jak dystans,to dokladasz mase wirujaca na kolo-jeden z minusow.
hatsan
Sun, 26 Feb 2012 - 12:55
jaka to masa 20mm aluminium? a zawsze bym miał 2 rozstawy
ju-by
Sun, 26 Feb 2012 - 16:16
20mm dystans jest już mocno odczuwalny, tak jak koledzy radzą - lepiej rzeźbić piastę.
xmaniekx
Thu, 10 May 2012 - 19:40
Nie wiem na ile chcesz, żeby to był sleeper - ale most z volvo serii 700/900 też tak samo "pasuje", łatwiej znaleźć normalne przełożenia (ja mam 3.7 z 2.3 turbo), podobno nawet występuje 3.9 ale przez pół roku nie znalazłem do kupna. Hamulców starych nie wywalaj, najwyżej na przód dorzucisz coś mocniejszego. Jak masz regulator na przewodzie to i tak tył nie będzie blokować przed przodem - przerabiałem to.
Pozdr
groszek1570
Mon, 14 Oct 2013 - 18:48
kumpel moj zalozyl do poloneza most od volvo ale z orginalna szpera chyba 25% . Polonez stoi na 15'' felgach (w mniejsze nie mieszcza sie hamulce z volvo;p ) i oponach 195/50 i wcale mocno nie wystaje za nadkola. wiec mozesz smialo pchac te mosciwo:)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.